לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

והשקט רעם


פתאום הרחוב היה ריק מתנועה

לא אנשים, אף לא אדם אחד

אפילו העורבים לא קרקרו את משנתם

הדרורים לא הטרידו את היונים מארוחתן

הרחוב כמו קפא

ולשנייה השקט רעם.

 

ארגנתי את הפרחים בארונה של אשתי.  ראשוני המנחמים החלו להגיע.  לקח לי מעט זמן לארגן את הוורדים האדומות כך שיכסו את חלקו הפתוח של הארון.  הרגשתי לחץ איום בתוכי, כאילו אני מתחת לעשרות מטרים של מים באוקיינוס העמוק.  פרח אחד, לא היה במקום, עם יד שמאל החזקתי את שאר הפרחים על מנת שלא יזוזו והנחתי את האחרון כך שזה יראה מושלם.

 

נסוגותי מהארון כמה צעדים ועמדתי לידה.  היא אמרה לי משהו מנחם וחיבקה אותי ביד אחת. 

'כל כך הייתי רוצה' עניתי לה  'שהיא תראה כמה יפה כאן הכל'

ואז לא הייתי יכול להכיל את הכאב, נפרצו סכרי הדמעות ובכיתי על מה שלא ידעתי עוד.

 

נכתב על ידי , 13/3/2009 08:49   בקטגוריות שירים, חלומות והזיות  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)