לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום העצמאות


היום אני מרגישה חרא. זנוחה בודדה וגם לא מרגישה כלכך טוב. 

אתמול היה דווקא שמח. בקטע טוב. היתה לנו תוכנית עד 3:00 בבוקר שכללה את מירי מסיקה שרית חדד ולהקת משינה.

בשנה שעברה היה עוד יותר טוב. זו היתה הפעם הראשונה שהצטרפתי לחגיגה של המקהלה. כן המקהלה חוגגת גם מעבר לחזרות אך עד לפני שנה הם שמרו את זה בסוד ממני. אבל מסתבר שהפרק בו הייתי שייכת לחבורת אנשים ולא שרה סתם היה קצר והשנה שוב חוגגים בלעדי.

עוד תראה עוד תראה כמה טוב אז היה 

בשנה בשנה שעברה

כן לפעמים אני לא יודעת כמה טוב לי עד שזה נלקח ממני.

אני חושבת איזה כיף היה סדר פסח שנה שעברה איזה כיף היה יום העצמאות, כל זה איננו.

ולא לקטר כי תמיד יכול להיות יותר גרוע.

 

Yom Ha'atzmaut 2015

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/4/2015 18:02   בקטגוריות יום העצמאות, חבורת הזבל, שורת המקהלה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו בסרט


צועדים אנו בבית העלמין של עירנו, שואלים את עצמנו לאיזה סרט נכנסנו. מצבות הבטון לצידנו וצעדינו מרשרשים על האבנים והעפר. אני שומעת כאילו את רשרוש עלי השלכת. כן הנה זה הנה הקבר של סבא ר׳ . הוא הצטרף לאשתו. סבא ר׳ נולד 21.12.1921 נפטר 15.5.2013. בן 91 היה במותו יהי זכרו ברוך. אמן ואמן. ואנחנו בכלל לא ידענו שהוא מת. סוסון ניסה לברך אותו לחגים ושמע את ההודעה המספר שחייגת איננו מחובר. הוא ניסה לברר אצל הדוד והדודה שבנס ציונה אך הם החליפו את מס׳ הטלפון שלהם. הוא ברר בבזק אמרו שהקו נותק במאי. 

יצאנו לברר מה קרה לסבא ר׳ לאן הוא נעלם. חששנו לחייו. הגענו אל ביתו, שכנה הציצה ושאלה, כן מה אתם רוצים? מי גר כאן? שאלתי. גר פה אדם מבוגר - היא ענתה. ומה איתו הוא בסדר? הוא חי? מי אתם? - שאלה. הוא סבא שלי - אמר סוסון. אה, אתה הנכד של הבן שנמצא באמריקה? כן, ואני הייתי אשתו פעם. מאיפה אתם? מהסביבה. הוא מת לפני כמה חודשים - היא אמרה. מתי? שאלתי. אנחנו לא ידענו מכלום. - אני לא יודעת - היא אמרה - לפני כמה חודשים. סוסון התקרב לבית, פתח את השער הציץ בחלון. ומי גר כאן עכשיו? אנשים. הבנים השכירו את הבית. אז מתי הוא מת שאלתי שוב, ראינו אותו לאחרונה לא במיטבו. הוא היה צלול עד הסוף היא אמרה ואני עזרתי לו הרבה. 

בוא סוסון, אמרתי, בוא ניסע לבית הקברות שם נדע הכל. 

הגענו לבית הקברות שאלנו איפה נמצא סבא ר׳ אמרו לנו גוש חלקה והלכנו

הנה הנה סבא ר׳ הוא כאן. מתחת למצבת האבן הקרה. היתה לוויה ישבו שבעה ואנחנו לא ידענו כלום. סוסון ניצב ליד המצבה קפוא. אהבתי אותך סבא, הוא אמר, אהבתי אותך מאוד, סבא. ואכן סבא ר׳ היה הדמות החמה של המשפחה. הוא אהב אותנו ואנחנו אהבנו אותו. הוא אהב את סוסון, הוא אהב את החייזר, הוא אהב אותי. ואפילו לא סיפרו לנו שהוא מת. אני לא מבין למה לא סיפרו לי - אמר סוסון. אני נכד שלו. אני לא צריך לדעת שהוא מת? למה הדוד לא סיפר לי? מה יש לו נגדי? הרי לא עשיתי לו כלום. אתה זוכר שבמלחמת לבנון הוא לא בא לראות אותנו? - אמרתי. ככה הוא.  סוסון הניח אבן על קברו. גם אני. הוצאתי את הקדיש שנמצא בארנקי מאז מות אבי וקראתי ״יתגדל ויתקדש שמי רבא....״

נפרדנו מסבא לשלום, חזרנו לצעוד בין המצבות. הנה אלכס, האיש שניהל את חבורת הזמר הקודמת שלי. שם קרוב לסבא וסבתא של סוסון. כך נגמר הסיפור שלי ושל אלכס. גם בלוויה שלו לא הייתי. גם לא בשבעה וגם לא באזכרה. והשמש ליטפה את פנינו.....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/11/2013 07:18   בקטגוריות הבעל, חבורת הזבל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



24/7/2013


איך אני אוהבת לעשות פוסט כזה. ככה זורם בלי טיפה של מחשבה 7/24. 

אז ראשית נסכם את היום שעבר, אולי נוסח 5 דברים טובים שקרו לי היום

1. הנסיך הקטן מפלוגה ב׳. כן כל העולם נרעש ונרגש מהולדתו של הנסיך מקייברידג׳. ומי שזה מעניין רק את התחת שלו יכול לקפוץ. ומי שמכנה תינוק בן יומו שרץ מתועב יכול להחנק. זה בדיוק המכשף הרע מהאגדות. אני עצמי מצטרפת לשמחה העולמית כחובבת אגדות מושבעת במיוחד שהן קורות באמת. לו היתה זו נסיכה זה היה עוד יותר אגדתי. כי רוב האגדות מספרות על נסיכות חוץ מנסיך צפרדע. נסתפק במלך האריות. בכל מקרה שיהיה בסימן טוב ומזל טוב, לזכור שהוא נולד בטו באב גם אם זה לא ממש משמעותי עבורו ועבור הוריו. יש לי עוד מה לומר על העניין הזה אבל פעם אחרת

2. היתה לנו חזרה די משעממת אך בסופה נתבקשנו לבצע קטע שמגיע לטונים מאוד גבוהים. אני עברתי את זה בגבורה וכך אני שמחה להיות שייכת ל-4 המופלאות שמגיעות לטונים האלה. זה בהחלט עושה הרגשה טובה

3. חזרתי הביתה, החייזר שלי הכין איזה תבשיל מוקפץ יוצא מן הכלל.

ועכשיו נתחיל.

00:20 טוב בא לי לכתוב פוסט על הנסיך הקטן אבל במקום אחר.

1:00 זהו סיימתי. לילה טוב

1:40 מה סיימתי ...מקלחת, אוף צריך להכניס אוכל למקרר וכביסה למייבש. זהו. עכשיו לילה טוב.

 

6:45 בוקר טוב בוקר טוב. כבר מתחיל לא ככ טוב. יורד לי דם מהאף. ככה זה. יום אסאל יום בסאל. ובכלל קמתי מאוחר יחסית ואני ישנונית וזה לא טוב.

6:52 קפה עיתון

מה כתוב בעיתון?

רצח עוד ג׳ורנו ובתו, בחירות ברבנות הראשית,  תמונות של הנסיך הקטן והוריו הנסיכים הגדולים. איזה חמודים. הוא כמו בן שלי הנסיך הגדול. אם אין לך אמא אני מוכנה להיות. הוא נולד חודשיים אחרי סוסון ובגיל 9 גם הוא נפגע בראש.

 

 

איזה חמודים. איך אפשר לשנוא אנשים כאלה

לשבת על קו המים זה עסק יקר? לא בחיפה

רוג'ר ווטרס ימח שמו וזכרו

ושוב התינוק המלכותי. ועוד תמונות של תינוקות מלכותיים. ויליאם, צארלס ואליזבת. ראיתם איך הם עזבו את בית החולים? כמו כולנו כאשר התינוק בסלקל פשוט וקייט מאחורה וויליאם נוהג מקדימה בג'יפ לא הכי מלכותי. לא לימוזינה , לא נהג, שום דבר שיוציא את העיניים. אם קייט מניקה אז כמו כולנו היא לא תישן בלילות. יתכן שהוא גם יעבור ברית מילה כמסורת אבותיו. מהמאה ה-17 מלו את כל בני בית המלוכה. רק הנסיכה דיאנה לא רצתה למול את בניה. אם כך אז שם התינוק יוודע רק אחרי הברית כמיטב המסורת. אומרים גם שלקייט יש שורשים יהודיים. אם כך זה יהיה המלך הבריטי היהודי הראשון. תחזיות של מיסטיקאים לתינוק שנולד בטו באב ושמו עדיין אינו ידוע... אלה עיקר החדשות בעיתון לא מעיק במיוחד.

7:53 טוב, היום ארוך והמלאכה מרובה. איפה זה מכללת עתיד אני צריכה להיות שם ב 9:00

8:11 טוב צריך להתלבש לא לשכוח פלאפון ועט. מקווה שאגיע בזמן בהתחשב בפקקים של הבוקר

8:37 יאללה. אני הלכתי

13:42 זהו. חזרתי

14:00 ועכשיו אוכל. אוף המדיח שוב מוצף. זהו. קצת בשר קצת גבינה קצת ליצי מקיבוץ מצובה שקטפנו בעצמנו בשבת, קצת מהמוקפץ של החייזר. זה מזה טעים.

14:28 ועכשיו לנוח, כלומר להסתובב במחשב החייזר עובד, סוסון בבית הפעיל את השואב הרובוטי החמוד, גם המדיח עובד. יופי.

14:55 זהו הרובוט סיים עכשיו הוא מחפש את הבית שלו. נראה אם הוא ימצא בעצמו או יזדקק לעזרה

15:00 הלך האינטרנט

15:46 ואללה חזר האינטרנט. טוב נמשיך לסדר את הבית. בינתים המדיח גמר והרובוט מצא את הבית עם קצת עזרה. כביסה, כלים

15:58 עצבני בית המשפט האמריקאי קבע כי יהודי שנולד בירושלים אינו ישראלי.  זה מהפייסבוק

16:25 סוסון הלך לחדר כושר

17:00 זהו.עייפתי ומה בטלוויזיה? הטלוויזיה הבריטית נרגעה כבר מהתינוק לא לפני שדיווחה שהמלכה ביקרה את התינוק והזוג הצעיר נסע לסבא וסבתא מצד קייט. כן. נסיכה נסיכה אך כמו כלום היא רצה לאמא שתעזור לה עם התינוק. מה שלום טעוניה? לאון דור ואבי מתווכחים. הדיחו אתמול את מישהו? את מי? אה כן. את מוטי. חבל דווקא היה בחור טוב. יש להם שוב איזו תלבושת. מעניין מה המשימה. טעוניה מנהלת רומאן עם ערן (או שקוראים לו איתי) הוא מגמגם כמו הדודה שלי מגרמניה. לבנה ודורין שופכות מים. מה זה סוסון לא חוזר ל-6 עם? ומה ב-6? שום דבר לא שונה מהבוקר. בתלאביב משחקים בנדמה לי. שלא ידאגו שום טיל כימי לא יפול שם. הנה סוסון חזר. שהוא יפספס את 6 ? אין מצב. ב-8 נדע מי יהיה הרב הראשי

18:22 שוב אוכל. את זה באמת כדאי לתעד. מה וכל כמה זמן. גבינה לבנה 5% עוד קצת ליצ'ים.

 19:15 טוב אני הולכת לאיזה אירוע על טהרת הנשים. אני מתה מעייפות וכואבת לי היד. ביי

22:29 חזרה ישר למירוץ למיליון וגם החייזר חזר עכשיו מהעבודה

23:17 אוקיי אז הרבנים הראשיים הם הבן של הרב לאו והבן של הרבובדיה ולנסיך הקטן קוראים ג'ורג'. ג'ורג' אלכסנדר לואי. לא רק בבריטניה יש נסיכים

23:39 החייזר רק הגיע הביתה כבר יצא לבלות. אם אני לא טועה גם אתמול הוא יצא בשעה הזאת וחזר באמצע הלילה.

 

 

המלך ג'ורג'

 

00:02 זהו. תמו 24 שעות של שכרון חושים. עכשיו יום חדש מגיע . נראה מה הוא מכין לנו. היה זה יום די עמוס. לפני שנה בדיוק גם עשיתי מן תרגיל כזה ואם הנושא החם הוא מה השתנה אז ככה

1. הלכתי ללישון עם ספר. גם היום אני הולכת לישון עם ספר אלא שאני לא מצליחה לקרוא אותו. זה הספר חיים על נייר זכוכית של יורם קניוק שבא להזכיר לי למה הפסקתי לקרוא ספרים. טוב נמאס לי לחפור לילה טוב

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/7/2013 00:00   בקטגוריות תאריכים, אגדה שהיתה באמת, חבורת הזבל  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/7/2013 14:03
 




דפים:  
109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)