לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"עד שיהיה טוב, עד שיהיה..."

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008


מחר הכל מתחיל מחדש,

והאמת, זה בא בטיימינג הכי טוב שיכול להיות.

אחרי הכל, אני ילדת שיגרה...

כבר מעכשיו מרגישים את הלחץ ובלי לדעת כלום ממש, את החששות מהשנה הזו קשה לספור,

אבל דברים יסתדרו בסופו של דבר, כמו תמיד בעצם.

 

 

שנה טובה שתהיה!

נכתב על ידי , 31/8/2008 12:20  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מח"ץ 2008


בדילאיי, אבל עדיף מאוחר מאשר אף- פעם לא(:

 

התקופה שלפניו, והימים שאחריו לא היו פשוטים בכלל..

נסעתי למח"ץ הזה, בידיעה שהוא יהיה עצוב, קשה, אבל מדהים.

נסעתי למח"ץ הזה, בידיעה שכשאני אחזור ממנו, אני כבר לא אהיה בשבט הדר, וכל פעם מחדש,

המחשבה הזו העלתה בי דמעות וקושי רב לעכל.

המח"ץ עצמו באמת היה מדהים, לחוות כ"כ הרבה בחמישה ימים, אין דברים כאלה!

להתגאות שאתה בשכבה הכי טובה בשבט, ולהפציץ במורל נגד שכבות בוגרות יותר, זה הדבר הכי טוב שיש.

היום האחרון, היה הכי קשה בעולם, לבכות בערך מהרגע שאתה קם, עד הרגע שאתה עולה על האוטובוס, ובעצם, ממשיך לבכות גם שם..

היום האחרון פשוט הכה בי, שזהו.

אפילו שכבר הפכנו לשכבה, נפרדים מענת, שהייתה המדריכה הכי טובה שהייתה לי, והפרידה ממנה הייתה אחת הפרידות היותר קשות שיש.

נפרדים מהצוות הבאמת מדהים הזה, צוות שזכיתי לקבל, צוות שלימד, תמך, עזר, ופשוט היה שם, להכל.

נפרדים משבט הדר- השבט שבו התחלתי את הצופים בעצם, שבט שגדלתי בו, שבט אדיר, שתחושת הגאווה להיות בו, היא פשוט עילאית, כזו שאין כמוה.

ועד כמה אבסורדי שזה נשמע, נפרדים משנת ח', שללא צל של ספק, הייתה שנה מדהימה ומיוחדת בפני עצמה.

וכן, אולי פה צריכה לבוא פרידה מרגשת משכבת לכיש, אבל קשה לי לעכל שזה הסוף, ואפילו שאנחנו פותחים שבט חדש, אני מאמינה, ורוצה להאמין, שנישאר לכיש, למרות הכל...

אמנם זה לא פשוט בכלל לעזוב את השבט, אבל למרות הכל, העזיבה הזו נעשית קצת קלה יותר, כשהידיעה שנשארת בשבט שכבה עם פוטנציאל אדיר, שמסוגלת להמון, מרגיעה מעט.

כבר ביקשתי את זה מלא מעט ילדים, ולמעשה, אני בטוחה שזו לא רק בקשה שלי-

שנה הבאה, כשאנחנו לא נהיה, תשמרו על השם והכבוד של השכבה הזו, תעצימו, תפתחו ותביאו את שכבת לכיש לשיאים חדשים, תוכיחו לשבט הדר, ששכבת לכיש לפני או אחרי הפיצול, היא ה- שכבה.

 

קשה לי לדמיין את שנה הבאה, העובדה שהפעולות לא בשלישי ולא בשישי יהיו בשבט, מוזרה ובלתי נתפסת,

יחד עם זאת, אני יודעת, שיש לנו את הזכות והכבוד, להקים שבט חדש, שבט שיכול מאוד להיות, שבזכותו, ילדים רבים יותר יצטרפו לצופים, ובעצם, זוהי המטרה- "יותר צופים יותר טוב".

 

תודה רבה לכל מי שהיה חלק מהשנה הזו,

אני אוהבת אתכם המון,

יובל.

 

 

נכתב על ידי , 7/8/2008 12:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובל.~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובל.~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)