לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 61

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

תוצאות תחרות הכתיבה - הפנטזיה שלי (סקס, אהבה וחיים אחרים)


במועד הנקוב הידפקו על דלתי נציגי צוות השופטים המכובד.  עיגולים שחורים תחת עניים טרוטות מחוסר שינה, תשושים ורצוצים מהמטלה הקשה, אך למרות כל הקשיים, הוגשה לי המעטפה ובה ההחלטה הסופית.  הם עמדו במשימה בגאון.

 

הפנטזיה המנצחת:

פנטזיה על סקס נכתבה על ידי "סילביה במפר" (150 מילים)

"איפה למדת את זה?" הוא שואל 

"בצופים".

זו הפנטזיה שנבחרה על ידי צוות השופטים.  הפנטזיה מאגדת בתוכה את מרב הנקודות שנראו חשובות לשופטים, בחינת מידת הארוטיות, סגנון הכתיבה, יצירתיות והעניין שבסיפור ובעלילה וכמובן בונוס הסיפור הקצר - 150 מילים בדיוק.

 

חביבות הקהל, במקום ראשון:

נהג מונית (חלק א' וחלק ב') נכתבה על ידי "תאווה"

"רגל ימין נחה על מושב בעלי והרגל השנייה על מושבו של הנהג."

 

במקום השני:

הפנטזיה שלה נכתבה על ידי "טנגו אחר"

"התעלסנו שעה ארוכה והרגשנו שאנו מפליגים בחללית של קסם.."

 

במקום השלישי המכובד:

כרטיס אדום, נכתב על ידי "אודיסיאה"  (150 מילים)  28/6

"הכנסת לתוכי את האצבעות.. שלך בעדינות ולחצת בדיוק במקום הנכון. לא 149, לא 151.."

 

אות כבוד מיוחד וחביבת הנץ:

כיבוד למסיבה, נכתבה על ידי "זונה של מילים" (150 מילים)  20/6

"..במי לבחור, באיזה חור להתחיל  ואז חיוך ההחלטה. בחר בי כמובן."

 

ושוב אני מודה לכל הכותבים שעמלו ופנטזו, יצרו וכתבו להנאת כולנו והנאתם הם בראש ובראשונה.  אני אישית אשמח להמשיך ולקרוא פנטזיות שתישלחנה אליי או שאמצא ברחבי ישרא ומיידי פעם אפרסם פוסט ובו רשימת הפנטזיות האהובות עליי.

 

אני חושב שיש מקום לתחרות כתיבה נוספת שהנושא שלה יהיה "תחרות הסיפור הארוטי" שכן מבחינה טכנית לפחות, חלק ניכר מהפנטזיות שהופיעו כאן בתחרות, היו סיפורים ארוטיים נפלאים.  אשמח אם מישהו/י יארגן את התחרות ואני מבטיח לתרום לפחות שני סיפורים מקוריים שיכתבו במיוחד לתחרות.

נכתב על ידי , 7/7/2006 09:46   בקטגוריות ארוטיקה, חלומות והזיות  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,685
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)