לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דבורה

הבלוג של דבורה פה יופיעו סיפורים וגם תמונות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009


סדנת כתיבה

לנסות לתאר מערכות יחסים , במונולוג או בדיאלוג. לבחור מתוך הנושאים האלה .יחסים בין בני זוג :נורמות לעומת צרכים .

יחסים עוקצניים .

אסורים .

מפויסים

מסוכנים .

מרירים .

מושחתים ,

פיננסיים .

 

יחסים אסורים

 

-ששששששש.אל תפחדי

-אבא ? 

- כן שששששש  תהי בשקט .

- למה אתה לוחש ?

- סתם....   אני אוהב אותך ואני רוצה שתעשי לי מקום לידך .

- למה באת ?

-לא שמעת ? אמרתי לך כבר . אני אוהב אותך ואני רוצה להיות קרוב אליך .

- אבל אני רוצה לישון .

- אני רק רוצה שתלטפי אותי , כאן .

- אבא !!!!!!!! מה זה ??? מגעיל . ייחס   .  אני לא רוצה !

- אל תצעקי ! ואסור לך לספר לאף אחד, כי כל הבנות שאוהבות את האבא שלהם

מרשות לאבא להיות אתן במיטה ולשחק משחקים מיוחדים .

- אבל אבא , אני לא אוהבת את הדבר המגעיל הזה שאתה שם לי ביד ...

-את יודעת מה ? תורידי את התחתונים ותרשי לי ללטף אותך .

- אני לא רוצה  אני אקרא לאמא .

- אמא לא  בבית , היא אצל חברה .

 

 הוא היה עדין . לאט הוריד לה את התחתונים ,לטף אותה באבר המין .

 הרעיון שזה אסור הדליק וסימא  אותו .הוא החל לרעוד. ריח זיעתו מלא את החדר הקטן  

 הוא רק רצה למהר ולנסות להכניס את איבר המין שלו בשלה .

 שום דבר אחר לא עניין אותו .  

שהיא רק ילדה .שהיא מסיתה את ראשה מבוהלת עד אימה ושהיא מזילה דמעות בשקט ... הוא לא יכול היה לעמוד בעצמת הגירוי ולבסוף על אף בכיה , הצליח לחדור אליה כשהוא שם את ידו על פיה שלא תשמענה  צרחותיה . 

 

 

 

 

יחסים עוקצניים

 

- לא צחצחת שיניים ?

כל החדר מסריח! אני לא מבין אותך!!!!

כל כך קשה לעמוד שתי דקות באמבטיה ולשפשף את השיניים המטונפות שלך

אני חוזר אחרי חצות , אחרי שישבתי שעות עם הדרקס האלה , החברים שלך ,

משחק עם המטומטמים האלה פוקר ,,,אף אחד מהמפגרים האלה ,לא יודע לשחק ואני סובל אותם כי אני מרוויח מהם כל שבוע כסף שנוכל להתקיים ובמקום למצוא אשה מדיפה ריחות , אני מגיע ומה אני מוצא ????חדר מסריח , כמו נבלה ...

אני הולך לישון בסלון .

- יכולת לישון בסלון מבלי להעיר אותי ולטנף את החדר כולו בריח של ארובה .

 

יחסים פיננסיים . { דיאלוג }

 

- למה כל כך הרבה סוגים של גבינות במקרר ? אני לא מבין אותך .

אנחנו חיים על תקציב , נכון ? של שכיר , נכון ? את לא יכולה לקנות סוג של גבינה לבנה  תשעה אחוז ולהסתפק בזה ? למה כל כך הרבה גבינות  , למה ??

- משכורת של שכיר , אהה? במשכורת של שכיר לא מעשנים כמוך סיגריות תוצרת חוץ . גם לא מחזיקים רכב . במשכורת של שכיר נוסעים באוטובוס לעבודה ולא אוכלים במסעדה כל צהרים . גם לא מזמינים אצל חייט כל שבוע זוג מכנסיים חדשים ...

 אני לא יודעת כמה אתה מרוויח כי בחיים לא ראיתי תלוש משכורת שלך .

כל הכסף שאני מרוויחה בעמל כפיים , נכנס אוטומטית לתקציב המשפחתי . אני עושה את כל עבודות הבית כולל גיהוץ על מנת לחסוך בכסף ואתה נטפל אל הגבינות ???

תתביש לך  זה מה שיש לי לומר ואמרתי . 

 

 

יחסים מרירים  .{ מונולוג }

 

- חרא של חיים . ממש חרא . לא יכול להיות יותר מחורבן משזה .

ואת אשמה בכל . לא לומדת . פתי מאמין לכל דבר .מטומטמת .

אמרו לך לשאול אם הוא עובד , אם יש לו חסכונות בבנק ואולי יש לו גם דירה ואת קדושה.... מתבישת ."לא שואלים שאלות כאלה , בושה "

בושה ? תאכלי אותה ואל תגידי שלא הזהירו אותך .

התחתנת , ירח הדבש שלך היה לנסוע לטבעון במכונית מושכרת ולהתארח אצל אחיו .....גם כן ירח דבש ...

אחר – כך  נכנסתם זמנית לדירה ביפו ,שאחיו  נכה צה'ל ,קבל מהאפוטרופוס לנכסי נפקדים .

כבר מהשבוע הראשון לא היה לך כסף ללכת למכלת .

הגיעה אמא שלך לביקור והיא בחושים המחודדים שלה הבינה שאין לך מה להציע  לה לאכול .

לשווא נסית להסביר לה שהוא עושה כמיטב יכולתו וגם את מתכוונת לעבוד רק שלא ידעת שאת בהריון....

ככה זה כשחיים תלושים מהמציאות .

אחרי הלידה עבדת בפרך והוא הסתובב לו כמו חמור על גבעה, משחית את זמנו בדברים בטלים ואמא שלך מחפה על הבושה של הזיווג הלא מוצלח . משקיטה אותך ומביאה לכם אוכל מבושל עד הבית .

אחרי שטחו עינייך מלהדפיס מסמכים לעורך דין שבשכונתך החלטת לעזוב .

 

למרבה הפלא הוא שכר עו'ד ואת הסכמת למזונות רק בשביל הבן והוא כמובן לא שלם לא מזונות ואחר כך הסתבר גם לא לעורך דין .

את חזרת לבית אמך עם הבגדים שלך ושל בנך כשאת מוותרת על הדירה שבזיעתך הצלחת לרוכשה בדמי מפתח . כי  שוויה בקושי כסה את החובות שהותיר בעלך.

מאז את חיה מיגיע כפיך ומהיד אל הפה .

מילא אם היית איזו מן פוסטמה או בטטה חסרת צורה , ניחא .

 אבל את?!?! פצצת הורמונים מהלכת ...הרי לא היה גבר ברחוב שלא הסתובב אחריך , מת על הצורה  שלך ....

 אחת אחרת היתה עושה קריירה שחבל על הזמן....רק עם השדיים שלך שגם מרילין מונרו יכלה להתחבא ורגליים , מיליון דולר , צואר הברבור  ושפתיים מדהימות והכל שלך בלי שום סיליקונים , טבעית לגמרי . לא כמו כל המפוצלחות האלו שנראות כולן אותו הדבר ...כל המוזלמניות האלה , שהאל ישמור . איך איך יכולת להיות כזאת טמבלית וליפול כמו ...אין לי מילים .

 

צריך שכל בחיים או שצריך מזל , וכנראה שאין לך אף אחד מהשניים האלה ......

 

נכתב על ידי , 19/12/2009 18:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , ביקורת בלוגים , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדבורה1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דבורה1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)