לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

סיכום תחרות הכתיבה - הפנטזיה שלי (סקס, אהבה וחיים אחרים)


תחרות כתיבת הפנטזיות עוררה עניין רב, לא מעט תגובות והכי חשוב, נכתבו שישים ושלוש (63) פנטזיות, תודה רבה לכל המשתתפים והכותבים.  בימים הקרובים צוות השופטים יעבור שוב על הפנטזיות (אשמח גם להמלצות מהקוראים)  ואני מקווה להכריז על הזוכה עוד השבוע.

 

קטגוריות לשיפוט: 

           הפנטזיה המגרה ביותר מכולן

           הפנטזיה שנכתבה בצורה היפה ביותר

           הסיפור המצטיין  (37 פנטזיות בסיפורים)

           פנטזית ה- 150 המצטיינת  (22 פנטזיות של 150 מילים *)

           השיר המצטיין  (4 פנטזיות בשירים **)

(הקטגוריות הוצעו בהמלצתו של Zaphir)

  

הרי לפניכם הקוראים, מאגר נפלא של פנטזיות, ארוטיקה ואפילו כמה שירים, על פי סדר הגשתן, הכותבים ומשפט מפתח מתוכן.. 

 

 

 

פנטזיה שנכתבה על ידי "מעט אחרת"

"שיינק כתינוק משדיי, שייאנח, שיתענג מגופי.  שיביט עליי עם עיניים בוערות מתשוקה.."

 

פנטזיה של דיאלוג נכתבה על ידי אלמונית (150 מילים)

"אתה חוזר וטובל, חודר ומחליק בכל פעם מחדש לתוכי ואני מתמכרת כולי, מוצפת.." 

 

הסתפרתי היום נכתבה על ידי "מונליזה"

"הפטמות שלי עומדות כמו שאף פעם לא עמדו. הוא סוחט לי אותן והן משפריצות.."

 

חפץ יקר ערך שיר שנכתב על ידי SKIN

"..צווה עליהן לחטט בי, חטט בי בעצמך

חבק אותי כתינוקת נטושה, עודד אותי לגמור כל שעה.."

 

פנטזיית חיי שיר שנכתבה על ידי "מצאתי את עצמי"

"מָצַצְתִּי אוֹתָם עַד תֹּם,

עַד כִּי מָלְאוּ כֹּל חַדְרֵי בִּטְנִי בִּמְתִיקוּתָם."

 

סופשבוע במלון נכתב על ידי runrun

"מצליף עכשיו על כל הגוף.. שדיים, בטן.. דורש ממך להתפשק ולאונן בעמידה.."

 

כלבים נובחים נכתבה על ידי THE BULLET

,הוא מסובב אותי לדוגי סטייל מצמיד אותי למלונה ומפשק את רגליי.."

 

פנטזיה של מלכה נכתבה על ידי "מלכת הכוכבים" (150 מילים)

"משאירה לך את המקום שלך, חולמת שאתה בא, מחכה לרגע שתהייה נוכח."

 

חיבוק של מר בוב נכתב על ידי Mr. Bob

"חשבה אם יתעוררו בבוקר מחובקים באותה התנוחה, חשבה ופיסקה קלות את רגליה.."

 

פנטזיה משרדית נכתבה על ידי giligreen

"אני לא מצליחה להיות בשקט כשיורדים לי. אתה יודע לרדת טוב, גילי?"

 

ארטיק, ארטיק.. נכתב על ידי giligreen

"הן מתנשקות בלהט, מתגלגלות על החול. האחת מפסקת רגלי השנייה.."

 

אדומה צמודה (חלק א' וחלק ב') נכתבה על ידי "תאווה"

"את מטריפה אותי עם הלשון הזו, והשיער הבלונדיני, תסתכלי לי בעיניים, יפיפייה.."

 

אני הזונה שלך נכתבה על ידי "סילביה במפר" (150 מילים)

"אני הזונה שלך. זונה של מנויי פרו. אתה יכול לעשות בי כל מה שתרצה.."

 

פאם פאטאל קטנה נכתבה על ידי "שניצל טופו"

"אני מתחילה לרעוד וחווה את הפורקן אל מול עיניהם הנוצצות.."

 

פנטזיה קצת אחרת נכתבה על ידי "אמזונה" (150 מילים)

"בלילות היא חולמת את עצמה נמצאת בעיר הקטנה, בחדרון הקטן בעליית הגג.."

 

זכרון של אהבה נכתב על ידי "הנץ" (150 מילים, לא משתתף בתחרות)

"שדייך גבעות רכות תחת חזי בטנך שטוחה לבטני, רגלייך סביבי ואני צף.." 

 

המינותאור - פנטסיה שנכתבה על ידי "טנגו אחר"

"סוס נראה לי פתרון טוב, לא צריך קונדום ויש לו אבר גדול.."

 

הפנטזיה שלה נכתבה על ידי "טנגו אחר"

"התעלסנו שעה ארוכה והרגשנו שאנו מפליגים בחללית של קסם.."

 

פנטזיה נוסח אשת-צליל נכתבה על ידי alonita

"הכלי הזה הקסים אותה. כל-כך גדול, כבד משקל אך מוצק.."

 

Heaven on Earth נכתב על ידי Attitude 

"תמיד ברקע יופיעו השמיים של אפריקה.."

 

הפנטזיה נכתבה על ידי "תאווה" (150 מילים)

"אתה מבקש שאציג בפנייך את הנקודה הכי פגיעה שבי."

 

נהג מונית (חלק א' וחלק ב') נכתבה על ידי "תאווה"

"רגל ימין נחה על מושב בעלי והרגל השנייה על מושבו של הנהג."

 

פנטזיה שנכתבה על ידי "איש המחשבות" (150 מילים)

"כמו סערה גשומה - לשונותינו רקדו את מנגינת האהבה.."

 

פנטזיה על סקס נכתבה על ידי "סילביה במפר" (150 מילים)

"איפה למדת את זה?" הוא שואל 

"בצופים".

 

אחת ו.. נכתבה על ידי "נביא בהכחשה"

"לשנייה נשיקה..  מתנשקים עד שהראשונה נדחפת לקבל את שלה.."

 

יוצאת לאור נכתבה על ידי "ערגה"

"לא קל להיות בחורה במקומות שכאלה, להעביר ערב שלם בין גברים עם ריח זיעה.."

 

פנטזיה בסגול נכתבה על ידי גורע (150 מילים)

"הבד סגול, ואתה עומד עירום בפישוק והידיים שלך קשורות לשרשרת בתיקרה.."

 

בקולנוע, נכתבה על ידי "פרח החיים"

"תוך כדי, עצמתי את עיניי ודמיינתי אותו בתוכו.."

 

הפגישה, נכתבה על ידי "פרח החיים"

"אני פה בשבילו לתת לו הנאה, לאהוב אותו, לגרום לו עונג, ולענג את עצמי...."

 

פנטזיה של מורה נכתבה על ידי "אוספת הפירורים" (150 מילים)

"לא יכולתי להתיק עיני מפניו.  עיניים ירוקות מקרינות חם מעוטרי ריסים שחורים.."

 

פנטזיה משולשת נכתבה על ידי תמרה (שם בדויי)

"נאהבת. מכאן ומכאן. מעגל משולש של יצרים ואהבה, רק אהבה."

 

סרטים (הומאג' לפאלפ פיקשן) נכתב על ידי גבריאלה (שם בדויי), 13/6

"ראיתי שאני שותת דם. הזונה קרעה את האזיקים ודפקה לי אותם בראש.."

 

אדוני השוטר, נכתבה על ידי Yaldale

"לוקחת את הרישיון, הולכת לאוטו ונוסעת בלי להסתכל לאחור. הרדיו בפול ווליום, ואני שרה."

 

בדמיוני, נכתבה על ידי "הבחורה הנועזת" (150 מילים)

"כאשר אתה אוחז בשערי הגולש השחור.  במערומיי אני כנועה, אל מולך על הרצפה.."

 

הביטי בי, נכתבה על ידי "הנץ" (150 מילים, לא משתתף בתחרות), 15/6 

"הביטי בי, את כבר רועדת, הביטי בי, את ממלמלת, הביטי בי, אמרי שאת אוהבת.."

 

עונת התותים, נכתבה על ידי "פועה"

"הנגיעות המתוכננות והלא מתוכננות, מגע התותים והשמנת שעלי, הסיטואציה המשפילה.."

 

שתי פנטזיות, שירים, שנכתבו על ידי   Joe

"קח, הכל שלך הלילה חספס אותי, הכבד עלי שלא אוכל לזוז אחוז בי בכח.."

 

פנטזיה, נכתבה על ידי הגורע, 17/6

"באבחה אחת ויחידה הוא ננעץ עמוק בתוכה. אבחה אחת ויחידה הייתה כל מה שנחוץ."

 

פנטזיה, נכתבה על ידי BabyAngel

"לא יודעת.. מה יקרה עכשיו, ואז פתאום אני מרגישה משהו קפוא על בטני."

 

פנטזיה, נכתבה על ידי "לילי די" (150 מילים), 19/6

"ידיו עוקבות אחרי המכנס היורד לאיטו ומלטפות את פנים הירך ואת הדגדגן הפועם.."

 

רכוש, פנטזיה של "זונה של מילים" (150 מילים בדיוק)  20/6

"פלג גופי התחתון הוגבה מעלה ידי מפשקות את אחורי לרווחה ולראווה. כך הם רצו אותי."

 

כיבוד למסיבה, נכתבה על ידי "זונה של מילים" (150 מילים)  20/6

"..במי לבחור, באיזה חור להתחיל  ואז חיוך ההחלטה. בחר בי כמובן."

 

כשהפנטזיה מיצתה את עצמה, נכתב על ידי "אורנה" 100%  20/6

"ניחוחות של תאווה,של אהבה לא ברורה עלו באפו.  הפנטזייה שוב מהתלת בו,והוא כל כך.."

 

בבית העלמין, נכתב על ידי "הנץ" (150 מילים, לא משתתף בתחרות)  21/6

"..הוא בועל אותה והיא צוחקת בקול שמכתים את המצבות בוורוד."

 

פנטזיה שנייה שנכתבה על ידי "מעט אחרת, אישה- ילדה" 21/6

"..דע אותי,קח את כל כולי, נשק כל פיסה ופיסה מעורי,גרום לאש שתשתולל בקירבי."

 

שיכורה אני פנטזיה שנכתבה על ידי "אודיסאה" 21/6

"אטעם את טעמך, אשכב בשקט או אצרח, אגמור באחת או לא אגמור עד שתורה לי"

 

קל לי לחוש, שיר שנכתב על ידי "הנץ" (150 מילים, לא משתתף בתחרות)  24/6

"שדייך גבעות רכות לחזי, בטנך החמה

שטוחה לבטני, רגלייך כרוכות סביבי."

 

קצת צבע, נכתב על ידי "אפרודיטה" (150 מילים)  25/6

"מטפטף טיפות קטנות על בטני.. על עכוזי, כמו ריקוד ארוטי מטייל עם הצבע עלי.."

 

באוטובוס, פנטזיה שנכתבה על ידי סיגלית (שם בדויי)  25/6

"הלוך ושוב, הלוך ושוב.פניי מאדימים מהתרגשות.. אך מורידה את עיניי כלפי מטה"

 

חדשות טובות, נכתב על ידי "הנץ" (150 מילים, לא משתתף בתחרות)  26/6

"לעשר דקות של אידיליה, אי של שלווה בים הצרות התמידי"

 

פנטזיה שנכתבה על ידי "פועה" (150 מילים)  27/6

"היא מפשקת רגליה, מתוך שינה. אתה תשקע בטעם הנפלא שלה. לשונך תטייל בין.."

 

אלף.הא.בית.הא. נכתב על ידי pema1  (150 מילים)  27/6

"הוא היה מחשבותי, ופחדי, ושמחתי, ותשוקותי, הוא היה געגועי וכמיהתי, אושרי וכאבי."

 

כושית באבובים, נכתב עלי ידי "באד זיינאמן"  28/6

"ירח מלא השתקף על פני המים, וכוכבים הבזיקו ניצוצות התרגשות כצלמי פפראצי."

 

כרטיס אדום, נכתב על ידי "אודיסיאה"  (150 מילים)  28/6

"הכנסת לתוכי את האצבעות.. שלך בעדינות ולחצת בדיוק במקום הנכון. לא 149, לא 151.."

 

אובייקט מיני נטו, נכתב על ידי "טנגו אחר"  (150 מילים)  28/6

"אני רוצה שתחכי לי כך: על ארבע, ערומה. מפנה אליי את עגבותייך ואת הכוס הפתוח הרטוב"

 

רטוב.. נכתב על ידי עכברה אפורה  29/6

"שולח כפות ידיים גדולות לחזה שלי. מטפטף טיפות צלולות על הגופיה שלי, יוצר חלונות שקופים לפטמות.."

 

ארוך אבל חם, נכתב על ידי עכברה אפורה  29/6

"הגוף שלי בער, האנשים סביבי, האיש הזה שאני לא מכירה. כל כך רציתי אותו ככה, בתוכי, לפני כולם"

 

בלילות הקיץ החמים, נכתב על ידי שסק  29/6

"שפתיים על שפתיים, מחליפים אנחות, מעבירים אותן בינינו כמו איזו קוביית קרח סקסית.."

 

אישה חיה, נכתב על ידי giligreen"" (150 מילים)  30/6

"..ופניך ישתנו באחת. לא עוד בובה קרה ומרוחקת אלא חיית טרף רעבה המשחרת לטרף".

היית פעם עם אישה? נכתבה על ידי "הרבנית"  30/6

"..אפשיט אותה מבגדיה לאט, בתנועות רגועות, מזמינות, ואתה.. מתבונן בנו, מתוודעות זו אל זו"

 

זיינתי בחורה, נכתב על ידי "שניצל טופו"  30/6

"התקיפות שלה מגרה, לא משהו שציפיתי למצוא בבחורה. היא ממשיכה.."

 

חייו של גניקולוג, נכתבה על ידי "נקבה בת 18"  30/6

"עומדת ליד הקיר, מרימה את הידיים שלה גבוה ומצמידה אותם לקיר..  ,'פאק מי!' צועקת עליי"

 

לפי תנועת הרכבות, נכתבה על ידי "אניגמה" (150 מילים)  30/6

"..לא יכולה להתאפק עד שאקבל את המנה שלי.  סוף סוף הוא פושט מעלי את המדים.."

נכתב על ידי , 1/7/2006 12:37   בקטגוריות חלומות והזיות, ארוטיקה  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)