לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2024    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2024

סוף החופש הגדול


31.8 היום והיום יום עצוב. אני בחרתי שיהיה עצוב. יכולתי לבחור אחרת ולא לשמוע את רעשי הרקע המזמזמים. 

הוא. הוא פרסם בפייסבוק את הקונצרט בבולגריה. הוא קיבל דווקא תגובות אוהדות מכמה אנשים. אני כבר לא יודעת כלום. מי איתו מי נגדו האם רוצים לחזור. אני אומרת שהוא שוב ושוב מתרפס אליהם. אבל מה אני יודעת. הנה רענן שכל הזמן היה נגדו תומך בו. גם אילנה וזיוה ונירה תומכות בו. אני לא. התמונה הזאת אני לא מופיעה בה. הייתי שם אבל ישבתי אחורה במקום לעמוד לאות מחאה. ברברה... ועוד חשבתי ללכת איתה. אני גם כן... אחרי שקיבלתי ממנו גט מוטב שאשכח ממנו. היה נגמר. עצוב לי. היה יכול להיות אחרת? לא חושבת. כדאי שאעלם ואשמור על כבודי. 

אלעד. רבתי איתו אבל ממש. לא יודעת אם יש תוצאות למריבה הזאת. בסופו של דבר אני מוזמנת לאפרת בראש השנה. אז הפעלתי שרירים ועכשיו אני מרגישה רע. 

יוסי. לא שומעים לא רואים. בסוף החודש הבא הוא עובר לבית אבות. תועלת ממנו לא אראה לעולם. 

יכולתי ללכת לים או לנחל סעדיה אבל בסוף הלכנו לסירלוין. אין לי חשק לכלום. אולי במקומות האלה לא הייתי חושבת עליהם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/8/2024 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רק שאלה


רגע. האם ההודעה שלו מלפני שבוע לא היתה איזה גט כריתות?
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/8/2024 11:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאוש


יאוש יאוש ועוד פעם יאוש. נורבגיה לא הספיקה. צריך מקום שאוכל להיות שם לתמיד. הרחק מהכל. זה לא בנמצא. לא במצבי ולא בגילי. רוצה ללכת ולא לחזור אף פעם. אבל אני פה. לא טוב לי פה. ישראל מקום שאי אפשר לחיות בו. הכל פה הפוך והולך ונעשה הזוי. מזכיר לי סרטי ילדים. יש איזה כוח דמוני שמשתלט. אבל יש איזה גורם טוב שמחזיר את הסדר על כנו. זהו שבמציאות אין כזה. בסרט כשהכל נגמר הכל חוזר לקדמותו ואנשים שמחים. במציאות אין דבר כזה. הפוליטיקה הפרוגרס... אולי בעצם טראמפ יציל אותנו.... אבל בנוסף גם בחיים האישיים גרוע. הוא נעלם. הוא כותב שהוא מצטער והיה צריך לעבור מס משוכות. עניתי לו שלכולם קשה. מאז לא שמעתי ממנו. אני שואלת את עצמי אם לברר מהן המשוכות. בגדול אני חושבת שאין מקום למע׳ יחסים בינינו. בין כה וכה אין לזה סיכוי. אלעד אומר שאני יכולה לראות את הקטנה רק בסופי שבוע. לא יודעת אם אסע לשם עם האוטו. אפרת לעומת זאת רואה אותה 3 פעמים בשבוע. זה לא פר. יוסי הולך לבית אבות ב26.9. בקיצור אי אפשר לשכוח את הדברים ע״י נורבגיה
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/8/2024 15:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)