לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

"יש לי חזה גדול"


 "יש לי חזה גדול" היא אמרה כמה דקות לפני שנפגשנו, הממה אותי.  אנחנו מתכתבים ומדברים כבר כמה שבועות, האינטימיות בייננו התגברה למקומות הזויים ועכשיו בטלפון מהמכונית, בדרכה למפגש הראשון שלנו, היא מוצאת לנכון לציין דווקא את העובדה הזו.  טוב, אני מניח ששנינו לא חושבים כרגע בצורה רציונאלית וגם לא נחשוב כך בדקות הקרובות. 

 

אכן החזה שלה היה גדול, וכך גם הבטן והמותן וכך גם היו הירכיים העבות.  התחבקנו והרגשתי אכזבה, ממבט ראשון היא לא הטריפה אותי, לא עשתה את מה שהרגשתי שאני עשיתי לה, הרגשתי מעט מרומה.  התנשקנו ולפחות עוצמת התשוקה שלה עשתה לי את זה, החלה מכסה על האכזבה הקלה, כזו נשיקה אדירה, היא נתנה את כולה ואני מבלי לחשוב החדרתי יד למכנסיים שלה, שם בחוף הים, למרות הרוח הקרה.  היא הייתה פשוט מוצפת, רטובה כל כך, נגעתי בה והיא נשענה עליי כמעט ונופלת. 

 

"שניסע?" שאלתי אותה. היא הנהנה, וביקשה אותי לנהוג ברכב שלה, היא לא מסוגלת לנהוג, אמרה לי והתיישבה.  רכנתי אליה לעוד נשיקה, שדיה נדחקים בייננו כמו שני יצורים חיים, נשמנו בכבדות ואני קיללתי את עשרים הדקות הבאות של הנסיעה עד שהגענו.

 

היא פשוט להטה ואני בעיקר שיקפתי את מה שהרגישה, התשוקה שלה כל כך הסעירה אותי, מזמן לא הייתי עם מישהי שכל כך רצתה.  קיוותי שזה הייתי אני במידת מה, אבל לא השליתי את עצמי, הייתה בה תשוקה טהורה, מזוקקת, אלימה בעוצמתה ואני פשוט נסחפתי בה, נאכלתי באש האישה הזו.  נראה היה לי שהיה לה מעט קשה לשכב איתי, היא לא הייתה מתורגלת, מזמן לא שכבה עם גבר, היא סיפרה לי, לאחר זמן מה היו לה כיווצים וכאבים ולמרות זאת היא חייכה ואמרה שהיא תמיד מוכנה לסבל כזה נפלא.

 

רגועים שכבנו על המיטה הזוגית, פרושים על הסדינים הלחים מזיעה ושאר נוזלים.  לקחתי את בקבוק המים הקרים שהיה למרשות המיטה וציירתי עליה משעולים לחים וצוננים.  עד היום משעשע אותי איך דווקא המים הקרים חיממו אותנו, להמשך העילוסים.


 

 'סטודנטית שנה א' מחפשת' כתבה תגובה לפוסט "הפעם האחת והיחידה"

 טנגו אחר בסיפור מופלא הנאה צרופה.

 

היו שרצו לדעת איך להכניס לינק לפוסט או לתגובה, הרי התהליך לפניכם:

1.       יש ללכת לתחתית הבלוג או הפוסט אליו רוצים לקשר וללחוץ עכבר ימני על "קישור ישיר לקטע"

2.       ללחוץ עכבר שמאל על "העתק קישור"

3.       בקטע שאתה כותב, יש לסמן את המילה שבה רוצים להשתמש כלינק, לעלות לסרגל הכלים שמעל לעריכה ללחוץ עכבר שמאל על מה שנראה כמו חוליות של שרשרת (קישור).

4.       ללחוץ עכבר ימני על המקום המסומן (URL) ולהעתיק אליו את הקישור למקום המסומן,

5.       ללחוץ OK.

נכתב על ידי , 30/4/2006 12:06   בקטגוריות אהבות וזיונים  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)