לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

הפיתוי בבריכה 1


 

-          פגישה בכניסה לג'קוזי

(מה שהיה)

כשירדתי במדרגות ראיתי אותה, בגד ים וורוד, מתוח על גופה, חשבתי שמרחוק ראיתי את שרטוטי העטרה של פטמותיה, רחבות עם נקודה טעונה באמצע.  לא גבוהה, אבל אישה במלוא רמ"ח ושס"ה, רגליים וירכיים בקו זורם ממותניים צרות, חלקות, חלקות וישבן נע מעדנות עת היא מהלכת לעבר הג'קוזי.  לא הספקתי לראות הרבה מגופה כי רותקתי, נשביתי בעיניה הכחולות, כחול עז וקריר, מביטה בי בהתרסה, לא מסירה את עיניה וכך גם אני, עד שהיא נכנסה לג'קוזי ואני אחריה.  גם בג'קוזי הבטנו איש ברעותו, מבט עז כמעט ללא מצמוץ, ואז, המתח פתאום ירד וחייכנו, והחלנו לדבר על הא ועל דא, שיחת חולין כשלשנינו ברורה המשיכה, ההנאה מהכיבוש הקרב ובא.

 

-          יד מעסה שד בג'קוזי

 (הפנטזיה)

ברגע מסוים, אני נשען אחורה, ידיי פרוסות לצדדים, באדישות עשויה, גם ידיה פרוסות עד שבמקרה נגעתי בה, בידה.  "סליחה" היא אמרה והזיזה את ידה מסתכלת בי במבט מצועף ועיניים חרמניות.  כמחליף את מקומי נעתי לכיוונה, מוריד את גופי עד שאני טובל את צווארי, וידיי עצמאיות מתחת למים המוקצפים.  בלי להמתין אני שולח יד שמאל, ומחליק על זרועה בדרכי לאותם שדיים נפלאים, מלטף את חזה, והיא.. נלחצת אלי קצת, מאשרת, מעודדת או סתם קצת רדומה.  בעדינות אני מחליק את ידי למחשוף הנדיב, עוטף את שדה השמאלי בידי, נדקר בפטמה.  אני צובט את הפטמה ורואה את עיניה מתרחבות בהפתעה.

 

-          ציות לכל פקודה

(הפנטזיה)

רכנתי מעט לעברה "אני רוצה לצאת מכאן הרגע, למקלחת" אמרתי לה בשקט, אבל ברור שזו פקודה.  היא נעה לעבר מדרגות הג'קוזי, ידי נשלפת בעדינות מחזה, היא מצייתת, קלטתי אותה.  אני מחכה שנייה, ליבי רחב, עולה על גדותיו, גם לעיניים המתריסות ביותר, יש נקודת חולשה.

 

-          במקלחת

(מה שהיה)

            יצאנו מהג'קוזי, והיא אמרה לי שהדרך למנוע את ריח הכלור, היא מקלחת ארוכה לפני שנכנסים לסאונה, ברצון הסכמתי ונכנסו למקלחות, לשטוף את הכלור מהגוף, לפני הסאונה.

 

-          במקלחת, חשיפת שדיה ונשיקה ראשונה

 (הפנטזיה)

 יצאתי לכיוון הסאונות והמקלחות המשותפות ונכנסתי אחריה למקלחת, סוגר אחרי את הדלת בנקישה חרישית.  יותר משמשכתי אותה אליי, היא באה לקראתי, פניה מופנות מעלה, עיניה עצומות ושפתיה מחפשות את שפתי.  דחיתי אותה מעליי, מחזיק אותה כפי שהיא, בזרועות ישרות ומתבונן בה, עיניה עדיין עצומות, מחכות, מוכנות לקראתי.  בשתי ידיי, אחזתי בכתפיות בגד הים והורדתי אותן מטה, חושף את שדיה הכבדים, פטמותיה זקורות, מתגרות בי בין העטרות רחבות.  אני מתבונן בה עירומה עד מתניה, שדיה נוטים למטה, כפי שאמרתי, היא אישה.  משכתי אותה אליי לנשיקה, מבריש את שפתיה בלשוני ולאחר מכן עוטף אותן בשפתיי הבל פייה החם נבלע בי.

 

בסאונה הרטובה

(מה שהיה)

נכנסנו לסאונה, ממשיכים לפטפט, אבל הסומק הקל בצווארה, וכמה תנועות קצרות ומתחנחנות מדברים אליי יותר מאלפי מילים, ואנחנו מדברים ולא נוגעים, עד שהיה לי חם והייתי צריך לצאת.

 

-          מציצה על הספסל בסאונה הרטובה

(הפנטזיה)

            סיימתי את הנשיקה ויצאתי מהמקלחת מבלי לסגור את הדלת בדרכי לסאונה הרטובה, בקדחתנות היא העלתה את בגד הים שלה ופסעה אחריי.  החום והאדים הכו בפניי, ידעתי שלא אוכל להחזיק מעמד זמן רב והתיישבתי למטה, על הספסל הנמוך בצד, ענני הקיטור מטשטשים כל קו מתאר, והיא ככתם צבע מושלם, זורמת אליי ומתיישבת.  בעצלתיים הושטתי אליה ידי, מחווה אל בגד הים שלי, היא הבינה וללא היסוס, הורידה מעט את בגד הים, וחשפה את הזין שלי, חצי זקור נוטה מעט שמאלה, כמו בעליו.  ידיה על הספסל, היא לקחה אותי בפיה, חמה יותר מהסאונה עד כמה שזה בלתי אפשרי, והחלה מוצצת לי בעדינות, מרטיבה אותי בפיה ויונקת אותי אל עמקי גרונה, אפה מתכרבל בשערות ערוותי.  גלי עונג מציפים אותי לאט ואני טובע בחום, בקיטור, בריחות שלנו ובין שפתיה.

 

-          במקלחת

(מה שהיה)

            יצאנו מהמקלחת ושאלתי אותה אם תרצה להיפגש לכוס קפה, ענתה לי, קצת מבולבלת, רוצה למשוך עוד מעט את הקשר, שהיא אינה שותה קפה אבל כוס מיץ גזר.. ושייקח לה עשרים דקות לגמור עם המקלחת.  רציתי לומר לה לחשוב על ידיי בזמן המקלחת, מלטפות ומסבנות אותה.. אבל שתקתי, חייכתי והלכתי.

 

-          זיון בעמידה במקלחת

(הפנטזיה)

            משכתי בעדינות את הזין מפיה, הרמתי את בגד הים וללא מילה יצאתי החוצה ולמקלחת, עורי לוהט, הזין עומד לי כמאיים לצאת מעורו.  לא הייתי צריך להסתכל, היא באה איתי פנימה, ופערה זוג עיניים משהורדתי את בגד הים והזין שלי מציץ בה בעינו האחת.. היא הביטה בי עומד, מחכה וכמהופנטת החלה אף היא להוריד את בגד הים שלה.  חיכיתי עד שסיימה, אחזתי בה ובעדינות סובבתי אותה עם גבה אלי, כופפתי אותה לקיר המקלחת, והחלקתי באצבעותיי על הכוס שלה, היא הייתה מוצפת, כל כך מוכנה.  בידי לחצתי את הזין בין שפתיה ונכנסתי לאט עד שהייתי קבור בה עד שורשי שערותיי.  זיינתי אותה בתנועות ארוכות, ושנינו מחניקים גניחות תאווה מתוקות.

           

-          פרידה

(מה שהיה)

            נפגשנו בקפה שליד הבריכה, שתינו מיץ גזר, וכרסמנו כעך מחומם, מספר לה על הבלוג והיא בהתלהבות מזמינה אותי אליה הבייתה להראות לה איך ומה, וכולה מספרת לי על חייה בקטעים ואני מבין שהיא התעוררה לא מכבר, מוכנה עכשיו לחיות את חייה במלואם, מצרה על הימים שחיכתה סתם כך.

 

-          טלפון

(מה שהיה)

            אמרתי לה שכשדיברה על המקלחת רציתי לומר לה דברים נוספים ושאלתי אם להמשיך ולספר, היא אמרה לי שכן, סיפרתי לה על חלק מהפנטזיות, היא אהבה ואמרה שניפגש ביום שני בבריכה ואוכל לספר לה עוד כמה, יש תקווה...

 

נכתב על ידי , 13/12/2004 17:18   בקטגוריות קשרים חדשים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)