לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

מביט בך ותוהה..


אני מביט בך וחושב 'מי יודע מה יהיה, איך גורלנו ישזור צמה של אירועים וחוויות, מי יודע איך נשפיע איש על רעותו, איך יתפתחו רגשות וריגושים'  יכול להיות שלא יקרה דבר, לא קשר, ללא מילה שנאמרה או נכתבה.  אולי רק נמלא מקום קטן נוסף בעולם הפנטזיות הפרטי של כל אחד מאיתנו.  יכול להיות שלקראת אביונה תעבור בי, או בך תמונה או פנטזיה של משהו שיהיה כרוך בגופך או בגופי.  אולי הדמיון ימלא תווי גוף, פנים, עיניים ומחשוף תמים.  אולי יהיה זה רק זכר החיבוק הראשון או השני, שפתים משתוקקות ובו בזמן עצורות בפחד לא נהיר. 

 

אני נוסע חזרה ותוהה מדוע ההרגשה הטובה הזו, מדוע אני מרחף לי במכונית בינות ההרים המיוערים.  קרירות המזגן בניגוד כה חריף לחום שבחוץ ולחום שאני מרגיש בפנים.  אני חושב על נקודת הזמן הזו, הריגוש שבהתחלה ההתעלות שבפגישה ראשונה פנים מול פנים, למרות שאנחנו מכירים כבר כל כך הרבה שנים.  אני חושב על ההסתעפויות המדהימות שיחסים בהן גדלים ואני פשוט נפעם.  חוגג את היותי אדם וגבר משתוקק, גבר חושק באישה.

 

אוף, איזה יום יפה - אני נפעם..

 

 

שתיים ועוד אחד..

 

סיפרתי לה על המפגש ואמרתי לה שאם הייתי רוצה לצרף אלינו עוד בחורה, זו הייתה מתאימה לנו.  היא הייתה שקטה ואני נלחצתי 'האם עברתי את הגבול, האם פגעתי בה' אבל לא היססתי והמשכתי לתאר את מה שראיתי בדמיוני בנסיעה חזרה.  משהשתתקתי היא אמרה "למה עצרת, עכשיו כשאני כל כך מגורה.."

נכתב על ידי , 9/7/2009 06:58   בקטגוריות ארוטיקה, מחשבות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)