לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

זהו זה... אהבות

עם השנים, החרמנות התעדנה. אני רואה יותר יופי סביבי, חש עוד תשוקה, רצון למגע, לכיבוש חדש ולאותו זמן נפלא של אחרי - נס החיים, איחוד נשמות לשנייה.
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

סיפורי זיונים או תיבת פנדורה


 

אני כותב סיפורי זיונים, אהבים, אהבות, פרשיות, אהבהבים ופלרטוטים, חלומות חושניים (מוקדשים לזאזי ידידי) ספר זיכרונות בלתי מושלם.  הבחירה בין הסיפורים כל כך קשה, מה לספר וכמה, האם לספר על כל מה שקרה, על מי לספר ואיך, לספר על הטוב או גם על הרע.  זה מסע לא קל, שהופך קשה עם הזמן ואני רק בתחילתו וכבר מרגיש מיוגע.  להיזכר לא תמיד קל, לפעמים אף מסוכן כי בין הנסיונות שלי היו גם הרבה פספוסים ואכזבות, בעיות שהודחקו בהצלחה ועכשיו חוזרות או מאיימות לחזור ולהטריף את דעתי בבקשות מחילה הזויה.

 

כל כך הרבה מעצמי הקדשתי לנשים בחיי ועכשיו אני מרגיש שאולי המסע בנתיבי הזיכרון הוא כפתיחת תיבת פנדורה, מאיים לרסק את השלווה היחסית שהרווחתי זה מכבר, לגרום לשינויים לא רצויים.  אנני יודע מדוע אני מרגיש מאויים, לחוץ, מידי פעם חוזרות וטרדות אותי המחשבות אם עשיתי נכון שנעניתי לתאוות ולתשוקות בהרפתקאות, אולי צריך להחליט שזהו זה, מספיק ודי..

 

נכתב על ידי , 30/5/2004 18:57   בקטגוריות אהבה ויחסים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



120,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להנץ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הנץ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)