לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2021

השיחה


היתה לנו שיחה אתמול. היא לא נעמה לי כלל. אני עכשיו יושבת ומעכלת. זה בלתי אפשרי. בלתי אפשרי. הוא רוצה להמשיך כפי שהיה. אבל אני צריכה להשתנות. איך להשתנות? לקבל כל דבר. כל דבר? לא. לא מוכנה. יש דברים שאני לא מוכנה לקבל. אני מקבלת מספיק. אני מכילה מספיק. עד כאן. את מענישה את עצמך - הוא אמר. אני מכיר אותך ואת אורח חייך. את רוצה לנסוע לחול. אז תקבלי את זה שאני לא איתך. לא אני לא רוצה לנסוע לחול. לא אסע איתך יותר. אני מענישה את עצמי בכך שאני נוסעת איתך. גם במקהלה לא אמשיך. מה יש לך לעשות חוץ מהמקהלה? לא יודעת

תדעי לך שהיחס שלי אליך לא השתנה הוא אמר. אבל שלי אליך כן חשבתי לעצמי....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/12/2021 13:36   בקטגוריות הוא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/12/2021 01:01
 



פגישה חצי פגישה


כן. קבענו להפגש. קבענו להיום אך לא נפגשנו. באשמתי. קבענו למחר. אולי נפגש אולי לא. הוא רוצה לשוחח. זה לא נראה לי טוב. על מה הוא רוצה לשוחח? אני כבר אמרתי הכל. לא נראה לי טוב הסיפור הזה. והדמיון פורח. אני כלכך בעניין הזה שאין לי זמן לעניינים אחרים. המצברוח על הפנים. תחייכי העולם יפה. חיפה חוגגת כריסמס, הבן חוגג 30 אבל לי יש בראש רק אותו. אז על מה נשוחח. אולי ארשום לי כמה נקודות. אבל היי פעם ראשונה שבחור רוצה לדבר אתי.
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 15/12/2021 19:03   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידן אי הודאות


עבר שבוע עברו שבועיים, אולי יותר. נעשו גישושים מ2 הצדדים. הם לא הובילו לכלום. יום אחד אני כועסת יום אחד אני רוצה לגרש את העננה השחורה הזאת שנחתה עלינו. הייתי בבר מצווה. היה בסדר. הוא הלך איתי גם לניחום אבלים. אני רציתי להפגש הוא אמר שאנחנו צריכים לשוחח. זה נראה לי כמו תרגיל התחמקות אבל אצלו אין לדעת. עד היום הוא עמד במילה שלו. שחור לי על הנשמה. הבוקר שוב כעסתי נורא. לא. הוא לא שמע את זה. ברגע אחר אני מוכנה לסלוח על הכל. הבן שלי אמר תוותרי. אני יודעת. הוא מוותר הרבה לאשתו. אפילו הוא ויתר עלי. חשבתי לוותר. הרי זה עבר. אבל אז בא הקול השני ואמר הוא עשה לך כזה דבר ואת מוכנה לסלוח? כן. אני מוכנה לסלוח. אחרי הכל היו לי 3 שנים נפלאות. אז הוא לא מושלם. אבל הוא רוצה לשוחח. או רצה להפטר ממני. אחרי הכל הוא התחיל עם מישהי והיא לא הולכת לשום מקום. עידן אי הודאות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/12/2021 14:13   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

109,472
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)