לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Happy Spot


שלום. הגעתם לבלוג-דוס. מוכנים לחטט. לא אוהבים, חבל (: תמיד תזכרו - הכל לטובה!!!

כינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

טוב, זה שוב קורה...


לפני כחודש, חודש וחצי כתבתי כאן..שזה בלתי אפשרי יותר, אני וחבר שלי אנחנו במצב של "כהן וגיורת" שכמובן אסורה ע"פ ההלכה...

אהבה אסורה....

 

זה די נורא...

לפני חודש וחצי ההורים שלו העלו בראשונה את הנושא אבל אמרו מן כזה "טוב בסדר...יהיה טוב... נמשיך לחפש פיתרון..."

לפני שבועיים בערך הם הגיעו למסקנה שאין פיתרון...

ומאז בעצם, התחיל הלחץ...

שעלינו להיפרד...

 

כמובן שאני והוא לא קיבלנו את זה טוב, ממש לא...

"בחיים לא נפרדים"... ככה הבטחנו אחד לשני...

אתמול בערב ההורים שלו והוא באו אליי... ואל ההורים שלי, כדי שנדון יחד בסוגיה הזאת...

 

אני וטל לא משנים את העמדות... אנחנו לא נפרדים... לא, פשוט.. לא

 

בשלב מסוים, אנימקווה, הם יאלצו לקבל אותנו, ככה.. כמו שאנחנו..

 

זה לא אומר שנפסיק לחפש..

היום אני אגיע לבסיס ודבר ראשון אני אשלח מייל לרב.. אבקש להתייעץ איתו... עצה... ברכה... מה שהוא יוכל לתת לי, הכל טוב...

אולי אפילו אקבע פגישה לרב של כל חמ"ן.. בקריה...

וגם טל ימשיך לחפש..

נקווה שיהיה טוב.. חייב להיות טוב, לא?...

 

 

טלצי שלי איי לאב יו כל כך....

 

תמיד נהיה ביחד.. תמיד..

נכתב על ידי , 17/9/2007 09:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחורדי ב-13/12/2007 20:17
 



שינוי.


זהו. מהיום הבלוג הזה מפסיק להיות דכאוני.

כל כך נמאס לי מהבאסה, הדיכאון.. העצב..

זה לא באמת אני.

אז החלטתי באמת ש- די. מספיק. זה לא צריך להיות ככה.

 

אז הנה, הבלוג החליף לצבעים הרבה יותר שמחים. מן פונץ' בננה כזה. משמח בהחלט. כמו שצריך (:

 

מזמן גם לא כתבתי.. לא יודעת למה. אני מניחה כי פשוט אין לי זמן.. צבא והכל. כן..

אז נכון לעכשיו.. אני:

בת 19 וחודשיים כמעט.

בצבא - שנה וחודש. (פז"מניקית אהה..?)

עם טל - שנה וחודשיים כמעט..

 

אחלה (: .

 

היום יצאתי לאפטר.. זה היה אמור להיות אפטר לימודים אבל בסוף ביטלו לי ברגע האחרון את השיעור. וזה סתם היה אפטר כיף כזה. אכלתי סושי - כמובן.. כמה שזה לא מפתיע.. (:

ואמא קיצרה לי את החצאית הצבאית. עכשיו באמת יש לי את האפשרות לשים אותה. אני פשוט לא יודעת אם אני מוכנה עדיין..

ללבוש חצאית בצבא זו די הצהרה חד משמעית בנושא - אני דוסע.

ואני לא אומרת שלא. אני באמת התקרבתי מאוד בשנה האחרונה לדת. הנה, אפילו הצטרפתי לטבעת הדוסים של ישרא.

אבל עדיין.. אני לא מרגישה בנוח עם הצהרות. כששואלים אותי - "מה, את דתייה?" קשה לי לענות על זה.. בגלל ש18 שנה חייתי כאדם חילוני לחלוטין. לא שמרתי שבת, לא שמרתי כשרות, לא עשיתי כלום. ופתאום חל בי מהפך שכזה. מהפך שאני לא מסוגלת לחשוב בכלל על לאכול בשר עם חלב לדוגמא.. לאכול חלב אחרי בשר בלי לחכות 6 שעות מלאות. פשוט לא יכולה.

וגם לא יכולה לראות את עצמי לא שומרת שבת. פשוט כי עכשיו אני כל כך מאמינה בזה שזה נכון.

אבל עדיין - לצאת בהצהרות, זה קשה לי..

 

הממ.. מחר אני חוזרת לבסיס.. הרכבת שלי בשעה 8:05.. בבוקר.. בלע.

אני אגיע לבסיס בסביבות 12 ומשהו. בדיוק לקראת ארוחת הצהריים.

אני מנסה לא להתבאס יותר מדי מהחזרה הזאת מחר, כי למזלי אני כן אהיה בבית בראש השנה.. לא כמו רבים אחרים בבסיס. ז"א שאני חוזרת מחר ב12, לפחות מיומיים.. בגלל שביום רביעי בבוקר (ממש מוקדם בבוקר.. ) אני כבר אהיה בדרך הביתה! נהדר פשוט (:

 

ואז זה חופש ארוך.

 

וביום ראשון לאחר מכן יש לי מבחני הדרכה!! וואו, כמה שאני רוצה לצאת להדרכה.. פשוט, כל כך..

אם אני אתקבל (ואני חייבת להתקבל.. ) אני אדריך את קורס קממב"ר מחזור - י"ח.. יש מצב שתהיה שם חברה ממש טובה שלי וזה יהיה נורא מוזר להיות איתה בדיסטנס במשך 4 חודשים. אבל זה עדיין שווה את זה. אני כל כך רוצה להדריך!!

 

אז נקווה שתהיה הצלחה בזה.

 

וזהו, כבר מאוחר. מחר צבא (:

 

לילה טוב ושבוע טוב לכולם !

נכתב על ידי , 9/9/2007 23:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





828
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליולעיולע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יולעיולע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)