לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wish you were here


"...עמדי זקוף, עיניים פקוחות, נותר להחזיק עוד שלושה סיבובים לפחות, אל תכנעי, נו לכל הרוחות..."

Avatarכינוי:  *libi*

בת: 32

ICQ: 272028161 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

שלום לכולכם! ומה שמולכם?D:


כןכן, אני יודעת, הרבה זמן לא עידכנתי.

נו, כי לא היה לי כוח. גם לא כזה רציתיP:

אז בכל אופן, מה שלומכם בימים אלו?

מצוין? נו, יופיD:

-

הלא ייאמן קרה,הא?

חוזרים ללימודים.

פשוט משהו!

זה נראה לי נחמד דווקא.

די, כמה אפשר להיות בבית?

אני אישית השתגעתי.XD

יותר מדי זמן מול המחשב והטלויזיה חחחח

הגעתי למסקנה שלימודים זה נחמד, באמת!

מה היינו עושים בלי הלימודים?

טוב, יכול להיות שאני חושבת כך בגלל שזה משהו שגרתי והכל ולכן זה נראה לי מוזר בלי זה..

ובכן, עדיין נראה לי מוזר "ללמוד" XD

נו תחשבו, כמעט חודשיים שלא למדנו ולא כלום, אני בקושי זוכרת משהו XDDDD

אפילו לרשום אני לא זוכרת! סתם ;]

כן, אז אממ בעיקרון אני די שמחה מזה D:

למרות שיהיה ממש בלאגן לחזור.. כי אני לא יודעת איך נצליח להשלים את כל החומר הזה!

איפה ידחסו עוד שעות? אלוהים יודע!

וגם עם כל זה אני צריכה ללמוד למועד חורף במתמטיקה.

אין לי מושג איך אני אצליח, אבל אני מאוד מקווה שהפעם באמת יצא ציון טוב.

למה אם לא אז די. יש גבול לכמה שאני יכולה.

בכל אופן,אז שנקווה לטוב? :]

אכןD:

-

טוב, אז זהו!

לא היה הרבה על מה לעדכן..

אמרתי שאני אעדכן ככה בעקבות החזרה ללימודים :]

וכך עשיתי =]

-

טוב, בעקבות כך שהעכבר המטומטם שלי החליט שהוא נגדי והוא לא עובד, ולכן כמעט נמחק לי הפוסט.. אני אעצור פה.

לא התכוונתי לרשום עוד משהו :O

אבל התכוונתי לשים שיר.

אני אשים אותו כבר בפוסט הבא. או מתי שלעכבר יהיו סוללותXD

-

שיהיה לכולם המשך שבוע טוב.

וחזרה ללימודים נעימה! [או נעימה ללימודים? אחד מהםXD]

וכמובן, המשך יום מצוייןןןן!DD:

להת' :]

-

"...וכמו פרפר לאש,אני עיוור
אולי עכשיו ואולי אחרי
הכל יגמר נוכל להפגש נרצה להזכר..."

 

נכתב על ידי *libi* , 11/12/2007 15:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטי =] ב-9/11/2008 16:00
 





3,519
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*libi* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *libi* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)