לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tomato Town


were all tomatoes don't smash us on a bad show

Avatarכינוי:  Tomato Freak

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

אז.. השנים האחרונות?


חשבתי שאאסוף כל מיני תמונות מייצגות כאלה מהשנים שעברו אבל אז חשבתי שאין לי ממש כוח וגם להעלות תמונות של אנשים אחרים מלפני 4 שנים זה אולי יהיה קצת מביך או מוזר ויקח לכם שעה לקרוא...

אז הנה מקבץ תמונות רנדומליות שמספרות איכשהו סיפור כלשהו...

 

איפה עצרנו לפני 4 שנים?

טוב אז הייתי איפשהו בצבא...

והכרתי את הבחור המדהים הזה V





זאת תמונה מהפיג'מולדת [יס, מסיבת פיג'מות] שאמיר וענבר עשו. מסיבה נורא מגניבה מלאה בנונסנס ילדותי.

והנה אמיר ושאר חברי רוקדים הורה הפוכה בלילה לבן ת"א 2012

 

התחפשנו בפורים אחד לסנדוויץ' חמאת בוטנים וריבה

בפורים אחר התחפשנו לציורים של מגריט

 

והיו עוד תחפושות משותפות כי אנחנו זוג קיטשי מגעיל, תתמודדו עם זה. :P

 

אחרי שהשתחררתי מהצבא עבדתי חצי שנה באופיס דיפו. זה היה מקום עבודה מדהים כי הוא היה מלא באנשים מדהימים!
היה לי ממש כיף לקום כל בוקר לעבודה, נכנסתי לכל משמרת עם חיוך ענקי על הפרצוף כי פשוט היה לי כיף עם האנשים האלה.
ואז הבנתי שאני צריכה להתחיל להגשים את השאיפות שלי והתקבלתי לבצלאל.
היה לי קשה לעזוב את חיפה אבל הבנתי שאם אני רצה להתקדם בחיים אני צריכה לצאת מהמקום הנוח שלי ובעיקר להתמודד עם העולם בחוץ.

 

עברתי לירושלים
(עד היום הספקתי לעבור 3 דירות בירושלים בשכונות שונות. ועדיין יקר. :S )

 

פתיחת שנה נראית בערך ככה (במגבלה של חצי שעה הפסקה)


או ככה... [זה לא באמת מעיד על כמויות בירה מטורפות שזורמות שם]

 

רוב הזמן מרגישים ככה... ולא מהבירה.. מהעומס בלימודים!!!

 

ואז ככה [אל תראו אותי כזאת פארטי פארטי, זה אמיר שתה..]

 

לפחות יש כניסה חינם למוזיאון ישראל ואפשר לגלות מעברים סודיים... ;)

 

ופסלים מוזנחים

 

ובסופי שבוע הנסיעות בחזרה הביתה נראות בערך ככה..[כי זה צולם כבר בדרך לי-ם]

 

חוץ מזה אין ממש דברים מיוחדים... אני בעיקר שוקעת בעומס הלימודים, אין לי זמן לכלום.

 

הנה עוד תמונות שלא אומרות הרבה:



טסנו ללונדון

הנה אנחנו בלונדון




ערב אפל



מנזר האחיות ציון בעין כרם



מידי שנה ירושלים מתכסה בשלג

ואז יוצאים לשחק. זה כיף כשלא קר לי... לצערי קר לי הרבה.



עץ חג מולד מעשה ידי.. לא החזיק הרבה אבל שרד נובי גוד אחד וזה כבר משהו D:

 



ג'קי



ארישה

 

 

 

טוב, מה אני אגיד לכם.. רציתי לכתוב מלאאא דברים ובסוף הרגשתי שאין לי מה לכתוב.

כי זה באמת לא משנה מה קרה במהלך השנים האלה. מי יודע, אולי יקרה משהו מעניין בהמשך.



פיס אאוט (צולם במוזיאון המדע בלונדון)

נכתב על ידי Tomato Freak , 24/4/2015 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





52,011
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTomato Freak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tomato Freak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)