לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ממ אתם עדיין חיים!!!


איזה נוסטלגיה!

Avatarכינוי:  Infamous

בן: 29

ICQ: 262256771 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

נוסטלגיה זאת המילה


כאן אחרי שנתיים ועשר חודשים שלא עדכנתי.
אני כבר בן 17 וכמעט 9 חודש.
עברתי המון.
אפשר לומר שכשהבלוג הזה נסגר הכל מתחיל.
החיים זה מסע ואתה לא יודע לאיפה הם יקחו אותה
חילופי עונות, אהבות מתות
אנשים באים, אנשים הולכים
רק ויקי נשארת:)

אני יושב כאן ושומע DCFC
וחושב על השיר והמילים שלו

"The gift of memory's an awful curse,
With age it just gets much worse, 
But I won't mind,"

האם באמת אחרי כל הזמן הזה, לא אכפת לי?
ואני לא יודע איך לענות על השאלה הזאת.
2009 הייתה חתיכת שנה.
גם 2010 ו2011.
אין מה להגיד, כי יש יותר מדיי מה להגיד.

אני לא אותו בנאדם שהייתי, הכל השתנה.
אפילו עברתי דירה.
ועוד מעט אני אעבור שוב דירה:)
בכל פעם דברים משתנים מאוד.

עכשיו 
קצת מסטול מגת.
רק רוצה להגיד לכם
שכבר מזמן
פתחתי בלוג חדש
לייתר דיוק בחודש 8 של 2011
נמחקו מלא פוסטים
ומאז הספקתי להשתנות ל5 סוגי אישיות שונות.
לא שזה משנה
פשוט בואו לכאן:)
וסתם כי פעם היו לי מלא סמיילים בישרא.
עכשיו בשביל הנוסטלגיה גם אני בעריכה ישנה.
איזה ישן....
נכתב על ידי Infamous , 17/2/2012 02:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/5/2013 20:11
 





9,497
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInfamous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Infamous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)