לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bye Bye beautiful


The girls are cryin’ and the boys are masturbatin’

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009


הקיץ המעצבן הזה מגיע...תכנית הוא כבר כאן לא משנה מה יגידו ...חם דביק ומעצבן ..

תקופה קשה עוברת עליי....כולם לוחצים עליי...אני מרגישה תקועה במים עמוקים....בלי יכולת לנשום ...המים ממלאים לי את הראות....והכל מתפוצץ....והכל מעורפל...הכל שחור.....שחוררר.......

אחריי זמן ממושך התעוררתי...והתחלתי לצאת מהמצב הזה....בשחיה איטית....לעבר החוף ....שבו הרבה יותר טוב...
או לפחות למים הרדודים ...

היה לי חלום ...שבו היא אמרה שהכל יהיה בסדר....לא הספקתי לשמוע את ההקלטה שלך ...לא באמת חשוב לי לדעת מה יש לך להגיד לי...


האובססיה שלי נתקעה בקיר....זה פשוט חטא חטא חטא חטא לעשות את זה..



ואולי מתישו תסתכל במראה ותיראה אותי...איפה שהו עדיין כאן איתך ....



נכתב על ידי , 13/5/2009 23:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה הסיפור מאחורי עיצוב הבלוג שלך? אין סיפור....
מה מטריד אותך עכשיו? לא בטוח....אי אפשר להגדיר את זה...פרפרים בבטן אולי..
את סוגרת את הדלת של החדר שלך? .תמיד...אבל אוהבים לפתוח אותה..
תארי את הנוף מהחלון שלך מהחדר שלי...אפרורי הרבה בטון ובתים...בגבעתיים...היה נוף יותר יפה...
איזה דסקטופ יש לך על המחשב? סתם כוסית...
ותמונת רקע בפלאפון? שחור עם חצים...חמוד כזה
תמונת תצוגה במסנ'/אייסי? one day as a lion
צבע העיניים שלך? מעפן
חיים? לאחורנה כן
בית? ...
מה את עושה בסוף השבוע הזה? הרבה ניראה לי...
לובשת? חזיה שחורה ותחתונים ורודים..
רוצה? אותו...פלייסטיישן...כסף..שיער ארוך..
איפה את? בחדר...הכתום שלי..
שומעת? שקט...שש.
נישקת מישהו בעל שם מוזר? כן..
איזה ריח יש לשמפו שלך? תה ירוק...תות..תפוז...או משו כזה
אוכלת? כלום..
איזה רהיט את אוהבת חוץ מהמיטה? כלום...רק מיטה..
את מאמינה בגלגול נשמות?..
את ישנה ערומה? נופ

את מאמינה שהחלומות מתגשמים? אם באמת מאמינים ורוצים...

את מדברת בשפה אחרת חוץ מעברית? רוסית..אנגלית...ספרדית קצת..
איזו שפה היית רוצה ללמוד? יפנית..
מה עשית בסוף שבוע האחרון?...הרבה...
למי את מתגעגעת? הרבה אנשים..
יש לך חיית מחמד? אדם..
מיץ תפוזים או תפוחים? תפוזים
מה ההודעה האחרונה שקיבלת? לא זוכרת...משו בטח על העבודה..
מה ההודעה האחרונה ששלחת? היי...לשלומית..
גידלת פעם ירקות בגינה שלך? לא
מה הדבר הקרוב אלייך שהוא בצבע כחול? שרשרת..
אצל מי היית פעם אחרונה? אסף...
מי הבן אדם האחרון שביקרת בבית חולים?...
את מחבבת מישהו עכשיו? אולי..
מה הבגד שאת הכי אוהבת ללבוש?...
מה הסרט האחרון שראית? יסמן אצל אדם
מאיפה החולצה שאת עכשיו לובשת? אין חולצה

את מאמינה שאת יכולה לשנות משהו/מישהו? כן.



היה ממש טוב ביומיים האלו...תודה רבה ...לך..

































נכתב על ידי , 4/5/2009 02:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,913
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhachi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hachi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)