לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

פנטזיות על סקס, אהבה וחיים אחרים..


חשבתי שהפוסט על הפנטזיות יעורר קוראים לכתוב לי בתגובות על הפנטזיות שלהם.  לצערי זה לא קרה ולמעט "מעט אחרת" שכתבה את הפנטזיה הראשונה (ראו ברשימה שמשמאל), לא קמו אמיצים/ות ופרסו בפנינו את הפנטזיות הנסתרות שלהם.  אולי אם אנסה באורח יותר ישיר יתרצו חלק מהקוראים/ות לשתף אותנו בפנטזיות שלהם/הן. 

 

תחרות כתיבה - הפנטזיה שלי

אני קורא לתחרות כתיבה בנושא "הפנטזיה שלי".  במידה ויצטברו לפחות 25 פנטזיות, אתרום מינויי פרו לפנטזיה הזוכה, מה דעתכם?  התחרות פתוחה למבוגרים בלבד, את הפנטזיות אפשר לכתוב בשני אופנים, פנטזיה במבנה חופשי, אורכה ואופייה תלוי בכותב.  האופן השני יהיה בדומה לתחרות התוגות של מוזטל.

 

פנטזיה בסגנון 1

§        הנושא פנטזיה מינית (או כל נושא אחר) של הכותב.

§        אורך וסגנון חופשי, בפרוזה או בשיר

 

פנטזיה בסגנון 2 (מוזטל)

§        הנושא פנטזיה מינית (או כל נושא אחר) של הכותב.

§        פרוזה של 150 מילים בדיוק. (לא 151 או 149)

 

לצורך השיפוט, יתכן ואיעזר בשופטי משנה שימונו על ידי.  כל פנטזיה תזכה בניקוד והערכה מיידית ובנוסף לכך, ייבחנו כולן שנית בסמוך לתאריך סיום התחרות.  הפנטזיות תבחנה בקריטריונים הבאים:

§        סגנון כתיבה

§        מקוריות

§        מפלס החרמנות

§        פנטזיה בסגנון 2 תקבל בונוס.

 

את הפנטזיות אפשר לפרסם בבלוג הכותב/ת ולשלוח לי קישור, לאימייל או לתגובות כאן.  אלו שאין להם בלוג וחפצים להשתתף בתחרות יכולים לשלוח לי את סיפורי הפנטזיות שלהם/הן לאימייל ואני אפרסם אותם בבלוג שלי עם הקרדיט המתאים.

 

אני מבקש להפיץ את דבר התחרות ברבים, תאריך היעד שנראה לי הוא סוף החודש, היינו הראשון ליולי.

 

בהצלחה לכל מי שישתתף,

הנץ


 

עדכון סופי (1/7):   התחרות נסגרה עם 63 פנטזיות. כאן תמצאו קישורים לכל הפנטזיות שהוגשו לתחרות עם תקציר לכל אחת מהן.  כמו כן יש קישורים ברשימה הראשונה בדף הבלוג, למעלה משמאל - רשימת הפנטזיות המשתתפות  (חמש מהפנטזיות אפילו לא כרוכות בסקס..)

 

          22 פנטזיות של 150 מילים *

           1  שיר של 150 מילים * **

          37 פנטזיות בסיפורים

           3  פנטזיות בשירים **

 

נכתב על ידי , 5/6/2006 08:02   בקטגוריות פילוסופיה של האהבה  
164 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   12 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)