לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Seize The Day

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 217481349 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013


מה שאני אוהבת במקום הזה זה בעיקר שני דברים.

פעם בתקופה כשאני מרגישה נוסטלגית אני יכולה לבוא ולקרוא דברים שעברו עליי בכמה שנים האחרונות.

הדבר השני שפעם בתקופה אני באה לפה וכותבת דברים שאני מרגישה שמשקפים את התקופה שאני נמצאת בה. 

זה לא הדכדוך היומי, בשביל זה יש לי את הסטטוסים בפייסבוק ואת החברים, אלא דברים שהם מספיק חשובים שעוד

כמה שנים אני אשוב ואקרא אליהם ואדע בדיוק למה התכוונתי.

 

אז הפעם אני רוצה להכניס לדפי ההיסטוריה שלי בנאדם חדש. את ע' שאיתו אני יוצאת 5 חודשים.

הוא לשמחתו או לצערו לא יודע את כל האמת על איך איך התחלנו לצאת ולא מכיר את הדפקטים באופי שלי

אבל כרגע זה לא נשמע חשוב. והוא כנראה לא ידע על זה לעולם. אבל השורה התחתונה היא כזאת.

 

אני מאושרת.

 

בחיים לא הייתי עם מישהו שהוא מהעולם שלי, והלוואי שהייתי מדברת על עולם התכנות. לא לא, הוא מהעולם שלי.

של האנשים שרוצים לחוות את העולם מקצה לקצה. מבינים שחיים פעם אחת. שחשוב להם להצליח. שחשוב להם לטייל. שחושבים על לעבור לחו"ל לכמה שנים. מאילו שקמים בבוקר ורוקדים. אלו שהם ריאליים. אלו שרוצים לחיות לפני שמולידים ילדים. אלא שעוזבים את הפרוורים ועוברים לעיר הגדולה. אלה שמגיל צעיר יודעים מה הם רוצים. אלא האכפתיים שאוהבים את  המשפחה. אלה שלמדו ש"לא" זה בעיקר מילה שמגבילה אותנו. אלא שזורמים עם החיים.

 

והכל נשמע כל כך טכני, כמו רשימת קניות. אבל אם  אניח אותה לשניה בצד, ואשים יד על הלב, בשלב הזה אני יכולה להגיד כמה דברים:

א' - אני מאושרת בכל בוקר שאני מתעוררת לצידו. אושר מלא וממלא.

ב' - כל פעם אני מגלה רק דברים שאני אוהבת יותר ויותר. תמיד אהבתי בחורים ביישנים מטבעם. והוא כנראה מנסה בכוח להפטר מהאספקט הזה בו, אבל פעם ב אני מוצאת עוד פיסה מהעבר שלו שמקסים אותי. ויש שיאמרו "חננה" או כל כינוי אחר למה שהיה פעם. ורק אותי זה מקסים וגורם לי להתאהב בו טיפה יותר.

ג' - הוא הראשון אי פעם שדיימנתי את חיינו בעתיד וראיתי  איך זה מסתדר.

 

ונכון שאני טיפה דפוקה ועוד לא לגמרי שם רגשית, למרות שאני לוחצת עליו שהוא יהיה שם רגשית.

וזה נכון שהוא סגור רגשית טיפה וגם לא מושלם.

אבל בפעם הראשונה, יש לי לפחות את התקווה והציפיה שזה יעבוד ויהיה זה.

ואני שמחה על זה.

ואני רוצה לזכור ולתעד את הרגע הזה ואת התחושה הזאת. להנציח אותה בדפי הבלוג.

ולהכריז שטוב לי, לא מושלם לי, אלא בצורה הכי טבעית, יומיומית ונורמאטיבית - טוב לי. 

נכתב על ידי , 19/10/2013 03:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לguardian_angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על guardian_angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)