לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Velvet Tears


בלוג מתוחכם. טוב, נו הוא לא.

כינוי:  Baly22

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

בולשיט בולשיט ועוד בולשיט.


לפתע אני מוצאת את עצמי חושבת, מה היה קורה אם הכול היה איך שאני רוצה?

הרי מה שלא יהיה לא יספק אותי. אולי לא שווה להתאמץ?

בכל מקרה ומצב אני הרי אמצא על מה להתלונן, ומה שגוי, לא נכון והרוס.

אז בשביל מה להוציא את כל הכוחות שממילא המלאי שלהם מתכלה?

אולי שווה לנתב את פרץ הכוחות להשקעה שתניב יותר? שאולי 'תתקן' את המעוות, את החשיבה העקומה.

ואולי לא.

הרי הסיכויים שאני אצליח בכל אחד מהמצבים שואפים ל0.

אולי אמא כן צודקת, אם אני אפסיק להגיד שאני לא אצליח כל הזמן אני כן אצליח.

אבל בשביל זה צריך לשנות את החשיבה. ושם אני לא אצליח.

 

אבל שום דבר לא יספק,

בור ללא תחתית.

 


 

 

הלוואי והייתי מצליחה לעשות את זה.

לאהוב באמת.

הכול בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון.

חוץ ממני.

שוב אני משמידה את הכול.

 


 

וכצפוי, החפץ הזה רק מחליף אובססיה אחת באחרת.

 

 


 

חלום בלהות,

זה הרי ברור ששוב הוא חוזר כמו בומרנג.

אבל למה בעצם ציפית ילדה טיפשה?

נכתב על ידי Baly22 , 22/4/2008 15:35  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של grace ב-12/7/2008 23:13
 



80 מליון תמונות!D:


אז המצלמה חזרה מסבתא!

ויש תמונותמפוריםD: סרטונים מפורים (שירה, ובנות ההיפהופ שלחו הודעה ואני אעביר לכן) ותמונות הזויות לגמרי מאתמול? שלשום?

אוקיי, מסיבה לא ברורה נתחיל מהתמונות של חמישי?שישי? בערב..

בערך רבע מהתמונות שיש, לאנשים ספציפיים במיוחד (אוקיי, רק לאלו שמופיעים בתמונות המביכות) אני מוכנה לשלוחP:

יצא מזעזע, סוטה, מצחיק ו100מםD: פרחה^^

כבשת יערותD:

חמודותD:

אני ובןבן

טיטאניק, מור ושגיא(:

דרה שירה ולוני בלוני(:

מורצ' ונועה(:

אני ושירה(:

נועה ובןבן(:

מורצ' ויונתן

שגיא בןבן חגי וניב(:



יונתן ושירה(:

חיחי(: אני נועה הדר מור ירדן ושירה..

אני שירה מורצ' ודרה

ניב וחגי.. *אחרי 80 לגלונים ושטויות* "אההה אני צריכה להסריט? XDD"

דרה אני שירה ומורצ' למעלה(:

מוגלי(:

אוקיי, כדאי שאני לא אגיב..

כמה סקסי!P:

אז יש הרבה תמונות שאני לא אגיב עליהם...

מורצ' אאני ושירהD:

 



אני בן ועוד 80חצאי אנשים(:

אני ויונתן(:
*נמחק כי אני מפחדת ממה שיש לשלי עלי*
אני ושלי(:

דרה אני ונת(:

נועה קופצת(:

שירה ודרה למטה ואני ומורצ' למעלה

אני טריפל חגי בן והכדור(:

דרה אני מורצ' ושירה(:

אני וחגי(:

אני ושירהD: כן, זה הפוך..



היה הרבה ציצי ואז נסחפתי...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

תראו את שירהD:

מורצ': "באלי תפסי אותי!"

אני: "בואיD:..... איה מורצ'מורצ' הפלא אוכל אותיQ" XDDD

נועה אני ומורצ'(:

אני וטריפל(:

אני ולוניבלוני(:

אני מורצ' כיבשי ובן התקוע(:

מורצ' דרה אני ושירה(:

אוקיי, ניסיון עגום(:



שירה ואופיר(:

חגי הדר והכדור(:

דרה וירדן

אני ואופיר(:

אני יונתן והכוסית שלי(:

מורצ' דרה אני ושירה:

דרה ושירה(:

מורצ' קופצת(:

מורצ' ונועה(:

שירה הרגל והאגדה. XDDDDD (ואני ודרה ברקע..)



אוקיי, אנחו מתות אחרי שאכלנו את הפרי המורעלXDDDDDDDDDD

אני ולוניבלוני(:

הידיים שלנו במקומות סוטים..XDD

ברז מזיין את מורצ'?O:

הנה הפרי המורעל.D:

אלון הסקסי!!

תמונת נוסטלגיה מסוף שנה!!!D:

33333333>


שירה נועה דרה אני ושלי (:

 

אני נת דרה שירה ונועה

 

אני נועה שירה ונת

 

סימפסונס הסקסים P:

 נועה וניצ D:

 

דרה ואני עושות משהו מגניבXD

 

ביטלס הכוסיות קופצות (:

 

נת ופאקמן [נראלי יוני ורוסטם]

 

סימפסונס ודור

 

היבניקיות המרוקאיותXD

 

היבניקים הספרטנים

 

שתי תמונות קבוצתיות,אין לי כוח לשמות

 אנה דלית וסבטלנה

נועה ישנה אצליXD

כל התחפושתD:

 ומאחורהXD

 

והידייםXD

 

 



אני דרה נועה ושירה(:

דלית ונועה(:

אני ורונוש(: 33>

נועה שירה אני ודרה..

אני ושירה

דרההמותק(:

אני ורודי

טל ושירה

שירה הקולית

אני והילה



שירה אנה נועה שרי גל אני והדר

אני וקובי(:

אני ואנה(:

שירה וגל

נועה גל דרה

נועה ודרה

שרי וגל(:

אני ואושר

אני ושלי

שירה נועה דרה אני ושלי



נועה ואופיר

אני עפרי וגל מרוחהXD

עפרי ונועה

אני ודליתי(:

אני ויונתן(:

אני נועה שירה ושיר

שירה וירדן(:

אני וניצ

נתירדן והדר

אני ולימי



אני ורזי

אני וענבר

שירה וענבר

שירה ושלי

שלי ודרה

אני ושירה, איזה תמונה טיפוסית.

אני ירדן ושירה

אני ויריב

נת ושירה

שלי, גאד את הדבר הכי מהמם שקיים..33333>



אני ושלי

ספיר וענת

אני ושליD:

שוב(:

ספיר ושירה


אני סבטלנה ושירה(:

שירה אופיר אני וחגי

אני ודור

שירה ודור



שירה אני ודרהD:

שגב עם הגלימה שלי תופס טרמפים. XD

אני שלי ספיר והדר

הרבה..

שלי ודור

אני ושגיא
*שוב,  נחמד כי לשלי יש עלי מידע חסוי><*
שלי והדר

שלי ועמיר

ואז הלכנו לעדלאידע.... אני ושלי(:

ואני וחגי התחלנו להתפגרD:



גיא שגיא וחגי

אני וחגי
אני והורד שאיךקוראים לו נתן לאיךקוראיםלה ואיךקוראיםלה נתנה ליD:
*אוו! אנחנו מסכימות על מחיקה סוףסוף!*
אני הדר ושלי

אני שגיא והפרח

אני וחגי ברגע מרגש(:


לא חושבת שאי פעם העלתי כלכךהרבה תמונות!

זה היה מייאש נורא.

נכתב על ידי Baly22 , 20/4/2008 00:54  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/7/2008 20:43
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaly22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Baly22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)