לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

זיון וגיהינום


 

אין לי ספק, העיניים שלו הקסימו אותי לחלוטין, ירוקות עם ניצוץ צהבהב חתולי, גדולות, עמוקות ושלוות, ניגוד אדיר לאלימות שהפגין.  נכנעתי להן במהירות, מיד משהרגשתי אותן נחות עליי, כמו חתול, מבלי למצמץ, אורבות, מודדות ברגיעה של ביטחון בניצודה, ובעצם כבר הייתי לכודה, כך מעבר לראשים מהקצה השני של החדר באותה מסיבת סוף שנה.

 

כשהוא סימן לי בעיניו לצאת למרפסת, נעתי לכיוון הדלת כמהופנטת, דבר מוזר שלי מעולם לא קרה.  פתחתי את הדלת הצרפתית, מסנוורת מאורות רחוב חמישים ותשע ההומה, שם ארבעים וחמש קומות מתחתיי, אורות המכוניות משתקפים ברחוב הרטוב, מוכפלים פי רבבות מונים בטיפות הגשם, תלויות וצונחות להן למטה כמרחפות.   

 

הייתי שקועה ומוקסמת מהמראה, וידיו שחיבקו אותי מאחור, נראו לי כל כך טבעיות על מותניי.  הוא לא דיבר, רק לחש לי משהו לא ברור, הבל נשימתו חמים ומעקצץ על צווארי, משב רוח לחה ורטובה כמו מגבת רחצה קרה, הרעידה אותי.  הסתובבתי אליו או יותר נכון רציתי להסתובב לשקוע בעיניו, אך הוא ריתק אותי למקומי, וביד אחת ארוכה, עקף את השמלה השחורה הכבדה וליטף את רגליי בררר.. ביד כל כך קרה.  לא יכולתי לזוז, הקונטרסט המבהיל בין ידו החודרת לאבריי המוצנעים והבל נשימתו, חם וזנותי אופף את צווארי ומשתק אותי.

 

ברכיי פקות, נתמכת בזרועו השנייה, אני לא יודעת איך ומתי הוא חדר אליי, הייתי רטובה כפי שמעולם לא קרה, הייתי מוכנה ומחוללה ונותנת ונאנסת בעת ובעונה אחת.. הרגשתי אורגזמה מטפסת לה, עולה בבטני עולה אל שדיי, כמעט מגיעה ולא.  הוא התפוצץ בתוכי ונדם, הזין שלו עוד קשה בתוכי אבל כאילו הוא כיבה אותי ורק חיכיתי , חיכיתי לו ולי.  לאט הרגשתי את הזין שלו מחליק מתוכי, ותערובת דביקה וחמה נוזלת לה על ירכי, הוא סובב אותי, וסטר לי ביד קצרה וקשה, "זונה" מלמל לעצמו ובחן אותי שוב בעיניו השלוות, עכשיו כל כך ריקות.  "חכי לי למטה עוד עשר דקות" לחש, הסתובב והלך.

 

הלכתי לשירותים, זעקה מהדהדת באוזני אך שפתיי חתומות, אני לא בטוחה במה שקרה אם זו הייתה אשמתי או אשמתו, לא עשיתי דבר, אבל גם לא, לא עשיתי דבר , לא מנעתי אותו.  רעב אדיר הלם בי פתאום, שוב רציתי אותו כל כך, הלם ולחץ אדיר, בטני מכווצת כולה עד שהתכופפתי כולי, מנסה להפיג את הכאב, נעה לדלת לספק את הצורך בו, התיישרתי לאיטי ויצאתי, כולי מרוגשת ומתגעגעת בעוצמה אדירה למי שלא הכרתי עד לפני עשר דקות.  "עשר דקות" הוא אמר, חשבתי באימה וטסתי למטה, לחכות לו.

 

הוא הגיע לאיטו, יורד גבוה ורזה, תמיר תחת מעילו הארוך, מבלי שיביט בי הושיט את ידו ומונית זינקה לשרתו כאילו המתינה למחווה שלו.  הוא נכנס למונית והותיר את הדלת פתוחה, היססתי, ידעתי שזה מסוכן אך לא יכולתי שלא לעקוב אחריו, באותו הרגע ידעתי שגם לגיהינום הייתי הולכת אחריו, ועם הזמן גם לשם הגעתי.. איתו.

 

מוקדש לאלילה יוונית..

 

נכתב על ידי , 3/1/2005 12:48   בקטגוריות ארוטיקה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)