לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's My Self Conclusion

Ohh.. And for all of you who talk about me, thank YOU for making ME the center of YOUR world.

כינוי:  •דנדוש•

בת: 34

ICQ: 441539024 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


אני רוצה לעבור לגור לבד במקום משל עצמי.

במקום שבו אני יוכל להתעורר ולעשן את הסיגריה שלי בלי להתחבא במרפסת או לחכות עד שאני יצא החוצה וגם שם להתחבא מאוחרי איזה בניין או משהו. אני יודעת כמה זה נמאס לאנשים אבל מה לעשות.

אני רוצה מקום שבו חבר שלי יוכל לבוא לישון אצלי בשקט בלי לשמוע את אבא שלי מתלונן על זה שהוא לא מביא אף אחת הביתה אז גם לי אסור או לשמוע את ההורים שלו מתלוננים על זה שכל שבוע מחדש זה לא מתאים להם שאני יבוא, אגב לא הייתי אצלו כבר איזה חודשיים נראה לי בגלל זה... אם לא רוצים אותי אני יכריח אותם לסבול אותי.

 

אתמול הייתה לי מריבה רצינית עם אבא... אני לא רוצה יותר להיו תלויה בו. אבל זה בלתי אפשרי.

אני עוד מעט מתגייסת, כן בסוף החלטתי כן להתגייס. אני גם יסביר בדיוק למה.

בהתחלה לא רציתי להתגייס כי חשבתי ככה- אני יעבוד ירוויח כסף ותוך מס' חודשים ספורים אני יעבור לדירה משל עצמי ויתחיל את החיים שלי... אבל MONEY זאת הבעיה. איך אני ילמד אח"כ באוניברסיטה בלי שום מענק מהצבא? אני לא באה ממשפחה עשירה, ואני גם לא שואפת להיות כזאת. ברור שזה יהיה מגניב אם כן אבל גם אם לא אני יחיה עם זה.

אז כאן הגעתי למסקנה אני חייבת ללכת לצבא. כה LIFE IS A BITCH....

 

בכל מקרה הנה אני צועקת על אבא שלי שבהזדמנות הראשונה שתיהיה לי אני יוצאת מהבית והוא צועק עליי חזרה שלא אכפת לו אם אני ישאר בבית ילך לצבא או ילך לכלא. ושלא אכפת לו בכלל מה יקרה איתי והבנאדם היחיד שהוא באמת צריך לדאוג לו זה אח שלי.

 

 

אז מי רוצה להשכיר איתי דירה?

דרושה מעשנת עם עבודה.



 

XOXO

נכתב על ידי •דנדוש• , 12/7/2008 17:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-13/10/2008 02:52
 





13,635

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•דנדוש• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •דנדוש• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)