לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

בת ובן ובת, שלישיה


זוכרת את הסיפור שזה עתה סיפרתי לך, הסיפור על אדווה (שם בדויי).  הבחורה שרצתה שאעשה לה ילד, זו שלאחר מספר חודשים, כשאמרתי לה שאני רוצה ומסכים ומשתוקק לילד איתה, אמרה לי שהיא כבר בהריון, מבעלה.  זוכרת את הסיפור על הבחורה שרצתה שאביא עוד אישה למיטה אותה חלקנו לעיתים מזומנות.  זוכרת את הסיפור על מי שהכרתי באוניברסיטה ומסלול חיינו הצטלב גם בחו"ל וחזרה בארצנו הקטנה, מסלול שקשר אותנו שוב ושוב במין קשר שאף אחד משנינו לא ידע מאין בא ולאן יוביל.. זוכרת?

 

האם את זוכרת זמן אחר, שיחה על המיטה כששנינו טבולים בזיעה של אחרי התעלסות מדהימה, שיחה קלילה קולחת על מין ופנטזיות ושאר ענייני מיטה.  האם את זוכרת שאמרת לי שלא היית מתנגדת אם הייתי מביא אישה שתצטרף אלינו למיטה? זוכרת את הסיפורים שסיפרתי לך כתגובה על הבקשה הזו שלך, או המשפט שאמרת ואולי יצא ונאמר ללא מחשבה, על עוד פנטזיה שאת רוצה לנסות.. 

 

לא עברה יותר משעה לשיחה הזו שלנו וקיבלתי סמס בזו הלשון

"חג שמח לך יקירי, מקווה שהכל טוב אצלכם"

 

נחשי ממי היה הסמס, וזכרי שלא דיברתי עם אדווה כבר קרוב לשנה ולפני זה עוד יותר משנה, מין קשר שבקושי נותר אבל ראי איזה פלא, הסמס היה ממנה.  אני מצטער, באותו רגע לא בדיוק זכרתי את השיחה שלנו או את הפנטזיה שפרשת בפניי לא מכבר על ההתנסות עם עוד אישה.  התקשרתי לאדווה חזרה לראות מה שלומה ומה התחדש.  רק שכבר בהתחלת השיחה אמרתי לה שזה מדהים אותי ששלחה לי את הסמס בעיתויי הזה כי רק לפני כמה דקות סיפרתי חלק מהסיפור שלי ושלה.. לך.

 

שאלתי לשלומה, שאלתי על המשפחה, היום היא גרושה, שאלתי על מי, שהוא הבוס שלה, שמטורף עליה ברמות והיא אליו, אדישה.  שאלתי על החיים ועניתי לשאלות שלה על מה חדש ומה השתנה בשנה הזו מאז דיברנו לאחרונה.  היה נהדר לשמוע אותה ולחלוק שוב פיסות חיים ומין התחייבות כזו שקיימת בינינו יותר שנים מכפי שהייתי רוצה לזכור.  השיחה נסתיימה בטרם הושלמה כי הבת שלי הגיעה שאסיע אותה ומיד רצתה את מלוא תשומת ליבי.  היא והחבר שלה שנפרד ממנה בנשיקה (בני 17) ואחר כך, כשעברנו לידו במכונית, היא ביקשה שאשרוק לו ואני עשיתי כפי שהורתה לי ולאחר מכן הרגשתי נבוך למשמע צחקוקיה.. טוב זו לא הפעם הראשונה.

 

מאוחר יותר נזכרתי למה סיפרתי לך על אדווה, נזכרתי בפנטזיה שהייתה גם לה להביא עוד אישה למיטה.  רק מאוחר יותר התזמון הכה בי.  חייכתי לעצמי, אדווה ואני היה לנו מוטו, הייתה לנו אמרה שחזרה והגשימה את עצמה, תמיד אמרנו "אלוהים מתכנן לנו את החטאים" מדהים התזמון, מדהים צירוף המקרים.

 

מעניין שבכל השנים בהן אני מכיר ויודע את אדווה לא הגשמתי את הפנטזיה שלה, איני יודע מדוע, ובטח לא משום שלא רצינו.  אולי זה לא קרה כי פשוט לא הייתה לי מישהי שחשבתי מתאימה.  אולי הכוכבים לא היו מסודרים בצורה שתאפשר את המסע הזה המסוים.  אולי היינו, אדווה ואני צריכים לעבור מסלול אחר, נתיב בו פעם אחת גם היא הייתה צריכה להיות החזקה, זו שניתבה את היחסים שלנו וגם זו שסיימה אותם כרצונה.  אין לי מושג למה קרו הדברים כפי שקרו ולמה לא קרו דברים אחרים אבל אתמול, לשמוע אותך מדברת על אישה איתנו במיטה ולאחר מכן השיחה עם אדווה שהביעה את אותה תשוקה ויותר מפעם אחת.. הייתה לי פשוט התרוממות רוח.  המחשבה על האנרגיות שאופפות אותנו כולנו, יתכן ותראה לך מיסטית ובטח אדווה תצחק אבל איך אחרת אפשר להסביר את הדברים, איך אפשר שלא לחייך בהנאה בין אם זה יקרה או אפילו אם הרווחנו כולנו עוד אנקדוטה אחת.

 

אני חושב שאת העתק המכתב הזה אשלח גם לאדווה, אם אין לך התנגדות, גם לה מגיע הסיפור הזה ואולי, זה יהיה רמז וסימן לבאות..

 

נכתב על ידי , 7/11/2008 08:54   בקטגוריות אהבות וזיונים, סיפורים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)