לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הלילה קרב ואני חוששת...בתוך בועה שלא מתנפצת...נותרת אני בלי אור... רק חור שחור שמכסה את הכול.

כינוי: 

בת: 34

ICQ: 324773335 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010


שנים על גבי שנים לא הייתי פה....

מה כבר אפשר לעדכן אחרי כל כך הרבה זמן??

שסיימתי צבא לפני 4 חודשים

ועכשיו אני אזרחית שעובדת ונהייתה זקנה:P

 

שהחיים לפעמים יפים לפעמים לא???

 

שוואלה עוד ראש שנה הגיע....והראשון שלי בבלוג הזה היה בגיל 16 או 17

לא זוכרת

ועכשיו....אני עוד מעט בת 21!!1

 

וכבר לא נראית כל כך כמו פריקית אש, מוזרה ויצורה:P

באמת משתנים אה??

 

 

 

קיצרררר שיהיה אחלה חגגגגג

של שמחה,פריחה, אושר, דבשש

ושנהיה לראש ולא לזנב

נכתב על ידי , 5/9/2010 13:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,786

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל† Night † אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על † Night † ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)