לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הקומבינה הדיגיטלית


זה שהמחשב והסמרטפון השתלטו עלינו זה לא חדש. מידי יום אני שומעת על התייעלות. אבל לי נראה שהכל נעשה קשה יותר עד בלתי אפשרי.

קחו למשל את הבנק. הסניף שלי נסגר. במקומו העבירו אותי לסניף אחר עם מס חשבון חדש. עד היום אנ׳לא זוכרת את מס החשבון. גם את הילדים העבירו. גם את המס׳ שלהם אנ׳לא זוכרת. יש לי ייפוי כח על שניהם.

והסניף החדש צפוף ולא ידידותי.

אחרי זה נסגרה הקופה. אם אני רוצה קופה אני צריכה ללכת לסניף אחר.

אני צריכה לשלם טסט. בעבר הייתי עושה את זה בסניף הדואר שלנו. גם אותו סגרו. אני אם כן צריכה לנסוע לבנק, או לסניף דואר אחר. רחוק מהבית רחוק מהלב. ובכלל גם דואר רשום אני צריכה להוציא מאיזה חנות שנמצאת במרכז נשר. לפעמים כתובת השולח קרובה מסניף הדואר. רק לעלות על הרכב ולנסע. מזל שיש לי רכב. אם הייתי נזקקת לתחבורה הציבורית הרי שבשביל לקחת דואר הייתי צריכה לחכות חצי שעה בחום או בגשם. הכי נחמד שהדואר הרשום הוא דוח חניה. בשביל זה לטרוח?

לא זה לא מצחיק. בגלל אותם שירותים דיגיטליים הפסדתי נסיעה לאוסטרליה. פשוט ניסיתי למלא את הטפסים דרך האינטרנט והם בקשו תמונה אותה לא יכולתי בשום אופן לצרף. שנה מאוחר יותר בקשתי מש.ע.ל שיעשו את העבודה הזאת בשבילי. אמנם קיבלתי ויזה אבל גם אירוע מוחי באותו זמן.

באמת האיטרנט נחמד. אני לא יודעת בשביל מי. זה ממש מתיש למלא טפסים שבעבר עשו אותם בני אדם מקצועיים. אני שמחה שהאינטרנט עובד כי רוב הפעמים שאני ממלאה טופס משהו לא עובד. או האינטרנט עצמו או שהשם שגוי או שהסיסמא שגויה. אבל קוראים לזה התייעלות. נו שוין

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/8/2017 12:52   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה, אינטרנט  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלך לי המודם.


בימים האחרונים הלך לי המודם. לא היה לי אינטרנט. ניתנה לי ההזדמנות לחשוב איך זה בלי אינטרנט. איך זה משפיע. איך זה משפיע בלי פייסבוק. איך זה משפיע בלי הבלוג הזה. איך זה לומר שווה פוסט ואי אפשר לכתוב. שווה הצצה ואי אפשר להציץ. אני יכולה לומר שזה היה לא רע בכלל. מה אני כותבת ככ הרבה. כותבת את עצמי לדעת. במה זה עוזר לי באמת הרי אף אחד לא עוזר לי לפתור את הבעיות והבעיות לא נפתרות דרך הכתיבה. אני לא חייבת לדווח לאיש על חיי הפרטיים. זה לא מעניין אף אחד ואם הם קשים זה אפילו מבריח. אני לא חייבת כלום. גם לא לעשות פסק זמן מאולץ מכל הבעיות כי לאנשים אולי לא נעים לקרוא את מה שאני כותבת. לא לחשוב אם הכתוב מוצא חן בעיני הקוראים ויניב תגובות  או לא. לא לחכות לתגובות שאינן מגיעות. לא לצפות, לא להתאכזב לא כלום. בקיצור כיף. כן, לפעמים נדמה שאי אפשר בלי אינטרנט והנה אפשר ואפשר.

אבל החליפו לי מודם האינטרנט חזר ושוב אני כותבת את עצמי לדעת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/11/2011 08:08   בקטגוריות אינטרנט  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/11/2011 21:04
 



לא בא לי כלום


לא בא לי כלום

מאז ומתמיד לא בא לי כלום כך שזה לא מדאיג אותי.

כל חיי לא בא לי כלום

כל חיי אני מתמודדת עם הלא בא לי כלום הזה

כל חיי אני נלחמת בו

כל חיי אני גם מנצחת אותו

אבל היום לא בא לי כלום.

לא בא לי כלום

אפילו לא בא לי לכתוב על מה שלא בא לי

לא בא לי ללכת לקניון לקנות דיו למדפסת

לא בא לי ללכת לקניון בכלל

לא בא לי להתלבש

לא בא לי לסדר את הבית

לא בא לי לחפש עוזרת

כי צריך ללכת לקניון כדי לקנות דיו למדפסת כדי שאוכל לפרסם על העמודים שאני צריכה עוזרת

לא בא לי לתלות מודעות על עמודים, שהילדים יעשו את זה

לא בא לי לנקות. שהילדים יעשו את זה. הם המלכלכים העיקריים. בעיקר החייזרון הזה שלוקח כושר אקסטרים ומביא לי את כל החול והבוץ הביתה.

לא בא לי ללכת לריקודי עם. גם אין היום. איזה מזל.

לא בא לי ללכת לספא מפנק.

לא בא לי ללכת לקנות. לא קפה נמס לא סוכר ולא תרופות.

לא בא לי לעשות סידורים

לא בא לי להתקשר

לא בא לי לצאת לטיולים

לא בא לי לנסוע

לא בא לי לנהוג בעיקר למרחקים ארוכים

לא בא לי לצאת לחו"ל

לא בא לי לארגן טיול ולארוז בגדים

לא בא לי לצאת לחופש

לא בא לי לצאת לנופש

לא בא לי לחסוך במים

לא בא לי לעשות דיאטה

לא בא לי להכין אוכל

לא בא לי להזמין אוכל

לא בא לי לעשות ספורט

לא בא לי בכלל חדר כושר

לא בא לי לחפש עבודה. לא בעיתון לא באינטרנט ולא בלישכת התעסוקה

לא בא לי ללכת לביטוח לאומי

לא בא לי להגיש תביעה

לא בא לי להגיש כתב הגנה

לא בא לי ללכת להוצלפ

לא בא לי ללכת לבית משפט

לא בא לי ללכת לעורך דין

לא בא לי לשלם שום דבר

לא בא לי לתקן תקלות, לא את הכיור הסתום ולא את הזרימה החלשה

לא בא לי להזמין איש מקצוע

לא בא לי ללכת לעיריה אפילו כדי לקחת מהם כסף חזרה

לא בא לי לשלוח מכתב

לא בא לי לטפל ברישיון של סוסון

לא בא לי לטפל בילדים

לא בא לי להתחיל דברים חדשים

לא בא לי ללכת לרופא

לא בא לי ללכת לים

לא בא לי כלום אבל צריך

צריך

צריך להתקשר לאבא לשאול מה נשמע

צריך להתקשר לאיזו גברת לבדוק משהו

צריך לסדר לחייזרון את הדרכון האמריקאי

צריך לארגן לו איזה טיול לפני הגיוס

צריך

האימונישי הציע להחליף את צריך באני בוחרת.

 

ואני בוחרת היום ללכת למשטרה ולהגיש תלונה נגד המנאצת המטורפת

בעצם הלכתי

 

ואם את לא מאמינה לי קבלי

 

 

כדאי שתכנסו לדף התגובות. מעניין שם. המטרידה הודתה באשמה ושמה בישרעבלוג idiot . היום היא כבר חזרה בה מהודאתה ומכחישה מכל וכל. סליחה על טעויות הכתיב. זה היה בכוונה. שמה בישראבלוג idiom .  אני מקווה שימצו איתה את הדין

 

גם לא בא לי על המקום המגעיל  הזה. איכסה.

 

כך יעשה לתגובה ללא שם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/11/2009 07:16   בקטגוריות הבלוגוספירה, אינטרנט  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/11/2009 10:24
 




דפים:  
109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)