לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

זיון ותוכנית


 

אין לי ספק, העיניים שלו הקסימו אותי לחלוטין, ירוקות עם ניצוץ צהבהב חתולי, גדולות, עמוקות ושלוות, מרחוק הילכו עלי קסם מוחלט.  נכנעתי להן במהירות, מיד משהרגשתי אותן נחות עליי, כמו חתול, מבלי למצמץ, אורבות, מודדות ברגיעה של ביטחון בניצודה, ובעצם כבר הייתי לכודה, כך מעבר לראשים מהקצה השני של החדר באותה מסיבת סוף שנה.

 

הוא סימן לי בעיניו לעבר הבר, התקדמתי לשם כמהופנטת, דבר מוזר שלי מעולם לא קרה.  מתיישבת על השרפרף הגבוה מוקפת באנשים חוגגים, צוחקים, מפטפטים לא רואים את סערת הרגשות שמטלטלת אותי.  לא עבר זמן והרגשתי את ידיו סביב מותניי, מגע של אש צרופה, מרתכת את שנינו לגוף אחד.  הוא החליק ידיו לאורך ירכיי עד לברכיי החשופות, מבעיר בהן אש קרה של תשוקה מוזרה.  ידיו נחו על ברכיי, והוא נלחץ אליי, הרגשתי את זקפתו בין פלחי עכוזי, נוקשה ותובענית, הבלטתי את ישבני לאחור מרגישה את הדגדגן שלי נלחץ למושב.

 

ידיו התעוררו לחיים, נשימתו מהבילה על צווארי נעתקת לשנייה בעודו מרים את שמלתי השחורה, התאוותנית, מעלה כלפי ירכיי, מחליק את ידיו, מותיר נקודות סומרות על עורי.  התרוממתי מעט מהכיסא, כחולמת הרגשתי את שובל השמלה נמשך, מטפס באיטיות מעלה, ונרעדתי למגע העץ המחוספס על ישבני, החוטיני שלי לא מספיק בד והעץ, נספג בלחלוחית הזורמת ממני בשפע.  הבלטתי עוד את ישבני לאחור, והרגשתי את הזין שלו, מוט מלובן נלחץ בין שפתי מפסק אותן וחודר אליי באיטיות שהטריפה עליי את דעתי.

 

שם בין הקהל הצוהל, חום, אורות מבליחים, ובר הומה מלקוחות צמאים קפאנו שנינו, מחוברים באלה שהחדיר אליי, שריתקה אותי לכיסא.  הנעתי את ירכיי בתנועה סיבובית קלה, מרגישה את הזין שלו נלחץ לכיסא כשאני דוחפת למטה ואז הוא פשוט חדר אליי במלוא אורכו, והרים אותי מעט מהכיסא עם הזין שלו.  הסתחררתי מהעוצמה והרגשתי את האביונה עולה בי ומטפסת ומתפרצת בזרימה על המושב החלקלק.  הוא עדיין בתוכי, אנחנו כה צמודים שלמרות הערפל שירד עליי, הרגשתי את פעימות ליבו שם למטה בין רגליי.

 

"פעימות ליבו בכוס שלי" חשבתי ונדלקתי עוד יותר, פעימות שהטריפו עליי את דעתי עד שלא שמתי לב לברמן המתכופף אליי ושפתיו נעות "הוא מדבר אליי" חשבתי בבהלה, ועדיין למטה אני מתכווצת סביב הזין שלו.  "לא, לא" מלמלתי "אנחנו לא רוצים לשתות עוד" ובאותו רגע הוא הרחיק את שפתיו מצווארי והזמין כוס וויסקי בקול הכי טבעי.  מפנה את שפתיו אליי וספק מנשק ספק עוטף את אוזני.  צמרמורת נורתה מאוזני ישירות אל הכוס שלי וגמרתי שוב בעוצמה אדירה, מרטיבה ומרטיבה ואז הרגשתי אותו ננעץ בי בחוזקה, ופועם את מטחי הזרע שלו שמזריעים אותי, מציפים וגולשים וזורמים וממלאים אותי בצורה כה נפלאה.

 

ראיתי את כוס הוויסקי המונחת לפניי, אחזתי בה והצעתי לו אותה, מעבר לכתפי.  "תודה " אמר במבטא מצחיק.  הוא נשמט ממני, "השמלה תירטב" חשבתי "למי איכפת" כבר טבעתי בעיניו היפות, הן מילאו אותי, הקיפו אותי בתחושה חזקה יותר מזו שהרגשתי בזרועותיו.  הרעש סביב הגיע לשיא מחריש אוזניים "עשר, תשע, שמונה.."  הוא הרכין ראשו לעברי "Happy new year stranger"  אמר לי אהוב לבי, "גם לך יקירי" אמרתי ונשענתי על חזהו הרחב.  התוכנית שרקמנו עבדה, התעלסות לוהטת בהמון ונשיקה של אחרי, בדיוק בזמן לשנה החדשה.

 

מוקדש לאלילה יוונית..

 

נכתב על ידי , 7/1/2005 13:36   בקטגוריות ארוטיקה  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)