לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Alter Life


Dismantle ME


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010


 

כל כך יפה שזה כואב.

מנסה לעצום עיניים, אבל אתה שוב מולי כשאני פוקחת אותן.

 

יש לך כזו השפעה עליי,

ועד עכשיו זה היה טוב ומאיר.

עכשיו, כשנהיה באמת קשה, ההשפעה הפכה לפוגעת.

 

אז מה אם קשה לך להראות את זה,

אין מצב שלא אכפת לך, אחרת כל השעות האלה לא היו קורות.

 

שורף לי בעיניים וצובט לי בלב.

גורם לי לשכוח את הסיבה שכבר יומיים אני בוכה,

ואת התחושה שהלכת שאני בכעס,

את הידיעה שמעכשיו אין לי עם מי לדבר...

הכל מוקפא, עד שהלב ייזכר איך הולכת התחושה שלך מסתכל לי בעיניים.

 

אני מרגישה כמו במלכודת עכברים,

קטנה ופתטית, מנסה להיאבק בבלתי אפשרי,

יודעת שזה לא יקרה אבל נמשכת לתחושה.

בסוף אני אתייבש ואקמול.

 

 

 

הרבה יותר קל לתת לדיכאון להכריע.

 

נכתב על ידי Randy , 5/2/2010 00:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Randy

בת: 35

תמונה



מצב רוח כרגע:


1,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRandy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Randy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)