לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Different world



Avatarכינוי:  Everytime I Die

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


שתיקה.

 

זה תמיד מתחיל בי- מכיוון שאיכשהו אני תמיד זאת שגורמת לכל החרא בעולם הזה.

אני מקור הרשע והפשע.

ישנם דברים שגורמים לי להרגיש הכי פגועה בעולם, והם מצטברים ומצטברים.

מילים הן לא סתם צבר של אותיות. למילים יש כוח הרבה יותר חזק מזה.

כשאומרים לך את אותן מילים שאתה לא רוצה לשמוע ככ הרבה פעמים, זה מתחיל להיכנס אליך, לתת לך הרבה יותר משמעות וחשיבות לאותן מילים. הן מצטברות בתוכך וקשה להתעלם מהן, לשכוח ולסלוח.

אותן מילים גורמות לי להתפוצץ. כשאני מתפוצצת אותן מילים יוצאות ממני, מתחילות לתקוף גם. באותה מטבע, או יותר נכון- אפילו יותר גרוע מזה. כי אז מגיעים העצבים והתוספות שיש לי להגיד בכל העניין.

אולי זה לפמעמים ממש מוגזם כן. אבל זה התפרצות.

אולי אתה לא תבין- אבל זאת התפרצות בצדק לגמריי.

אולי היא לא מגיעה ברגעים האחרונים, אבל אני לא יכולה לקבוע אותם.

וככה, בגלל אותם ימים של התפרצות ברגעים הלא נכונים, שכבר אני לא יכולה לשמוע את אותן מילים יותר-

אני זאת שהופכת להיות אשמה.

ואז אצלך- זה נהפך לעצב שנאה ואכזבה.

ואצלי?  הרגשה ששוב טעיתי, איך לא שלטתי בעצמי? איך התפרצתי דווקא עכשיו? שוב אני אצא הנוראית מכל?

 

היא נאגרת אצלי עמוק עמוק, השתיקה שאני מנסה לשמור עליה יותר מכל.

 

אכזבה אחר אכזבה אחר אכזבה.

ממני, ממך...

מעניין, מה יהיה הסוף של הסיפור?

כל מה שנותר לעשות הוא לחכות ולראות.

 

אני לא אוכל לסבול את התוצאה הנוראית מכל. אני לא אוכל לחיות איתה.

 

נכתב על ידי Everytime I Die , 17/6/2008 10:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לפעמים קשה לתאר,

כמה קשה זה-

כשלא מאמינים לך.

נכתב על ידי Everytime I Die , 11/6/2008 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





815

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEverytime I Die אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Everytime I Die ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)