לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

סייבר סקס ופגישה יחידה


 

פגישה אחת ויחידה.  הפגישה לא תוכננה מעבר לפנטזיה בסיסית, כי בקושי החלפנו אימיילים.  הכרנו בישרא והמשכנו באימייל, כבר בהתחלה לא היה דבר תמים בהתכתבות שלנו, היא הציעה למצוץ לי כפרס על הידע המעמיק שגיליתי בבלוג שלה. 

 

בבלוג שלה ובבלוג שלי, כבר חשפנו את עצמנו, את החושניות שלנו, פעם היא יותר, פעם אני, הכתיבה הפרטית בייננו הייתה כמו מברקים, כמו תגובות קצרות על פוסטים, חסרת סבלנות וישר לעניין.  לאחר פוסט מאוד ארוטי שכתבה, בעצם ממש חרמני, החלטתי לעשות מעשה ולהזמינה לפגישה.  היא הסכימה ללא היסוס, רק התנתה תנאי אחד, שזו תהיה פגישה אחת ויחידה, הסכמתי בלית ברירה.

 

לא קפה ולא טיול, החלטנו להיפגש ברחוב, ליד דירה קטנה שהצלחתי להשיג לצורך הפגישה.  ואכן כן היה, בשעה הנקובה חיכיתי למטה והיא הגיעה, גבוהה עם נוכחות, שיער שחור עד כתפיה, חלק כלילה ומבריק באור השמש, חיוך מרצד בפיה ועיניה בורקות בהתרגשות חשופה ושמחה.  כבר ראיתי אותה בתמונה ששלחה ובמציאות הייתה עוד יותר אישה.  הושטתי לה יד, וללא מילים היא נטלה את ידי והובילה אותי לעבר המדרגות.

 

בחדר המדרגות משכתי אותה אלי לחיבוק כשאנחנו נצמדים כאילו שוכבים , מירכינו ועד החזה, צמודים כאילו נוצקנו ביחד. היא כה גבוהה, שלא הייתי צריך להטות את ראשי כשהיא משכה אותי אליה ושפתינו נפגשו לנשיקה, שפתיה לא רחבות, אך כה רכות, כזה ניגוד לאופי הנמרץ שלה.  וכך היא הייתה עולם של ניגודים, מבלבלת, מרתקת, מצד אחד דוחה ומצד שני מקרבת, לא משעממת.

 

אחזתי במותניה ויחד עלינו למעלה לדירה, עדיין לא החלפנו מילה, ארומה של תשוקה החלה נידפת מגופינו כמו זיעה קלה, מערפלת את חושינו, נושאת אותנו אל המיטה המוכנה ללא מאמץ, כאילו פתאום הגענו ואנחנו כבר עירומים איש בזרועות רעותו.  היא טלטלה את ראשה כמתנערת מהרהור טורדני, הפכה אותי על גבי וללא הקדמות לקחה אותי בפיה ומצצה אותי בקשיחות ובדריכות כה מרוכזת שכמעט גמרתי רק מההפתעה. הנחתי ידי על ראשה והאטתי את הקצב שלה, והיא התעדנה מעט, אוח.. זו הייתה מציצה של אהבה לזין שהיא עשתה כעובדת אלילם פגאנית, כל כך ארוטית, כל כך חושנית, היא הייתה כה מרוכזת, נסחפת בעשייה, נותנת ולוקחת בעוצמה כה רבה.

 

כעבור כמה דקות ולמרות ההנאה הצרופה, הרגשתי שאני חייב לטעום אותה, ידי בין רגליה כבר הייתה רטובה, הוצאתי את ידי ושאפתי אותה מלוא ריאותיי, איזה ריח סוחף, איזה טעם מדהים, כה עדין וחושני.  ניתקתי אותה בעדינות והחלקתי מטה אט אט, מנשק לשדיה המלאים ולפטמות הזקורות שנענו לי ובאו אליי עוד יותר.  בחוסר סבלנות היא דחקה בי כבר להגיע למטה, בין שפתיה.  מעודי לא ראיתי דגדגן כה  חצוף, בולט לו כקורא לי כבר לעשות את מלאכתי, הנאתי.

 

לשוני רחבה וחמה, הצמדתי אותה לבסיס הדגדגן, בינו לבין הפתח ועם שפתי בעדינות כיסיתי אותו.  עדינות.. לא איתה, היא דחקה את אגנה אלי בחוסר סבלנות ואני ינקתי אותה אלי ולאחר זמן מה החלקתי את לשוני פנימה, לכוס שלה שהיה מוצף בעסיסה.  עכשיו כבר עמד לי עד כאב, והיה רק מקום אחד שרציתי, שהייתי חייב לבקר, ישרתי את מרפקי ובתנועה אחת זורמת החלקתי למעלה על גופה וננעצתי בה עד הבסיס, עד לאיחוד המלא.

 

זה לא היה זיון ארוך במיוחד, זו לא הייתה יצירה ארוטית לשניים, אבל היה במעשה האהבה עוצמה מיוחדת שבאה ממרכז האישה ושנגעה בי במרכז הגבר שבי, יינג ויאנג, תמציתיות מיוחדת ונפלאה.  שנינו נחנו הלומים ושקטים, מרגישים יותר מחושבים.   הפעם הבאה הייתה קצת יותר ארוכה, קצת יותר סבלנית, ואחריה היא הלכה, עדיין ללא מילה.

 

מוקדש ללביאה...

 

נכתב על ידי , 30/12/2004 22:11   בקטגוריות ארוטיקה  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)