לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג הנאצה נגד בעלי

בבלוג זה אנאץ, אחרף ואקלל את בעלי פעם ביום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הכרית המסריחה של בעלי


שלום שלום לכל מי שבבית מה שלומכם הכל טוב? יופי מעניין תתחת שלי חחחח היום אני במצב רוח מעולה אם לא שמתם לב לא יודעת בדיוק למה אולי זה בגלל שבעלי בא על עונשו לאחרונה וכל הדברים האהובים עליו נעלמים או נשברים או נהרסים והוא כולו ממוטט עוד רגע הולך לאברבנל נראה לי.  לבעלי יש כרית אחת שהוא ישן איתה מאז שהוא היה בלול והוא מוכן לישון רק איתה לוקח אותה איתו גם לבית מלון לצבא לכל מקום עכשיו לא נשאר מהכרית הזת כלום שתבינו שמדובר בקרעים קרעים של סמרטוט מסמורטט וכל הזמן בעלי עוטף אותה בציפיות חדשות ומהדק ותופר ולא יעזור כלום כאילו מבפנים הכרית הזאת רוצה כבר להתפורר בכל מחיר וכל כמה זמן הוא מוציא את הציפית ורואה שהכל ממשיך להתפורר כל מיני סיבים עפים משם וקרעים של בד מופיעים פתאום לפני כמה לילות בעלי התעורר מרוגז מהשינה וטען שהוא לא מצליח לישון משהו מבתוך הכרית מציק לו כמובן שהוא היה חייב להעיר אותי עם מלא ציקצוקים בלשון וכאילו שאני אשמה במשהו וזה אם אני לא מעתוררת הוא חושב שאני אישה רעה והוא מסכן ומה לא אז אני כבר יודעת שברגע שהוא מתחיל לצקצק בלשון אני חייבת להגיד מה קרה מה קרה אפילו כבר למדתי להגיב מתוך שינה ולהראות מה זה ערה בקיצור בעלי אומר רגע משהו בכרית הזה ודוחף תיד לתוך הציפה ומתחיל למשוך החוצה משהו וזה נמשך ונמשך משהו ארוך ארוך ארוך בקיצור הוא פרם את כל מה שנשאר מהכרית שלו מן סליל מטונף ומגעיל של מן צמר גפן דבוק כזה אל תשאלו בעלי התחיל לצעוק מה זה מה זה מה קרה לכרית מה זה על זה אני ישן כל החיים? על החרא הזה? לא פלא שכואב לי הגב והצוואר יא בת זונה מייד התעוררתי ואמרתי מה הקשר אלי מה אני אשמה יא חרא? אז הוא אומר לי אין אישה בעולם שתרשה לבעלה לישון על החרא הזה את מרשעת מהגיהנום. בקיצור היה ממש לילה קשה בעלי הסתובב כמו אריה בלול  ומילמל כל הזמן שהוא צריך לקום מחר מוקדם והלך לו כל הלילה ואיפה הוא ימצא עוד כרית כזאת בעולם כולו ומה לא בקיצור שכחתי לספר לכם שפעם לפני מלא שנים היתה לנו עוזרת וכל פעם שהיא היתה באה בעלי ואני החבאנו את הכרית בעלי חשב שאנחנו מחביאים אותה כדי שהיא לא תגנוב לו אותה אבל כמובן שאני החבאתי אותה מרוב הבושה אבל העוזרת הזאתי היתה חטטנית וגנבית והיא מאד מהר מצאה את הכרית הזאת וחיכתה לי באותו יום ואמרה לי תראי החלפתי היום את המצעים אצלכם בבית ומסתכלת לי ככה בעיניים עם מן חיוך מרושע וזדוני אז חשבתי לרגע ואז החלטתי מייד להלשין ואמרתי לה שזה הכרית של בעלי ויש לו הפרעה בקשר אליה ואז צחקנו ביחד מלא. אבל בכל מקרה פיתרנו אותה כי היא היתה תימניה ובאה כל שבת בשש בבוקר ברגל מאיזה עיר רחוקה והביאה ג'חנון ואנחנו שנאנו את זה כי היינו צריכים לקום כל פעם לפתוח לה ואם לא היינו פותחים לה היתה זורקת אבנים על החלון וצורחת קללות בתימנית בקיצור היתה מופרעת כמו תחת. עכשיו בעלי לא ישן כבר כמה לילות ומתקשר למלא חנויות לשאול אם יש להם כרית מצמר גפן וחוקר את העניין באינטרנט וכל הזמן אומר לא היתה ולא תהיה כרית כמו הכרית שלי סוף.
נכתב על ידי , 22/7/2008 16:50  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צביעת הבית הגדולה


שלום לכולם!!!! לאחר שאיימתי איומים חריפים על מנהלי נענע הם הואילו בטובם להרשות לי לכתוב סוף סוף קצת נאצות נגד בעלי אז זהו

לא היתי פה מלא זמן כי בעלי ואני צבענו את הבית זה לקח לנו שלש חודשים בדיוק היה מאד מאד קשה וגם חלק מהזמן עברנו לגור בנפרד מרוב הקריזה אבל בסוף חזרנו להיות ביחד וגם אנחנו גרים עכשיו בבית מה זה מכוער עם מלא טלאים על כל הקירות וגם כל השיער שלנו נצבע לבן ולא יורד.

בעלי החליט שהוא צובע לבד את הבית כי הוא שאל כמה עולה ומלא צבעים אמרו לו ארבת אליפ שקל וזה אז הוא אמר מה קרה? כל כך הרבה בשביל מה אני ואמא שלי הינו צובעים לבד כל פסח את הבית. הרבה זמן שיכנעתי אותו שלא כדאי וזה קשה ויתפס לנו הגב וזה אבל הוא התעקש בהתחלה ניסנו למצוא מישהו שיעשה במקומנו נסענו לבני ברק יש שם על הכביש כל בוקר מלא ערבים שמחפשים עבודה אבל כל פעם שנסענו לשם נסענו הלוך ושוב ופחדנו לדב ראיתם שאולי הם מחבלים אז בסוף לא דיברנו איתם גם הם עשו לנו כל הזמן פרצופים ואצבע משולשת ובעל צפר להם סתם ככה כדי להפחיד אותם אחר כך בעלי שאל את וויטנית אם היא רוצה לצבוע את הבית בשבילנו אולי עם איזה חברים שלה מהפיליפינים או ויאטנם או מה שלא יהיה אבל היא פתאום לא הבינה עברית ולא אנגלית ורק אמרה אוקי אוקי טומאררו? טומאררו? אז בעלי אמר לה נו נו- פיינט דה הום אוקיי? הונדרדס שקל יס? וויטנית אמרה טומאררו אוקי אוקי? וככה כמה פעמים שהיא לא הגיעה והבנו שאי אפשר לצפות ממנה למשהו. בקיצור בעלי החליט שקודם כל צריכים לקלף את הקירות אז קנה נייר שיוף ואיזה שבועיים אני והוא משפשפים את הקירות כמו חמורים עד שכל הבית היה אפור בטון ואז החלטנו שצריך להמשיך הלאה בעלי הלך קנה סיד לבן התחיל למהול אותו במלא מים שיספיק לכל הבית ואז צבענו הכל היה שקוף כאילו שפכנו מים על הקירות המגורדים האלו אז כל שניה עשינו יותר סמיך יותר סמיך בסוף בעלי אמר טוב זה ממש יפה אמרתי לו מה יפה בזה? אלוהים ישמור איזה גועל נפש הכל סתם בטון רטוב אז קנינו צבע לבן וצבענו שוב על הכל אבל היו מקומות שהצבע נתפס כאלה שלא ואל תשאלו כל הזמן הזה כמובן שכל הרהיטים באמצע הבית ואנחנו יושנים על הרצפה על ארגזים קרטונים סדינים אוכלים חלב עמיד ממש סיוט זה היה בעלי הוציא מלא רהיטים למגרש חניה וכל הזמן היינו צריכים להציץ בחלון שלא יקחו לנו ומלא חתולים ישנו לנו על הספה כל הזמן ובעלי זרק עליהם מים אבל סתם הרטיב את הספה שלנו במקום הם מאד מהירים וברחו בזמן. בערך אז אני עזבתי את הבית כי נמאס לי מהמצב הזה והלכתי לגור אצל אמא של בעלי שוב פעם והיא אמרה כן אני מכירה אותו ככ ההוא זה מאז שהוא היה ילד כי אני אף פעם לא הרשיתי לו לצבוע את הקירות ולטפס על סולם אז הוא מתלהב מזה אין מה לעשות וכל הזמן רואה טלנובלה בטורקית היא טוענת שהיא מבינה את השפה הזאת מילדות אז היה ממש משעמם אין שם בכלל כתוביות לעברית רק בערבית אז מה אני אמורה להבין מזה אבל היא כל הזמן ששש ששש משתיקה אותי ואוכלת גרעינים של דלעת שהיא מייבשת וממליחה לבד וזה ממש דוחה ורטוב כזה והיא אוכלת גם את הקליפות של זה וכל כמה זמן מה זה נחנקת כל הבית רועד מהשיעולים. אחר כך חזרתי כי בעלי התקשר כולו מבסוט שהוא גמר לעבוד באתי היה מה זה מכוער אבל אמרתי לו וואו איזה מהמם כדי שהוא יפסיק לעבוד אז הוא אומר לי טוב כמו שאת רואה אני כבר ארזתי כי אני הולך לגור אצל אמא שלי עד שתגמרי לנקות את כל הרצפה פה חשבתי שאני מתעלפת במקום כי כל הרצפה היתה מלאה שכבה ענקית של צבע דבוק יבש ולא יורד בשום אופן התחלנו מריבת עולם אבל אמא של בעלי אמרה שעכשיו תורו לגור אצלה אז לא היתה לי ברירה הלכתי לוויטנית ואמרתי לה שאני נותנת לה אלפיים שקל אם היא מנקה את הבית מלמעלה למטה אז היא ישר הבינה ובאה וקילפה את הצבע צ'יק צ'ק עם איזה מכשיר כזה כמו סכין שטוח וכל הזמן צוחקת עלי ואומרת מילים בתאיילנדית מקללת כנראה אמרתי לה שאם היא מספרת לאמא של בעלי או לבעלי היא מתה אז היא שוב חזרה לא להבין עברית וסימנתי לה עם האצבע על הגרון אז היא סימנה לי בחזר הועשתה מה זה פרצוף כמעט התעלפתי מפחד.

בסוף הכל הסתדר הבית לבן עם כל מיני מקומות הרבה יותר לבנים והרצפה נקיה וזהו. מעכשיו אני קמווה שיוכל לחזור לכתוב לכם נאצות כי תאמינו לי שיש לי מליון שהצטברו אצלךי במהלך התקופה.

נכתב על ידי , 8/7/2008 17:17  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 57




46,276
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטה הסוררת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטה הסוררת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)