לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Released evil


Pandora's curious will Release the Suffering and the Shades to drown the World! MUHAHAHA

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN:  חיחי, ממש...

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

גדנ"ע חובלים שנה עם נועם וגם....... הערה לקרן


אע! גם לי הייתה שריפה ליד הבית, איזה קטע הא?

בניזונות מי הם בכלל שעושים לי ריח של גועל נפש ליד הבית?! חזרתי הבייתה מתישהו כולי ריח של מדורה משו, רציתי למות XP.

 

וואו הייתי בגדנ"ע חובלים,

 

חוץ מהאוכל הגרוע, המזרונים הדקים עד כדי גיחוך, השק"ש המסריח, היתושים שלא הפסיקו לעקוץ, איבוד העגיל שאני הכי אוהבת, הטירטורים של "שבו פה וחכו לציוד- שבו שם וחכו לציוד",העובדה שלא הצלחתי להעלות את עצמי לסירת הגומי לבד, הבנים שכינו אותי גמדה (אפילו, ותתפלאו, שלא הייתי הכי נמוכה שם X[) וגם צחקו עליי כי אני לא הצלחתי להעלות את עצמי לס"ג לבד, המקלחות של דקה ו15 שניות בלחץ, חוסר הפרטיות, החסך בסיגריות, הגבלת חופש התנועה שלנו (כי בכל זאת זה בסיס צבאי ויש שם המווון מתקנים סודיים שאסור לנו לראות), המפקד שנתן לנו מכות (לא, אני לא צוחקת הוא אשכרה הרביץ לנו) השפשפות הנוראיות ברגליים, המדים הקרועים מלאי הבלאיים והגדולים ב20 מידות, כוויות השמש, העובדה שהלכתי לשם במקום לאודישן בדיבוב שיפה גבאי רצתה להציע לי, היובש בשפתיים, זה שטעו בשם שלי כל הזמן (לא, לא נוימן או ניומן, זה כבר קביל, אלא סיימן) והחתך שקיבלתי ביד ושרף נורא כי היינו בים ><... היה ממש:

 

כיף!!11

 

תראו, זה לא זה שאני אישה וזה גם לא זה שאני לא בכושר או לא מתאימה את עצמי או בלונדינית או סתם פוסטמה, אני רק רציתי להתלונן, זה הבלוג שלי! מותר לי! אם יש בעיה, קפצו...

 

אבל באמת הכרתי שם אחלה אנשים, כי הרי כמו שמושלי,המפקד של הגדנ"ע כוווולה, אומר, אנחנו "מיטב הנוער" =].

באמת היה כיף (מלבד מהנ"ל) גיליתי שאני דיי עמידה בפני מחלות ים (כלומר לא הקאתי את הנשמה ישר כשעלינו על הס"ג) ונורא נהניתי להשיט אותה בניגוד לרוב החברי צוות שלי.. ^^ כששטנו לעתלית ובחזרה הייתי טרוטניסטית 3 פעמים!

בכלליות תמיד כדאי להסתכל על החצי המלא של הכוס, היה נחמד לקבל מושג כלשהו על איך זה באמת צבא כי תכלס אפחד לא יודע באמת לפני שהתגייס...

הבנים שם היו נורא משעשעים, כל אחד הולך עם חזה יותר נפוח וגב יותר זקוף מהשני, שפת גוף האומרת: "אני *ה*גבר *ארררר*".

אני חושבת שהיינו יכולים להינות יותר אם היו יותר משימות פיקודיות כמו שמושלי נתן לנו בדוגמה <איפה זאת שלא סתמה ת'פה? ירדן! לכי תפקדי עליהם! תמפו את האזור!> אפילו אם זה בא על חשבון הזמן של ההפגלות, זה ייצור קצת תחרותיות ומוטיבציה גם באנשים הפחות נלהבים, כי בסה"כ זה מהנה (לפחות לרובנו- אחרת לא היינו הולכים לחובלים) לנסות לפקד על אחרים ולגרום לאנשים לעשות את מה שאתם רוצים שיעשו בצורה הטובה יותר וגם כי ככה שנוכל להבין באמת איזה סוג משימות מצפות לנו בגיבוש...

מושלי גם אמר שהוא נכנס לכל מיני אתרים באינטרנט וקורא מה שכתבנו על הגדנ"ע... אז מושלי אם תקרא פה בבקשה תגיב וזה XD

היה בסה"כ נחמד מאוד, אבל הכי חשוב זה שלא היו מדוזות- זהו, זה העיקר.

 

חוצמזה לי ולנועם הייתה שנה ביחד ^^ אז

 

מזל טוב לנו!

 

וגמאני רוצה טמגוצ'י, קרן! אני שונאת אותך, תודה.

(זו הדרך שלי לומר לך תתחדשי וזה..)

 

שבת בצהריים טסים לחו"ל, טורקיה, כן שוב, כן לאותו מקום, למה? לויודעת... אני אנסה להצטלם כמה שיותר בתקווה שאולי יהיו לי תמונות פוטוגניות משו.

 

 

 

 

לילה טוב לקוראים

 

Curious pandorA

 

 

נ.ב- מותר לכם לתת סימן חיים- תגיבו! <ג'יזס איזה צומי..>

נכתב על ידי , 20/8/2008 03:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -=(DoR)=- ב-8/3/2009 23:33
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCurious PandorA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Curious PandorA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)