לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג לאוהבי כדורסל בלבד !!!


בלוג על החיים המשעממים שלי! חחח בלה בלה בלה בלה Carmelo anthony is the best player in the nba!!!!!!!! dont forget it !!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שלום


החופש התחיל ו... דיי הרבה קרה אז... טוב הייתי באילת עם יניב גילעד ואלכס3> ו.. היה כיף! רוב הזמן.. למרות שגילעד ויניב כל הזמן הלכו מכות בצורות מוזרות שעל זה אני לא אפרט יותר... חח היה ממש כיף אבל עבר לי מהר מדי... :( מה עוד ? התחיל לי המחנה כוח המעצבן הזה.. למרות שעכשיו אני לא מתאמן כי אני חולה ..באסה אבל גם נותן לי קצת זמן לנוח .. חח אאהה כן דן בא לארץ ( חבר ממש טוב שלי) שאני מחכה לראותו הרבה זמן חח הוא גר בהולנד ופעם בשנה הוא בא לביקור ..הוא מאוד השתנה ... גבה קצת ונהיה מתולתל כזה חח טוב.. ו.. לי ולאלכס היה 10 חודשים :):) חח איזה כיף ! זה מוכיח שהזמן לא פוגע באהבה שלנו ואני מקווה שזה ימשיך ככה כשגם בעוד כמה שנים נאהב אחד את השני כל כך כמו עכשיו :):) אני אוהב אותך !

דטרויט חתמו על וויל ביינום ! שכולם חושבים שזה רעיון רע אבל לדעתי זה מזה אחלה צריך רכז אנרגטי כזה חיכיתי לזה הרבה שנים חח יופי

השבוע זה השבוע האחרון של המחנה ואחר כך חוזרים לאימונים רגילים ... אין מספיק חופש מכדורסל .. חבל ... רציתי לנצל את החופש קצת יותר .. הרבה יותר .. טוב נו .. מה לעשות.. לפחות אני מרגיש קצת יותר טוב.... מחר אטלטיקה ... באסה..

 

 

החוברת חשבון מעצבנת  ארוכה ... שנה הבאה אני מקווה שהחומר בכל המקצועות לא יתבסס על מה שלמדתם השנה כי אז אני לא אבין כלום כבר על ההתחלה ... מקווה שיהיה חומר חדש וטוב חח ..... ועוד דבר .. מישהו יודע אם שנה הבאה ממשיכים צרפתית ?? אוי ויי אמן שלא !!!

 

 

טוב זה הכל עד עכשיו והנה קישור לשיר מגניב עם קליפ מוזר חח DJ K ואקון ואייס הוד ועוד.. חח שיר טוב

 

http://youtube.com/watch?v=pKv7dDFpCbk

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.youtube.com/v/pKv7dDFpCbk&hl=en&fs=1">" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

נכתב על ידי , 26/7/2008 20:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31




2,599
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לallen iverson אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על allen iverson ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)