לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הזה יצא לדרך שלושה ימים לפני גיל 30... לאור המאורע ולאחר מספר שנים של כתיבת יומן אישי מלא התרחשויות, החלטתי להרחיב את מעגל המעורבים בחיי, ולשתף עוד כמה אנשים במה שקורה איתי... מקווה שיהיה מעניין...
Avatarכינוי: 

בת: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

עדכון משמח


 

קטנצ'יק (שם זמני?) חזר לעצמו (מינוס ביצים, כמו שאומרת הוטרינרית) אתמול בלילה (טפו-טפו-טפו).

 

כל הלילה הוא קפץ על ספות ומדפים, ראה טלויזיה, שיחק עם עכברי צעצוע, אכל, והכי חשוב-

חזר להיות חבר שלי. גרגר והתפנק.

בגלל הפעלתנות שלו, החלטתי להיות ערה כשהוא ער ולישון איתו.

יצא שישנו 3 שעות כל הלילה,אבל שעות איכותיות (=הוא על השמיכה שלי, ואני מלטפת אותו עד שנרדמתי בעצמי).

קצת אחרי שזרחה השמש (בסביבות 5:40 בבוקר) שלחתי sms לאבא, שיעשה סימן כשהוא ער.

ה- sms העיר אותו (התנצלתי), והוא הבטיח לבוא יותר מאוחר לעזור לי להראות לקטנצ'יק את הדרך לחצר.

קטנצ'יק זיהה את החצר שלו מהר, ואני סוף כל סוף נרגעתי (זה לא מנע ממני להישאר איתו עוד שעה בחצר, כדי לוודא שהוא באמת בעניינים).

well,

קטנצ'יק כבר מתלוצץ עם שכניו (החיות בחצר)(=מציק לחתולים (אני חשבתי שהסירוס יפסיק את זה), ומנסה לצוד ציפורים וזבובים).

 

אני כל כך אוהבת את החתלתול הזה..

 

החבר שלי אמר שהגיע הזמן למצוא לו שם, אז אם למישהו יש רעיון טוב-בבקשה-בתגובות :)

(כדי לעזור לכם לעזור לי אני אנסה לפתח מחר תמונות שלו ולשים פה).

 

שבת נהדרת לכם, והמון המון תודה לכל המגיבות אתמול שהרגיעו אותי..

 

נכתב על ידי , 29/4/2006 10:02  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורותי ב-30/4/2006 11:12



76,223
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)