לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחילת הדרקון Dragon's Lair


Where the dragon flies, no man shall stand

כינוי:  דרקונית67

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

סופשנה, סופעשור 2010


כמו כל שנה גםהשנה חגגתי את חג ההודיה, כריסמס ואת ה- New year של הגויים.
לא הסילבסטר המאולץ והמאומץ של הישראלים אלא את הדבר האמיתי.
סוף שנה בסוף השנה. 12 בלילה זמן ישראל- שולחת ברכות לכל החברים בחו''ל
וגם לכל אלה בארץ.
יש כאלה- כמו חברתי האוסטרלית שכבר נמצאת 10 שעות בתוך השנה החדשה
ויש כאלה- כמו חבריי בארה''ב הברית שיחכו עוד 10 שעות כדי להגיע אליה.
מוזר ה- time leap הזה.

אז איפה אני רוצה להיות בשנה הבאה?
בעשור (???-וואי עבר עשור שלם!!) הבא?
לי אין הרבה דרישות.
רק שימציאו כבר תרופה ל FOP
או שיקרה איזה נס שיעלים אותה מהגוף שלי.
שהגוף שלי שכבר עבר את ה-40 לא ירגיש בן 80
ושהמוח שלי שגם הוא עבר את ה-40, יפסיק לחשוב שהוא בן 5 או מקסימום 15...

לאט לאט ילדה.
הזמן לא מחכה, אבל אם ממהרים מפספסים את הדקות היקרות
אלה שבונות את החיים.
לא הבחירה של אובמה, אלא היומולדת של אבא.
לא רעידת האדמה בסין, אלא השקיעה המדהימה בסגול שצילמתי בחוף הים.
רגעים קטנים.
דקות של חסד.
רוצה עוד מאלה.
לפני שיגמר....


נכתב על ידי דרקונית67 , 2/1/2010 21:57   בקטגוריות על עצמי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדרקונית67 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דרקונית67 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)