לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

פנטזיות על סקס..


פנטזיות, נושא שמעסיק אותי זה מכבר.  בעבר עסקתי בהגשמת פנטזיות מורכבות ועסיסיות, שצברתי עם השנים.  היום, משהגשמתי לא מעט מהפנטזיות שלי ולתועלת הציבור, חשבתי לאפיין את סוגי הפנטזיות השונים:

§       פנטזיות מורכבות ומטורפות שנחמד לי לחשוב עליהן בזמני החופשי, כאלו שאין בי אף לא שמץ של רצון שתתגשמנה.  פנטזיות קצה אני קורא להן.

§       פנטזיות מהירות, זמינות ויחסית פשוטות, כאלו שלא רק שהן אפשריות אלא יש בי גם רצון עז להגשים אותן.  אלו הן פנטזיות לביצוע.

§       פנטזיות שבחלקן בנויות על ניסיונות שהיו לי במציאות ושאני מביא לקיצוניות מסויימת על מנת לפרסם אותן בבלוג, פנטזיות ישרא.

פנטזיות מהסוג השני הן הפנטזיות החביבות עליי שכן הן קלות, זמינות ויש לי כל כך הרבה רעיונות שעולים כמעט בכל הזדמנות.  אוליי בעצם אלו הן מחשבות משודרגות יותר מאשר פנטזיות אמיתיות כי הרי למי שאוהבים את מעשה האהבה, המחשבות סביב האהבה עוברות בנו שוב ושוב במשך כל שעות העירות.

 

על פנטזיות הקצה לא אכתוב כאן, זה יותר מדיי אישי, פרטי ולצערי לא מעניינו של איש מלבדי.  פנטזיות ישרא כתבתי כבר רבות לדוגמא "חריץ ארוך בין שדיים וטיסה" או "זיון ותוכניתובקיצור כל אותן פנטזיות שנמצאות ברשימת "חלומות וסיפורים אירוטיים" שם משמאל, אצלי בבלוג.

 

על מה עוד נותר לי לכתוב אם לא על הפנטזיות לביצוע.  לדוגמה הפנטזיה של זו שכבר סיפרה לי את שהיא אוהבת לעשות, סיפרה לי שהיא שוכבת על גבה ומשעינה רגליים מפוסקות, פתוחות לרווחה על הקיר, בישבנה רוטט לו מכשיר סיליקוני אחד, את השני היא מתפעלת בידיים אמונות, משוטטת ומבקרת את הכוס המוצף שלה והיא הומה והיא צועקת והיא גומרת ואני מציע לה לשדרג את המעשה לפנטזיה, אני מציע את עצמי (או אחד אחר יותר מתאים) למציצה, כך רוכב על שדיה היפים, תוחב את הזין לגרונה, זו דוגמא.. 

 

כולנו בוודאי חוגגים עם דוגמאות פחות מחייבות, כאלו של מקום מיוחד ברכבת או מתחת לשמיכה במטוס המשייט לו במרומים, כן אז בזמן הסרט, או אולי אפילו עם הדיילת או הדייל משסיימו להגיש לנוסעים.  בקיצור נמרץ, פנטזיות לביצוע הן פנטזיות זמינות, ארעיות ותורמות את עסיסן לחיי הסקס של כולנו.

 

ולנושא מעט אחר, מעניין ההבדל בין פנטזיות של נשים ופנטזיות של גברים.  לצורך זה אתייחס לספריה של Nancy Friday שכתבה סידרה שלמה של ספרים שתיארו וקטלגו פנטזיות של נשים וגברים.  ספרה הראשון ,My Secret Garden פורסם ב- 1973, ניפץ מיתוסים רבים אודות מיניות האישה וחשף לראשונה את עושר ומורכבות הפנטזיות המיניות של נשים.  מיד אחריו היא הוציאה שני ספרים נוספים, Forbidden Flowers שהוסיף והשלים את ספרה הראשון וספר נוסף, Men In Love שתיאר פנטזיות של גברים.

 

שלושים שנה מאוחר יותר, אחרי איסוף אינטנסיבי של מקורות היא פרסמה את ספרה האחרון  Women On Top, ספר שהמלצתי וכתבתי עליו רבות בכמה וכמה מקומות.  ספר זה תורגם לעברית בתרגום קולח ויפה ונקרא, כצפויי, "נשים מעל".

 

אני כמובן קראתי כמעט את כל הספרים שלה.  כמעט כי את הספר על הפנטזיות של הגברים לא הייתי מסוגל לגמור, הספר היה כתוב טוב אבל איזה מרחק אסטרונומי בין איכות הפנטזיות של הנשים והסיפורים האומללים של הגברים.  זו הייתה הפעם הראשונה שהתביישתי בהיותי בן למין היפה.  פנטזיות הגברים היו שטוחות, חיוורות וכל כך פשוטות לעומת העושר המדהים של פנטזיות הנשים, שלא לדבר על המורכבות לא רק של פנטזיות אינדיווידואליות אלא גם רב גווניות וצבעוניות של כל מכלול נושאי הפנטזיות המתואר בספרי הנשים.

 

זהו זה, כתבתי קצת על נושא אהוב, את היתר אפנטז לי לתומי.

נכתב על ידי , 29/5/2006 17:14   בקטגוריות פילוסופיה של האהבה  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)