לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2018

בעקבות הדוד


אתמול בלילה חזרתי מגרמניה. תפסתי שם את הpeak של השלכת וזה כבר היה מעודד

הימים הראשונים הוקדשו למקהלה

רק ביום האחרון אני נשארתי בפרנקפורט והם המשיכו הלאה

הגעתי משדה התעופה למלון במונית והחלתי לחקור

הטלפון בחדר המלון היה מקולקל. נו, זה כבר מתחיל

תקנו אותו. התקשרתי למספר הטלפון שהיה בידי, ענתה לי מישהי ולא הבינה כלום.

גם למשטרת מולהיים - שם גר הדוד, התקשרתי וקבלתי צליל שגיאה

טוב טעיתי במספר, קורה. התקשרתי הפעם נכון ענו לי שהם לא מוסרים אינפומציה בטלפון אבל בכל זאת מוכנים ללכת לקראתי. הם חיפשו לפי השם שמסרתי ואמרו שאין להם רישומים על האנשים האלה בשעה שיש להם רישומים על מי שחי מי שמת ומי שעבר דירה. זה לא יתכן.

בלית ברירה החלטתי לנסע מפרנקפורט למולהיים. לא לקחתי מונית כי זה נורא יקר החלטתי להשתמש בתחבורה הציבורית אבל איך עושים את זה לכל הרוחות? זכרתי שביתו עומד מול תחנת רכבת אז שאלתי במלון איך מגיעים לשם. קיבלתי את האינפורמציה, התברברתי קצת, קצת הרבה ובסוף הגעתי. פניתי למשטרה. הם אמרו שכתובת שבידי הינה כתובת ישנה, חיפשו במחשב אמרו לי לחכות בחוץ ולבסוף קבלתי: הדודה מתה לפני שנה אבל הדוד עדיין חי ועבר לגור בכתובת אחרת. רציתי לחזור למלון ולבדוק למחרת אך יד נעלמה משכה אותי לחפש אותו תחת הכתובת האחרת. הלכתי ברחובות מולהיים לפי הכתובת החדשה אבל המקום נראה מאוד מוכר. המשכתי ללכת והגעתי בדיוק למקום בו הוא גר תמיד. אז הוא לא שינה כתובת ולא עבר דירה. בגרמניה שינו לו את הכתובת. אז האם לדפוק על הדלת סתם כך ולהכנס? הרי הוא בןאדם זקן. כן, אני כבר פה והסקרנות אוכלת אותי.

צלצלתי בפעמון ונכנסתי. לא ראיתי אותו כבר 12 שנה עוד מלפני שהבלוג התחיל. היתה הפתעה גדולה אם כי לא גדולה מידי כי מסתבר שאחותי היתה שם קודם. היא ידעה את הכתובת. אני לא... עכשיו מערכת העיכול תעבוד. למה היא ידעה ואני לא? מה היא עוד ידעה ואני לא? נכון. היא ביקרה שם הרבה פעמים ואני לא. גם את מס׳ הטלפון החליפו. זו הסיבה שלא יכולתי ליצור קשר. אבל האם לא נותנים אינפורמציה כזאת בטלפון? אני צריכה לנסע עד גרמניה ולערב את המשטרה? המממ... אז אחותי נמצאת איתו בקשר והיא גם ידעה שהדודה מתה. אז עכשיו גמני יודעת. מה קרה? הרי הוא לא רצה לדבר איתה. טוב היא בטח באה כמוני אבל יש לנו אויב משותף חדש. הלוא הוא האחיין שלו. הוא מכיר את אחותי ולא רוצה לשמוע ממנה או לראות אותה. בסדר גם אותי הוא לא רוצה לשמע ולראות. בשבילו אנחנו אותו הדבר מאיימות על הירושה שלו. הרי אין לו ילדים לדוד וכך אנחנו האחיינים משני הצדדים עוטים על הירושה שלו. הוא לפחות עוזר במה שאפשר. אנחנו האחיות קצת לא יכולות. הדוד אומר שאחותי שקרנית אבל את הירושה יקבל האחיין. לא אני ולא אחותי. 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/11/2018 10:28   בקטגוריות הדודה מגרמניה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/11/2018 22:22



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)