לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אילן-עץ השדה

..."כי האדם הוא עץ השדה,כמו העץ הוא צמא למים,כמו האדם הוא נשאר צמא...ואני לא יודע איפה הייתי ואיפה אהייה?..כמו עץ השדה..."אז בינתיים אני כאן עושה את צעדיי הראשונים ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הבלחה של רגע


...הינה אני לשוב...עייף מהמסע ההזוי הזה של עשיית כסף...רוחשת בי אהבה ומבעבעות בי מילים קטנות ואין אותי די זמן בעולם החלם הזה...לעצמי ...לאהבתי למילותיי הזעירות....
מצאתי לי רגע לנוח ולפזז קלות עם האצבעות על המקלדת...ימים הרבה שלא הייתי ...ואני מרגיש כמו סמרטוט סחוט ממים ואנרגיה....המרוץ האווילי הזה אחר הכסף מוציא אותי מהאיזון ...מפר כל באלנס בנפשי הרצוצה והחבוטה...ואני כל כך אוהב להיות כאן....
נכתב על ידי עץ השדה , 7/8/2008 23:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  עץ השדה

בן: 57



תמונה




2,295
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעץ השדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עץ השדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)