לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

5 פנטזיות של 50 מילים (שנה חדשה)


  • בא לי להשכיב אותך עירומה על גבך, רגליים קשורות מעבר לראש, ברכיים לצידי הפנים, ישבן וכוס פונים אל על.  הייתי רוצה ללטף את הכוס שלך, ללקק את הדגדגן ואז, כשתהיי רטובה ומוצפת לחלוטין, להחדיר אליך נר של שבת, לברך ולהדליק אותו.  את הפמוטה שלי... אני רוצה לצלם אותך כך.

 

  • אמרתי להן שיגיעו לחדר ויורידו את הבגדים ללא מילה, אחת תשים קטורת סביב והשנייה נרות, אחת תחמם את השמן והשנייה תתחיל את המסג'.  'אני רוצה' אמרתי להן 'שתתעלמו ממני כאילו לא הגעתי והצטרפתי עירום למיטה'.  אני רק ארצה לזיין מאחור את זו שהישבן שלה פונה אליי, זו שיורדת לשנייה.

 

  • אני רוצָה שביום שישי, נשב בקפה בקניון ונקרא עיתון.  ללא מילה, רק מידי פעם, לטיפה או מבט חטוף בפנים סומקות, עד שלא נחזיק מעמד.  רטובה כולי ורועדת, רוצָה אותך כל כך, אקח אותך למטה, למכונית שהחניתי בפינה נידחה בחניה ושם במושב האחורי, אפשיט אותך ואחדיר אותך אלי בצעקה גדולה.

 

  • אמרתי לך שתבואי עם שמלה או חצאית כי אני ארצה להחליק לך אצבע תוך כדי שיחה, להרגיש כמה את רטובה, ארצה לשאוף את הניחוח שלך..  ואז, תוך כדי שיחה, אכופף אותך על השולחן, אפשיל את החצאית או השמלה ואחדיר לך את הזין שלי כך ישירות ובפשטות עד שתצעקי די.

 

  • בא לי שתחכי לי עירומה, רגליים פסוקות, ידיים למעלה אוחזות באפריון המיטה. עינייך מכוסות וכמה נרות ליד.  בא לי להצליף בך, הצלפה ועוד אחת, ואחת שתפגע לך בערווה או בדגדגן.  בא לי שתספרי את ההצלפות 'אחת, תודה לך אדון, אפשר עוד אחת' 'שתיים, תודה לך אדון, אפשר עוד אחת'..


אחת מהפנטזיות אינה שלי, אחרת טרם הגשמתי, אחת חדשה ושנייה ישנה, יש שמתאימה ליום חורף ואפילו ליום קיץ חם וזו כמובן רק תחילת הרשימה.  מי ייתן ובשנה החדשה, תהיינה עוד כמה פנטזיות מוגשמות אבל עוד הרבה אחרות שלא אגשים, שרק אחלום עליהן.  כל כך חשוב שהדמיון יעבוד ועמו התקווה.  שנה טובה לכולנו.   

 

אשמח לקבל עוד כמה פנטזיות של 50 מילים, או קישורים לפנטזיות כאלו.. בבלוגים אחרים.  אם תהיה הענות, את הפנטזיה האהובה עלי ואחרות, אפרסם כקישורים וכמובן בפוסט חדש של "אוסף הפנטזיות הקצרות".

 

 


והנה הגיעו פנטזיות אחרות, חדשות עטופות בנייר צלופן, כמה זה מגרה לגלות אותן לאט לאט, לקרוא אותן בחדר עם קמין בוער, לדמיין ושוב לקרוא.. כמה נעים וחם.

 

  • 3/1 ד.א. כתבה:  אני רוצה שתציץ עליי מאוננת במקלחת, זרם המים בין ירכיי ואתה כבר עומד כולך זקור, עיניי עצומות וגופי רועד ואתה תבוא בידיים יציבות, תתפוס אותי מאחור ותושיב אותי עלייך, תושיב אותי עליו.  ואני אגנח בהפתעה אך אשאיר את עיניי עצומות.  אנעץ ציפורניי בירכך שתכנס אליי עמוק יותר, חזק ונוקשה יותר.

 

  • 4/1 ח.ה. כתבה:  היום כשאוננתי והכנסתי את הוויברטור חזק לכוס דמיינתי שזה אתה מזיין אותי.  כשליטפתי את הפטמות שלי ולחצתי על הדגדגן דמיינתי שאלו הידיים שלך.  ואחרי שגמרתי בגלי עונג מרטיטים עדין הזין שלך היה חסר לי בתוכי, הריח שלך על בשרי והמבט הזה בעיניים שאומר היית נהדרת.  יודעת לגמור - אבל כמהה לך.

 

  • ואני הייתי חייב לענות:  אני עוד אכנס ואקח את הוויברטור מידך.  אשאף אותך עמוקות לתוכי, אטעם את מכמנייך בלשוני ואז אחדיר לך את הזין שלי, עמוק, לאט וחזק.  בכף יד לוהטת אוחז בשד אחד, אמולל פטמה בין אצבעותיי, היד השנייה מונחת על בטנך, הבוהן על הדגדגן מטריפה את דעתך.  אגלי זיעה, אנחות מתמזגות..  לגאולה.

 

  • הרבנית כתבה, לא בדיוק 50 מילים אבל האיכות..

    חורפי לא מעונן, כמה שעות לפני השקיעה, תאסוף אותי מהעבודה ותאמר לי- הכנתי לך הפתעה.  תיקח אותי לחוף ים מבודד, ותפרוש שמיכה, ותוציא ארוחה- בקבוק יין, תותים ושוקולד.

    תיתן לי נשיקה ותפשיט את בגדיי מעליי.

    ועל גופי העירום, תכתוב בטוש לא מחיק,

    מילים של אהבה,

    שורות של לחישה,

    ציורים שת תשוקה,

    כמיהה השתוקקות,

    ותכסה אותי במילותיך, במשפטיך,

    בשיריך,

    ותעמיד אותי לרווחה,

    ובאורה של שמש חורפית

    לקראת שקיעה,

    תעמיד את המצלמה על חצובה

    ותצלם אותי מופזת באורך,

    עדוייה במילים של אהבתך.

 

  • 12/1 Sil לא התאפקה וכתבה:

    קח אותי אל פיך, שפתיך, שפתי. שתה תאוותי עת ארחץ פניך בדבש.
    אני גונחת אל תוך פיך, מתפרצת בתשוקה. זרמים זרמים עוברים בגופי כשאתה אוחז בי, משכיב אותי ברפיון על גבי, אוחז בידי – מונע תנועה.
    בחדירה אחת אתה גורם לי
    לצחוק.
    לבכות.
    אתה נושק לי כשאתה נסוג מעט, ונכנס שוב.

 

 

נכתב על ידי , 2/1/2009 09:01   בקטגוריות ארוטיקה, חלומות והזיות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)