לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלמוגיה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

היום שלו


היום זה היום שלו..אני עצובה אבל לא כמו שחשבתי.

אני היום הייתי אצל לי היא פשוט בן אדם מדהים אני כל כך שמחה שהגעתי לצמרת והכרתי את כל האנשים המדהימים האלה נכון כולנו מפגרים מסוממים(או שזאת רק אני?!?) אבל עדיין אנחנו יכולים להיות חמודים (אם אנחנו רוצים)

לא בכיתי כל היום,הרגשתי צורך רק פעם אחת אצל לי אבל השתלטתי על עצמי והחלטתי שאני צריכה להפסיק לבכות עליו,זהו הוא מת אין יותר פטר.

אני צריכה לקבל את זה ולהמשיך אני לא יכולה להמשיך לחיות על העבר ועל הזיכרונות אני רק פוגעת בעצמי.

אני צריכה לשנות את עצמי אני צריכה :ביטחון עצמי,להפסיק לחשוב על מה שאנשים שקרובים אלי חושבים עלי,להתמקד יותר בלימודים,להפסיק להיות דיכאונית ולהפיל את הצרות שלי על כולם.

אלה כל הבעיות שלי:

א.אבא-בזכות גילה אני כבר לא צריכה לפגוש אותו

ב.אמא-הסתדר,בערך

ג.המות של פטר-אין מה לעשות עם זה אלה להשלים

ד.החלומות-אני בזמן הקרוב יטפל בזה

ה.מאי-אני כבר הרמתי ידיים

ו.תחושת הבדידות שלי -אני מרגישה למרות שיש לי חברות אני עדיין לבד ואני סומכת עליהם יותר מידי ומתאכזבת

ז.לספר לחצי עולם את הבעיות שלי-כן,אני מספרת חלק מהדברים להרבה אנשים ואני חייבת להפסיק עם זה פשוט לשמור לי 3 חברות קרובות וזהו!!!

ח.להפסיק לקחת הכל ללב.

 

זהו אני חייבת לשנות!!!!!!!

 

אחרי השיחה עם לי אני הבטחתי לה שאני יעשה רשימה של דברים טובים בי ואחרי שעה קשה זה מה שהגעתי:

א.אכפתית

ב.אוהבת לעזור

ג.בוגרת

ד.מנומסת-נראה לי

ה.נאמנה-לפי מה שלי אמרה

ו.נחמדה-אני מקווה

ז.נלחמת על מה שאני רוצה-לפעמים תלוי מה

 

והדברים השליליים:

א.צינית

ב.לפעמים איכפת לי יותר מידי

ג.לוקחת הכל ללב

ד.מעמיסה עלי טונות של דברים בבת אחת

ה.מתייאשת מהר מידי

ו.בוטחת ביותר מידי אנשים

ז.מעמיסה על הרבה אנשים את הצרות שלי

ח.רעה-למשפחה שלי בעיקר

ט.אומרת לאנשים כל מה שאני חושבת עליהם בפרצוף-שזה גם חיובי וגם שלילי

י.דיכאונית-אני נשמעת ככה

יא.לפעמים פסימית-מקווה להיות אופטימית:)

 

אני חייבת לשנות שהרשימות יהיו זהות אבל נורא קשה לי לכתוב על עצמי תכונות טובות  אני מקווה שאף אחד לא קורא את הבלוג הזה.

 

נכתב על ידי , 13/8/2007 21:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 31




175

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לralmog15 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ralmog15 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)