לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

פרולוג


פעם ראשונה שאני מפרסם יותר מפוסט אחד ביום...

 

מתוך שיחה שלי ושל ליתוס.

 

 

ממזר שמן: לומדים המון דברים, מלהיות באתר הכרויות. על בנות וגם על עצמך.

 

לית: כמו מה למשל?

 

ממזר שמן: כמו כמה קל להעיף אנשים כשיש מבחר, או להתעלם מהעובדה שיש בנאדם מאחורי כל כרטיס שם.

 

לית: ועל עצמך?

 

ממזר שמן: אתה לומד שגם אתה עושה את הטעויות שכולם עושים שם. גם אם אתה לא רוצה להודות בזה.

אני ופוני דיברנו פעם על זה. סיכמנו שאם היינו נפגשים באתר, היינו פוסלים אחת את השני כבר בדייט הראשון.

 

לית: זה מצחיק, אבל אני יכולה להגיד את אותו דבר על כמה אנשים.

 

ממזר שמן: על כמה אנשים שאת מכירה ונהיו זוג?

 

לית: על כמה אנשים שפגשתי בחיים, ואם הייתי רואה באתר הכרויות לא הייתי נפגשת איתם.

 

ממזר שמן: זה נכון. ואנחנו עושים את הטעויות האלה גם במציאות. פשוט כי חונכנו על ידי המדיה הויזואלית מה אנחנו אמורים לחפש בבנאדם.

 

לית: אני לא יודעת. אני חושבת שמציאת חן בסיסית היא מקום שטוב להתחיל ממנו.

 

ממזר שמן: זה נכון, השאלה היא למה מישהו מוצא חן בעיני מישהי ולהפך.

 

לית: הו, זו כבר שאלה אחרת.

 

ממזר שמן: הבחירות שאנחנו עושים הן לא שלנו לחלוטין.

 

לית: אני חייבת לספר לך משהו

 

ממזר שמן: ?

 

לית: את הציני הכרתי באתר הכרויות. הוא לחלוטין לא הטעם הויזואלי שלי. הוא כמעט ההפך ממנו. כמה מילים בכרטיס שלו גרמו לכך שלא יהיה לי איכפת. אני לא יודעת להסביר את זה. כשחברות שלי שמעו עליו ושאלו איך הוא נראה, אתה יודע מה אמרתי להן? -הוא מכוער, אבל הוא כל כך מקסים שלא איכפת לי.

 

ממזר שמן: J

 

לית: ואם משהו כזה קרה לי, סימן שאני עוד לא לגמרי רקובה.

 

ממזר שמן: יש משהו בדברייך.

לכן לפעמים ישרא הוא המקום שבו אתה יכול למצוא מישהי שממש מתאימה לך, כי אתה קורא על המחשבות והרגשות של אותו בנאדם. וזה מה שצריך להתאים לך.

 

לית: זה יפה על הנייר (על המסך), אבל זה לא מספיק. בפועל יש הרבה דברים אחרים שצריכים לקרות כדי שמשהו יצליח.

 

ממזר שמן: זה ברור.

 

לית: אז נכון שהבלוג מזמן בקלות רבה יותר פגישה, כי קל לדעת אם יש איזשהו בסיס משותף או סיכוי (שזה הרבה יותר ממה שאפשר על סמך כרטיס באתר הכרויות), אבל משם - כבר אי אפשר לדעת.

 

ממזר שמן: נכון, גם בגלל העובדה שבלוגר לא תמיד מתנהג במציאות בצורה זהה למה שמוצג בבלוג שלו.

 

לית: שמעתי על זה, אבל אין לי כל כך ניסיון כזה.

 

ממזר שמן: גם לי לא.

 

לית: מה שכן, לפעמים יש לנו בראש תמונה של בלוגרים בגלל איך שהם כותבים, שגורמת לנו לדמיין איך הם נראים, ושם, בפער הזה, נמצאות האכזבות. ואתה יודע מה? זה לא בהכרח קשור לאיך שהם מציגים את עצמם. לפעמים זה קשור לאיך שאנחנו קוראים.

 

ממזר שמן: כמו באתר הכרויות, כי גם שם תמונות לא תמיד משקפות את המציאות.

 

לית: הנה. כרטיסים באתרי הכרויות. משם אני רוצה להתחיל.

 

נכתב על ידי fat bastard , 19/7/2007 15:41  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  fat bastard

בן: 46

תמונה




29,130
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat bastard אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat bastard ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)