לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's mine, it's pure and as decent as i can make myself



כינוי: 

בן: 36

ICQ: 322826458 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

יש מצב


החיים לא משהו..כאילו אין לי מושג לאן הם הולכים.
כבר מיליון שנה לא כתבתי פה..
אין לי ממש על מה.

היום-יום זה רק מעגל חודר על עצמו בדרך לסופ"ש.

בציפייה למשהו מיוחד רק די לגלות שגם אז הכל אותו חרא.

יומיות זה טוב.
אבל אני נשבע שנהנתי יותר בשיזפון.
חברים טובים..

את כולם איבדתי במז"י..
נראה לי הם חושבים שאני בוגד כי יצאתי משם..



...אין לי מושג מה אני אומר..
אין לי דרך להגיד בלי לצאת אימו..החיים זה סתם שיט בלי מטרה..
כל מה שיש לעשות זה להעביר את הזמן עד שיקרה משהו טוב ויתן לך משמעות.
וכלום לא קורה
-"אתה מחליט לבד מה יהיה לך בחיים ואתה זה שקובע מה יקרה לך.."

נכון..אבל למרות נסיונות החיים עדיין חרא.
אז יש מצב.
אבל זה לא אומר שעד שמצליחים חייבים להישאר אופטימיים נכון?

"בהיעדר אור, החושך שולט"
נכתב על ידי , 24/10/2007 16:07  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי תבל ב-30/1/2009 20:53



4,084
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKAINSAMA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KAINSAMA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)