לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2022

12 המכות


מכות מצריים

1. האקס לא מזמין לסדר פסח

2. אמא שלה לא מזמינה לסדר פסח 

3. הוא לא מזמין לסדר פסח

4. הוא נטפל לבן שלי ולאמא שלה על שלא מזמינים אותנו לסדר פסח

5. אני נוקעת את הרגל בצעדה

6. סוסון פוצע את היד כשהמנורה שהוא מנסה להחליף נשברת בידיו

7. סוסון חולה קורונה ומפסיד חתונה

8. גם לחייזרון יש קורונה

9. גם לאקס יש קורונה

10. פיגוע בבאר שבע

11. פיגוע בחדרה 

12. פיגוע בבני ברק

 מן הקל אל הכבד....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/3/2022 22:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קורונה אהובתי


הסערה ההיא חלפה לעת עתה אבל יש חדשות. מה שמראה שפסח עדיין רחוק... 

 

בעולם מקביל סוסון היה הולך לחתונה עם החברה. זו פעם ראשונה בערך שיש לו חתונה כזאת והוא ככ שמח 

בעולם מקביל הוא היה מנצל את העדרו של בני ובא לבקר

אבל בעולם הזה סוסון קם בבוקר ואמר: יש לי חום. ואיך אתה מרגיש ? ככה. כואב לי הראש

לקחתי אותו לבדיקת קורונה pcr, אמרו שהתוצאות יתאחרו אז קניתי בדיקת אנטיגן. היא יצאה חיובית. הלכנו למדא לעשות בדיקת אנטיגן. יצא חיובי. אז הלכה החתונה והלך הכל. סוסון נמצא בחדרו. עולמו חרב עליו וגם עולמי. פעם ביובל יש לו חתונה ודוקא אז הוא חולה. בינתיים הוא מרגיש בסדר. יכול להיות יותר גרוע אבל זו באסה רצינית

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/3/2022 19:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הולך פה


מה הולך כאן אני לגמרי לא מבינה. אנסה לברר. לא בטוח שאגיע למסקנה.

טוב אז אני לא הולכת עם האקס

אני לא הולכת עם הבן ואשתו

אני לא הולכת איתו

אז הזמנתי מקום בבית מלון ושילכו כולם קיבינימט. כמו שאמרתי בהתחלה. 

עד כאן ברור? ברור

אבל מכאן שום דבר לא ברור כי הוא התחיל להתערב. 

תחילה דבר עם הבן. הבן התקשר אתמול לשאול מה נשמע ולא אמר עליו כלום. 

הבוקר התקשר אלי לשאול איך הבן הגיב. ספרתי לו

הוא ביקש ממני רשות לשלוח לבן sms. קיבל 

אחכ ביקש רשות לדבר עם אמא שלה וגם איתה. נתתי את הטלפונים

הוא דיבר עם אמא שלה. נשמעה לו די סימפטית. איתה הוא כבר לא דיבר זה נשמע לו מספיק

נדמה לי שאנחנו לא משדרים על אותו גל. בכלל.

הוא טוען שזה שאני לא נמצאת עם הבן שלי בליל הסדר זה נורא והוא יעשה עם זה משהו. עניין היומולדת לעומת זאת לא חשוב לו כי יומולדת חוגגים בעברי. הוא התקשר לבן התקשר לאמא שלה...

השאלה מה אני חושבת. 


אני? 


אני חושבת שכולם מגעילים כולל הוא. בעלי לשעבר מגעיל אמא שלה מגעילה , היא מגעילה , הבן שלי מגעיל וגם החבר שלי מגעיל. כ״א מגעיל באופן שונה אבל מגעיל ואנחנו הולכים למלון ושילכו כולם קיבינימט כולל הוא. נכון שמצפונו מעיק עליו אבל הוא מחויב לי בדיוק כמו כולם. השאלה למה נתתי לו לדבר עם הבן ואמא שלה. לא ברור לי מה עשו הטלפונים שלו. מה בכלל זה איכפת לו ומה הוא מתערב. נראה כאילו אני מנסה להזמין את עצמי. אבל זה שלו. 


ושוב שילכו כולם קיבימט


 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/3/2022 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

109,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)