לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

סייבר סקס ופגישה


 

סוף סוף פגישה.  הפגישה כבר תוכננה לפרטי פרטים, אין דרך חזרה גם לו רציתי, ואני ממש לא רציתי.  הכרנו בישרא והמשכנו באימייל, מההתחלה לא היה דבר תמים בהתכתבות שלנו, חשפנו את עצמנו, את החושניות שלנו, פעם היא יותר, פעם אני, לאט לאט ביקרנו את המחוזות הנעלמים איש של רעותו ולהיפך.  בפרק זמן קצר ואינטנסיבי, הפכנו להיות חברים בכת חושנית פרטית, קשר קוולנטי ממכר.

 

מה שהחל ברמיזה והתגרות המשיך והתגלגל ככדור שלג, סוחף את שנינו בדרכו וחושף את מה ששכבות רבות של התנהגות "נכונה" במשך השנים כיסתה, ללא הועיל.  הרבה מעבר לסייבר סקס, הרבה מעבר לסטיות המקובלות, הגענו למחוזות של תאווה קינקית מטורפת, בלתי מסופקת, שהלהיטה ותסכלה אותנו בצורה שאיימה על אורח החיים "האחרים" שלנו.  אני לא זוכר מי הגה את הרעיון, מי משנינו בא עם התוכנית, זה היה מטורף לחלוטין, מעורר ומדליק.

 

הדלת הייתה פתוחה, כפי שסיכמנו, הדירה שקטה ורק פעימות ליבי רועמות באוזניי.  נכנסתי, הדירה כל כך זרה, כבטרנס התקדמתי אל עבר מה שחשבתי לחדר השינה, חדר גדול, קירות עירומים, רק השתקפות חמישה נרות נשמה מרצדים בראי רחב מעל השידה.  היא המתינה במיטה, מתחת לשמיכת הפוך, עירומה, חמה ולחה, כולה מהות התשוקה.

 

התקדמתי לאיטי, מריח קטורת מצידו השני של החדר, מבחין בשערה השחור על הכרית ובכתם פניה מבליח בין הצללים המרקדים על המיטה.  הפחד והחשש כמעט הקפיאו אותי, האדרנלין געש בעורקיי, ואני חושב "למה אני כאן? למה אני כאן?" כמו מנטרה מחורבנת.  כולי, כאילו מריונטה מונעת בכוח חיצוני וללא שליטה, מתקרב למיטה, מנסה לראות טוב יותר, אותה.

 

עיניי שהתרגלו לחשכה, מבחינות בעיניה, בורקות באור הנרות, מביטות בי ואני רואה שהיא רועדת.  אדוות הסדין הייתה נקודת האל חזור שלי, במהירות השלתי את בגדיי, וזרמתי לצידה, מתחת לשמיכת הפוך. 

 

שני זרים, עירומים שוכבים ומביטים איש בפני רעותו לראשונה, ללא מילה.  ידים נשלחות לאט, מגששות את דרכן, ידה חמה ידי קרה מתחת לשמיכת הפוך הרכה.  עיניה ירוקות אני חושב לעצמי, ריחה מתוק, היא כל כך רכה ושופעת, גופה חלק ומזמין.  ידה מגששת על חזי אני מרגיש את שרירי מתהדקים ואז ידי טבעה ברכות של ערוותה, ברטיבות השופעת בין ירכיה.

 

נעתי לעברה והרגשתי את שפתיה נפתחות אלי, רכות ונעימות עם לשון מרצדת ולפתע כאילו בבת אחת השתחררנו ונקלענו למערבולת של תנועות נוגעים בכל מקום, לומדים גוף ושריר, משתכרים מריח התאווה המזוקקת, מתמזגים ונפרדים ואני בה, נעוץ עד הסוף ורגליה סביבי, ואני מביט בעיניה ורואה את הנשמה שכבר פגשתי במייל, ופתאום היא שלי ומוכרת גם כן.

 

התפוצצנו ביחד והמשכנו לשכב, גלי עונג מרטיטים אותנו ואנחנו מסרבים להיפרד, עוד חווים את הביחד הקסום, ביחד של גוף ונשמה, ועדיין גלי התאווה והתשוקה מרעידים את גופנו לא נותנים מנוחה.  מבטים נעולים ומילה אחת קטנה, אהבה.

 

נכתב על ידי , 12/12/2004 10:09   בקטגוריות ארוטיקה  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)