לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

deep blue sea

מנסה שלא..אבל כן..

כינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2006

אוף אוף אוף...למה אני צריכה את הזבל הזה..


רוצה סוס..או שלא או שכן!!!איזה חרא..

עד שאני יכולה סוף סוף אני גם לא יכולה זה מלא לחץ והכול עלי אולי אני פשוט יעזוב את זה או שלא אוף אני רוצה אבל אני יודעת איך אבא שלי יגיב הוא ישגע אותי על כמה שזה הוצאה כספית גדולה ושאני רחוקה ושזה לא שווה את זה אבל זה כן ואני צריכה את זה אני מכורה ואני לא יכולה להפסיק אני פשוט מתה על זה זה החיים שלי זה הכל בישבלי אבל אני גם גרועה מזה זה יעזור לי חרא שיט שיט שיט זה לא אמור להיות כזה מסובך זה אמור להיות לקנות לרכב לאהוב!!איזה ריגשי אניXD טוב אני צריכה להוציא את כל העצבים וברגע זה אני דיי עושה את זה על הבלוג ואני גם רוצה מחשב חדש ציוד שווה חווה את כל העולם המזורגג!
אחנו אמורים להנות אבל לא נהנים
אמורים לשמוח אבל לא שמחים
אמורים לאהוב אבל לא אוהבים
אמורים לחיות אבל מתאבדים
מבפנים החיים שלי הם בולשיט הם כלום הם קלולים כולם מסביבי מתמותטים ואני עדיין עומדת (אומנם עם המון בעיות גב וברכיים)אבל זה מקשה על החיים שכולם מספרים לך כל יום שהם רוצים להתאבד שהחיים הם חרא אחד גדול..
נכתב על ידי , 26/8/2006 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpepper אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pepper ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)