לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Just Who i Am


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016


הוא הבין לפני כמה חודשים שאני אוהבת סושי.

בחודשים שעברו מאז הוא היה משתדל, הדוד הזה, להתקשר אחת לשבועיים לערך לאמא שלי - לברר אם אני כבר באזור והוא יכול להכין לי סושי.

בשבועיים האחרונים מצבו כבר התדרדר, בשלב מסוים כבר איבד את השליטה על צד שמאל של הגוף. בתוך כל זאת הוא דאג להתקשר לאמא שלי, לבקש ממנה שתנצל בשמו שאת הסושי הוא לא חושב שהוא כבר יוכל להכין לי.

 

הלילה קברנו אותו.

נכתב על ידי , 21/8/2016 01:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThis is me then אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על This is me then ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)