לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלמוגיה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

קורס מנהיגות


וואו היה מדהים מאני כל כך רוצה לחזור לשם יש לי מלא חויות והכרתי אנשים מדהים.

אז ככה היום הראשון-ביום הראשון ממש התרגשנו אני מי ונטשה עלינו על האוטובוס וברחובות עלו שני בנים ממש ממש חמודים שבי(אלירן )וגרגורי(יואל) הם היו ממש ממש מצחיקים ונחנמדים במיוחד שבי.

התחלקנו לקבוצות ואני הייתי בקבוצה של זואי ומו(יש!!!!)עשינו פעולת היכרות וזה היה קצת מפחיד כי חשבתי שאני לישתלב עם אנשים.

בערב ראינו סרט על בית ספר שבו יש כיתה מופרעת ומורה שהצליחה להשתלט עליהם הסרט היה טוב הוא גרם טיפה לחשוב והיה כיף:)

ביום השני-האמת שרצף הימים לא מסתדר אז אני פשוט יספר אממ קיבלנו בערב את מיספרי הברזל (מספר 3) היה ממש ממש קשה וכיף התעצבנתי ממש מהפרצופים שלהם (המנצים)הם כל כך שמחו להתעלל בנו (וכן אופיר ראיתי את החיוך שלך)אחר כך קיבלנו את המטלות (טלב"ס וקבלת שבת אלטרנטיבית)שמחתי שקיבלתי את שני אלא למרות שרציתי להיות בהצגה של הבריטים (וטוב שלא נבחרתי).

היו לי בהלך הקורס כמה שיחות ממש אישיות עם אופיר והוא בן אדם שממש כיף לדבר איתו והוא מקשיב לך הוא ממש השתנה או שהוא היה ככה ולא שמתי לב הוא פשוט בן אדם מדהים .כיף להיות ידידה שלו.

באחד הימים ראינו את הסרט הנחשול וואו הוא  היה ממש ממש חזק והוא גורם לך לחשוב המון פשוט נישארתי בשוק ממנו....

את ההמשך אני ימשיך מחר כי אני מתה מעייפות אז לילה טוב:)

נכתב על ידי , 9/8/2007 02:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31




175

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לralmog15 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ralmog15 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)