לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

ניתוח לא ניתוח


בסוף אוגוסט שנה שעברה אמר דר ד' שאני צריכה לעבור ניתוח קטן באצבע כדי להחזיר את היד לשירות. פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק לא יעזרו. הם מיצו את עצמם. זהו ניתוח קטן בהרדמה מקומית תוך שיתוף פעולה שלי בזמן הניתוח, צריך לשחרר שם איזה גיד, או גידים שהרי 2 אצבעות שלי לא מתפקדות, ואני אקפל את היד במהלך הניתוח.

לא רוצה ניתוח, היה לי מספיק מניתוחים, אמרתי לעצמי, ובכלל אני רוצה לנסוע לאוסטרליה, אני לא יודעת במה כרוך הניתוח הזה. כמה זמן לא אתפקד, ואני הרי כבר מתפקדת, אמנם לא תפקוד מלא אבל בחיי היומיום זה לא נורא מפריע לי. הוא אמר שזה לא בוער ושאתקשר אליו כשאחליט. כמו כן זה יהיה ניתוח פרטי שיעלה לי כמה גרושים. הוא מנתח במסגרת קופח בבית חולים במרכז הארץ ואני הרי לא מעוניינת לנסוע למרכז.... אז החלטתי לא להחליט.

מאוחר יותר הייתי אצל דר כ׳ בביקורת. הוא אמר שאין מה לעשות ושזה ישאר ככה. אמרתי לו שברנטגן האחרון רואים שהשבר התאחה. הוא הציץ ברנטגן ואמר שאפשר לעשות ניתוח שחרור מפרקים, זהו ניתוח קטן כמו שדר׳ ד׳ אמר אבל הוא יבוצע במרפאה כאן. נו יופי, אז כן ניתוח? אצל מי? אצל דר׳ ד׳ שאני סומכת עליו אבל הוא כבר זקן וזה עולה קצת כסף או אצל דר כ׳ שהוא בחור צעיר נחמד חתיך ולצורך העניין הידים פחות רועדות לו וזה עולה פחות כסף אם כי יש לי קצת כעס עליו כי אחרי הכל הוא זה שהחליט שהייתי צריכה לעבור את הניתוחים ההם. אמנם הוא לא ביצע אותם אבל הוא שלח אותי לזה. אולי אם הוא היה מבצע זה היה נגמר יותר טוב אבל הוא בעצם התחיל את כל הסיפור הזה. שוב החלטתי לא להחליט. בכל מקרה הוא רשם אותי לניתוח אך לא שמעתי מזה שום דבר.

במסגרת אחרת הלכתי לבדיקה אצל רופא שאינו מקופח כללית. הוא אמר שהמצב השתפר האצבע כמעט ישרה והכאבים פחתו אחרי שהפסקתי את הטיפולים ונתתי ליד לנוח. הוא אמר מה שמשתפר ילך וישתפר ומה שמחמיר ילך ויחמיר. בשום אופן לא לעשות ניתוח, זה רק יסבך אותי ממליץ לחזור לפיזיותרפיה הידרותרפיה וריפוי בעיסוק. אז מה עושים? מה עושים? ניתוח? פיזיותרפיה? ניתוח? פיזיותרפיה? עשיתי חושבים. פיזיותרפיה גם אם זה לא יועיל זה לא יזיק. ניתוח או שיועיל או שיזיק צריך לקחת צ׳אנס. בסוף החלטתי על פיזיותרפיה, הבאתי למכון את ההפניה...

בדרך את מי אני פוגשת? את דר כ׳ . מה נשמע? מה בקשר לניתוח שדברת עליו? אני דברתי איתך על ניתוח??? אני??? כן אתה. אז בואי נבדוק. נכנסתי למרפאה. כן נכון הוא המליץ על ניתוח אבל עכשיו הוא סקפטי, כי הכאבים פחתו, האצבע התיישרה היא רק לא מתקפלת והמצב השתפר. הוא גם לא מתלהב מהניתוחים האלה. פעם הוא התלהב אבל ראה שאחרי הניתוח המצב חוזר לקדמותו כלומר לקישיון או קונטרקטור. טוב אז גם הוא נתן לי הפניה לפיזיותרפיה, אם זה לא יועיל זה לא יזיק ואם זה יגרום כאבים תמיד אפשר להפסיק.

אתמול טלפון. מדברים מחדר הניתוח של המרפאה. יש לך תור לניתוח. אפשר ב 13.4 ואפשר ב 30.4...

30.4 30.4 שוב 30.4. זה תאריך מיוחד... אולי דווקא יצליח הניתוח ב 30.4 .... אז ניתוח לא ניתוח ניתוח לא ניתוח ניתוח לא ניתוח, בסוף כנראה אשאל את החרצית

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/4/2014 09:44   בקטגוריות אצבע אלוהים, 30.4  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/4/2014 23:20



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)