לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הבלוג הזה יצא לדרך שלושה ימים לפני גיל 30... לאור המאורע ולאחר מספר שנים של כתיבת יומן אישי מלא התרחשויות, החלטתי להרחיב את מעגל המעורבים בחיי, ולשתף עוד כמה אנשים במה שקורה איתי... מקווה שיהיה מעניין...
Avatarכינוי: 

בת: 50

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

אבא-עשה ואל תעשה


 

-אני צריך שתבררי משהו.

-מה?

-איך בדיוק עושים צוואה. אני יודע שזה עוד מוקדם, אבל אני רוצה שתהיי בעניינים. שתדעי מה בדיוק יש ואיפה.

-...

 

לא עושים דבר כזה. מבחינתי-אין דבר כזה להיות פה בלעדיו.

הוא אמור להישאר אחרי, ולא איכפת לי מה אומרים חוקי הטבע.

וכשהוא דיבר ככה הוא עשה לי לא טוב.

 

**

 

-אם עד שנה הבאה את לא מתחתנת, תביאי ילד לבד.

-(אמא מתערבת) יש לך זמן ואפשרות לעזור לה?

- אני אעשה בשבילה הכל. נסתדר.

- מניחה שזה מה שאני אעשה אבא. גם אני חושבת שכבר הגיע הזמן.

 

ועדיין-המון מקווה שזה יקרה בתוך זוגיות, כי אני חושבת שעם כל העזרה שאני אקבל מאבא, אין תחליף לבן זוג שנמצא שם איתך תמיד והוא שותף מלא להבאת ילד לעולם וגידול שלו.

 

**

 

סופ"ש נחמד עבר על הסבינה.

משפחתי שכזה. חתולי. ואפילו עם קצת חבר. קצת אבל כיף.

קטנצ'יק החליט להוכיח לכל העולם שסירוס לא ישבור אותו, והוא נשאר נמר קטן, וצד כל דבר שהוא רואה. בעיקר את הידיים שלי, שמלאות סימני שריטות. לפחות הנשיכות שלו נעלמות מהר.

נושא השיחה המרכזי בבית הוא הבית של אחותי ובעלה וההריון שלה. ואני בסדר עם זה. באמת..

אוהבת את הבית שהם בונים. דואגת שאחותי תטפל בעצמה כמו שצריך, כי כרגע הדבר שהכי מטריד אותה זה שהיא תעלה יותר מדי במשקל.

שוקלת ברצינות לחזור למושב אחרי הלימודים.

חשבתי שאני אשאר ירושלמית לתמיד, אבל אני מגלה שאני די אוהבת את הזמן במושב. ושנחמד לי להיות קרובה למשפחה שלי.

 

**



מזל טוב כפרות.

חייכת אותי עם הבשורה הטובה.

וריגשת בפוסט שלך.

מלא שמחה בשבילך.

שתהיו מאושרים תמיד!!

 

נכתב על ידי , 6/5/2006 20:24  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סבינה ב-28/5/2006 21:34



76,223
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסבינה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סבינה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)