לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

החברה בסכנת סגירה, הסאגה ממשיכה..


עם כל הבעיות, דווקא ביומיים האחרונים נפגשנו עם שני משקיעים פוטנציאליים.  הראשון מייצג קרן הון סיכון פרטית וזריזה, ומה שטוב, די קרוש בתחום הפעילות שלנו.  הגענו אליו דרך קשרים כך שהגענו לאיש המתאים ובזמן המתאים.  המצגת הייתה מעולה, הבחור התעניין, שאל שאלות לעומק ולשם שינויי שאלות חכמות ומושכלות.  לא היה לי ספק שנוצר קשר מעולה.  הוא התלהב ובתום הפגישה אמר שתוך שבועיים ייתן לנו תשובה של כן או לא ואם יחליטו להמשיך איתנו, בישיבה אחת של כמה שעות "עד שיעלה עשן" כדבריו, נסגור את כל העניינים הכספיים.

 

המשקיע השני, אחד שכבר עשה exit אחת מוצלחת של כמה מאות מיליוני דולרים.  ושדווקא לגביו היו לנו חששות כי התחום שלנו שונה לחלוטין מההתמחות שלו, הפתיע אותנו.  הגשנו לו הצעת השקעה מתונה וצנועה ואחה"צ קיבלתי טלפון מהנציג שלו. הוא מעוניין לדעת באיזו השקעה יוכל להשתלט על החברה.  כמובן שכאן מדובר בסכומים שונים לחלוטין, שלא לדבר על מבנה השקעה שונה, סוג מניות חדש וכו'  כפי שכתבתי, הפתעה מוחלטת.

 

אז עכשיו אני מלהט באוויר ארבעה כדורים לוהטים, שני משקיעים, החממה והעסקה הגדולה ביותר שלנו שעומדת ממש לפני סגירה.  עסקה עם אחת החברות המובילות בעולם בתחום שלה, שלא לדבר על אחת החברות הישראליות המוצלחות ביותר.  הכל קורה ביחד, האינטנסיביות בשמיים ואני מתאם, מדבר, נפגש ומקווה לטוב.

 

בסימן של אופטימיות, מועצת המנהלים הודיעה לי לשמור את מכתבי הפיטורין ולא לתת אותם עדיין...  (המשך יבוא)

נכתב על ידי , 2/9/2009 08:48   בקטגוריות עבודה ועסקים, אקטואליה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)