לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

שלישיה


עכשיו אני לא בטוח את זה באמת קרה או שזה היה חלום.  אני זוכר בעיקר איך שכבנו שלושתנו במיטה, סחוטים אחרי יום קשה.  אני כבר רגיל לשכב בקצה, הנחתי את כף היד על קצה המזרן כך שהאגודל היה מתחת לירך שלי, מונע מכף היד להישמט מטה לצד המיטה.  את היית צמודה אלי והזקנה בצידה השני של המיטה.  היינו הרוגים ושלושתנו נרדמנו מיד, שינה עמוקה וללא חלומות.

 

החלום היה כל כך ארוטי.  היינו שנינו נעולים אחד בשנייה והאחת בשני, נעים לאט כאשר כל עצב חש את העונג המרבי האפשרי.  מין תשוקה ללא תנועה, נגיעות עדינות של עירום, שפתיים מרחפות מלטפות ואני נעוץ עמוק בתוכך, לא נע, רק פעימות הלב ההולמות בזין שלי מענגות אותך ואותי.  התעוררתי לאט עם הרגשת של לחץ אדיר בחלציים, הרגשתי את ידך, מלטפת אותי בעדינות, ראשך קרוב לזין שלי, מתבוננת בו בריכוז רב.  שערותייך אסופות חושפות את צווארך, שדייך שטוחים כנגד גופי, חמים ומזמינים.  רגלי לכודה בין ירכייך, להט ערוותך מסעיר אותי כשאת נלחצת אלי, מניעה את האגן בתנועות קטנות, התנועות שמטריפות את דעתך. 

 

אני לא יודע כמה זמן את כבר מלטפת אותי, התמזג לי החלום במציאות.  מזמן לא עמד לי כך, העטרה גדולה ונפוחה, סגולה ורותחת למראה.  כל נגיעה שלך התגברה לרעם של תחושות עונג כואבות ומרגשות.  לא נעתי, לא העזתי להשמיע קול, לא רציתי להעיר את הזקנה, גם עליה עבר יום לא קל.  הליטופים שלך היו כה עדינים אבל הייתי כל כך מגורה שלא יכול הייתי להחזיק מעמד.

 

הרגשתי את הרעד מתחיל כמעט מכפות הרגליים, עולה ומתגבר לאיטו כמו גל של צונאמי.  נגעתי בך אבל את כבר ידעת.  הרכנת את ראשך, את והזקנה לקחתן אותי בשפתיים חמות.  הייתי כל כך מופתע כשראיתי אותה מצטרפת אלינו אולם כבר לא יכול הייתי לעשות שום דבר לבד מלהיכנע לעונג המוחלט.  כה מגורה שהגל הענק לקח אותי איתו ולא יכול הייתי לעצור את האביונה.  כל גופי פעם, ואז השחרור המבורך, נתזים לבנים של זרע נפלטו כמו התפרצות לבה חמה.  הייתי אני זה שצעק, הבנתי רק כשהשתתקתי ואת נאנחת את האנחות העמוקות האלו שמגיעות מתוך תוכך.  ושוב שלווה כשהן השתרעו לידי.

 

נכתב על ידי , 10/6/2011 18:28   בקטגוריות ארוטיקה, חלומות והזיות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)